Video

28 Jan, 2021 Ώρα 13:01

Ανεφοδιασμός εν μέσω... ντριφτ με BMW M5 (βίντεο)

Thumbnail

Όχι ένα αλλά δύο ρεκόρ Guinness κατάφερε να σπάσει η BMW. Το ένα ήταν για το μακρύτερο συνεχόμενο ντριφτ και το δεύτερο για το μεγαλύτερο σε διάρκεια ντριφτ με δύο αυτοκίνητα να κινούνται παράλληλα. Πως το έκανε αυτό; Ανεφοδιάζοντας την BMW M5 που ντριφτάρει εν κινήσει!

Close

Επικίνδυνα πράγματα...

Σε κυκλικό δρόμο και σε απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον οι άνθρωποι της BMW αποφάσισαν να σπάσουν το δικό τους ρεκόρ το οποίο κράταγε από το 2013 και ήταν 82 χιλιόμετρα. Για να το πετύχουν αυτό επιστράτευσαν ακόμα μία BMW η οποία θα είχε στόχο να ανεφοδιάσει την βασική M5 εν κινήσει για να μην σταματήσει καθόλου. Δημιούργησαν ένα σύστημα γρήγορης τροφοδοσίας εμπνευσμένο από τα αεροπλάνα το οποίο σε 50 δευτερόλεπτα μπορούσε να παρέχει 80 λίτρα καυσίμου και ξεκίνησαν το δύσκολο και επικίνδυνο εγχείρημά τους.

Close

Δύο οδηγοί και ένας κασκαντέρ ο οποίος ανέλαβε την τροφοδοσία έφεραν εις πέρας τη δοκιμασία με αποτέλεσμα να έχουμε δύο νέα ρεκόρ. Το ένα ήταν εκείνο του μακρύτερου ντριφτ από όχημα σε 8 ώρες με 230 χιλιόμετρα και το δεύτερο ήταν το μακρύτερο ντριφτ με δύο οχήματα ταυτόχρονα με 374 χιλιόμετρα συνολικά.

Απολαύστε αλλά μην το επιχειρήσετε...

Close

 

29 Nov, 2024 Ώρα 09:27

Μια γεύση από τον ατμοσφαιρικό V16 της Bugatti Tourbillon των 1.800 ίππων

Thumbnail

Έχουν περάσει πέντε μήνες από τότε που η Bugatti αναστάτωσε τον κόσμο των υπεραυτοκινήτων με την υβριδική Tourbillon. Τώρα, έχουμε την καλύτερη ευκαιρία να την ακούσουμε σε δράση, και όπως ελπίζαμε, ο νέος V16 ακούγεται πιο εντυπωσιακός από τον W16 που αντικαθιστά.

Close

Αυτός ο κινητήρας έχει αναπτυχθεί από την Cosworth και είναι ένα ατμοσφαιρικό έργο τέχνης 8,3 λίτρων, το οποίο στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ., πολύ πέρα από το όριο των 7.100 σ.α.λ. της Chiron Super Sport με τον τετρακύλινδρο 8,0-λίτρων W16.

 

Close

 

Στις χαμηλές στροφές, έχει ένα αρκετά βαρύ ήχο, που δεν διαφέρει καθόλου από τον περίφημο W16. Ωστόσο, στις υψηλότερες στροφές, αρχίζει να ακούγεται περισσότερο σαν V8 μεγάλου κυβισμού. Μάλιστα, ο οδηγός στο βίντεο την πήγαινε με το μαλακό κάνοντας σύντομες αλλαγές, πράγμα που σημαίνει ότι η Tourbillon δεν πλησίασε πουθενά την κόκκινη γραμμή του στροφόμετρου.

Close

 

 

Ο μαεστρικός V16

Πρόκειται για ένα τέρας 8,3 λίτρων που ανεβάζει τις στροφές του στις 9.500 σ.α.λ. και αποδίδει 1.000 ίππους χωρίς turbo, ενώ ζυγίζει μόλις 250 κιλά. Υπάρχει επίσης ροπή 900 Nm, αλλά μεγαλύτερο ενδιαφέρον εδώ παρουσιάζει το άλλο μισό του συστήματος κίνησης της Tourbillon, το υβριδικό. Ένας μπροστινός ηλεκτρονικός άξονας φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, ενώ ένας τρίτος κινητήρας είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος για να βοηθά στην κίνηση των πίσω τροχών. Ένα πακέτο μπαταριών 25 kWh που είναι τοποθετημένο στο κέντρο παρέχει ενέργεια, προσθέτοντας 800 ίππους. Η συνδυασμένη ισχύς είναι 1.800 ίπποι και εφόσον τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 έχουν αρκετή πρόσφυση, η Tourbillon θα φτάσει τα 100χλμ./ώρα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα.

 

 

Με τέρμα γκάζι, τα 200χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε περίπου 5 δευτερόλεπτα. Τα 300χλμ./ώρα φτάνουν σε μόλις 10 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα των 380χλμ./ώρα έρχεται σε λιγότερο από 25 δευτερόλεπτα, εκτός αν έχετε εγκαταστήσει το ειδικό Speed Key η οποία ανεβάζει την τελική ταχύτητα στα 444χλμ./ώρα. Για 60χλμ. μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά.