Σε αυτή την πόλη δεν κυκλοφορεί τίποτα άλλο παρά μόνο μοντέλα του Μ division της BMW, του τμήματος της εταιρείας από το οποίο έχουν παραχθεί μερικά από τα πιο οδηγοκεντρικά και απολαυστικά στην οδήγησή τους μοντέλα της βαυαρέζικης φίρμας. Τα Μ3, Μ5 και όλα αυτά τα υπέροχα γκάζια που έχουν γράψει με μαύρη γόμα την υπογραφή τους στην άσφαλτο είναι εδώ. Ανεξαρτήτως γενιάς M.
Με άλλα λόγια, η ‘’M Town’’ είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια που έχει ήδη βγει στον «αέρα» με μια σειρά από βίντεο-υπερπαραγωγή. Το μπάτζετ δεν ανακοινώνεται από την εταιρεία αλλά δε χρειάζεται και πολλή φαντασία για να υποθέσει κάποιος ότι, τόσο στο χολιγουντιανό σκηνικό όσο και στο λεγόμενο post-production, έχουν δώσει τα ρέστα τους.
Όπως και σε προηγούμενα διαδικτυακά βίντεο, έτσι και τώρα πολλές BMW M δίνουν δυναμικό παρών στο νέο φιλμ που έχει τον τίτλο «The Drop». Συνολικά 18 διαφορετικά μοντέλα από τη γκάμα της BMW M εμφανίζονται στιγμιαία ή και περισσότερο στο βίντεο.
Ταυτόχρονα η σειρά είναι και η ευκαιρία για να γίνει και η σύνδεση με το πιστό κοινό. Από το 2018, η ‘’M Town’’ έχει λειτουργήσει ως πλατφόρμα κοινωνικής και ψηφιακής επικοινωνίας για τους φίλους της εταιρείας σε όλο το κόσμο. Όσοι θέλουν εγγράφονται στο bmw-m.com ως πολίτες της ‘M Town’ και δημιουργούν το δικό τους ατομικό, ψηφιακό πάσο. Tο νέο βίντεο παρουσιάζει όχι μόνον υπέροχες BMW M που βγήκαν απ’ τα γκαράζ του Μονάχου όπου εδρεύουν τα κεντρικά της εταιρείας, αλλά και ιδιωτών που προσέφεραν τα προσωπικά τους αυτοκίνητά για τα γυρίσματα του φιλμ. Σε 2 λεπτά και 6 δεύτερα μπαίνετε στο σκηνικό. Όπως λέει και η Όπρα, watch this.
Πηγή: protagon.gr
Ένα πλύσιμο σκέτη απόλαυση (βίντεο)
Πόσο καιρό έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας χωρίς ένα καλό εξωτερικό και εσωτερικό πλύσιμο; Στο σημερινό βίντεο έχουμε ίσως το νικητή για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει να πλυθεί ένα Ι.Χ. καθώς η συγκεκριμένη C3 Corvette του 1978 που βλέπετε στη φωτογραφία, αφού οδηγήθηκε για περίπου 2.573χλμ. μετά έμεινε ακίνητη να σαπίζει για 45 χρόνια. Ευτυχώς σε κλειστό γκαράζ με κλειστά παράθυρα.
Ήρθε η ώρα να λάβει την αγάπη που της αξίζει.
Το συνεργείο από το κανάλι WD Detailing στο YouTube, αφού κατάφερε να ανοίξει την γκαραζόπορτα, βρήκε το εγκαταλελειμμένο κλασικό αυτό μοντέλο και το μετέφερε στον ειδικό χώρο καθαρισμού.
Ενώ η περισσότερη βρωμιά βγαίνει με λίγο σαπούνι και ένα πιεστικό, οι προφυλακτήρες είναι πιο δύσκολο να καθαριστούν. Οι φίλοι της Corvette θα γνωρίζουν ότι αυτά τα κομμάτια κατασκευάστηκαν από πλαστικό και όχι από μέταλλο ή fiberglass, και οι άνθρωποι της WD Detailing υποψιάζονται ότι απορρόφησαν περισσότερη βρωμιά από την εναλλαγή θερμότητας από ό,τι τα υπόλοιπα πάνελ. Τίποτα που δεν μπορεί όμως να διορθωθεί με μια σκληρή βούρτσα και τα ανάλογα χημικά.
Όποιος έβαλε αυτή την Corvette στην αποθήκη, αποφάσισε έξυπνα να κρατήσει τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά, σφραγίζοντας την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό που μοιάζει σχεδόν σαν καινούργιο. Αυτό δεν εμπόδισε τα ποντίκια να μπουν στο εσωτερικό, να φτιάξουν φωλιές και να αφήσουν περιττώματα στο πέρασμά τους. Μια σχολαστική ηλεκτρική σκούπα και ένα τρίψιμο ήταν το μόνο που χρειαζόταν η καμπίνα για να λάμψει όπως πριν από σχεδόν 50 χρόνια.