Video

02 Feb, 2021 Ώρα 14:13

Δες το Rimac C_Two στις αεροδυναμικές δοκιμές (βίντεο)

Thumbnail

Τα τελευταία δύο χρόνια, τρεις διαφορετικές εκδοχές του πρωτότυπου του C_Two έχει περάσει από μια σειρά δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα.

Close

Αυτό συμβαίνει προκειμένου να διασφαλίσει η Rimac πως η αεροδυναμική της ναυαρχίδας στη γκάμα της αποδίδει στο βέλτιστο επίπεδο απόδοσης, αυτονομίας και συμπεριφοράς όσον αφορά τις επιπτώσεις του ανέμου στο εντυπωσιακό της αμάξωμα. Η ομάδα των μηχανικών της εταιρείας πραγματοποίησε χιλιάδες προσομοιώσεις σε υπολογιστή για το C_Two, με κάθε μοντέλο προσομοίωσης να αποτελείται από περισσότερα από 120 έως και 180 εκατομμύρια στοιχεία που θα επιδέχονταν επεμβάσεων στα λεπτομερή μοντέλα όπου εξεταζόταν και η μεταφορά θερμότητας. Με τις δοκιμές σε πραγματικό χρόνο, είναι σημαντικό να επικυρωθούν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί προσπαθούν να αξιολογήσουν το αυτοκίνητο σε τρεις θεμελιώδεις πτυχές: αποδοτικότητα αυτοκινήτου, απόδοση συστήματος ψύξης και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Όλα αυτά είναι ακόμη πιο σημαντικά για ένα ηλεκτρικό. Για παράδειγμα, σε μεγάλα ταξίδια οι απαιτήσεις για ψύξη θα είναι φυσικά χαμηλότερες από ότι όταν το C_Two οδηγείται στην πίστα. Ταυτόχρονα, είναι επίσης σημαντικό να διασφαλιστεί η βέλτιστη αυτονομία από τις μπαταρίες του και η συνολική ικανότητα του αυτοκινήτου να αξιοποιήσει πλήρως την τεράστια ισχύ και ροπή του. Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου παίζει βασικό ρόλο σε αυτό το θέμα. Το C_Two έχει σχεδιαστεί προσεκτικά με γνώμονα αυτό το στοιχείο. Έχει τέσσερα συγκεκριμένα ενεργά αεροδυναμικά μέρη και η θέση του καθενός από αυτά, ορίζεται διαμορφώνεται από την απόδοση. Όλα τα τεστ έχουν ήδη πάει πολύ καλά όσον αφορά τη συσχέτιση με τις προσομοιώσεις μας. Από το αρχικό concept του C_Two έως το τελικό πρωτότυπο, η αεροδυναμική απόδοση παρουσίασε βελτίωση κατά 34%.

Close

 

Πηγή: NewsAuto.gr

23 Jun, 2025 Ώρα 12:11

Ασταμάτητη η Taycan Turbo GT, έχει πάρει τις πίστες με τη σειρά και σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο

Thumbnail

Η Porsche Taycan Turbo GT πρόσθεσε άλλο ένα ρεκόρ πίστας στο ιστορικό της. Τον περασμένο μήνα, το ηλεκτρικό σεντάν σημείωσε νέο χρόνο στο Road Atlanta, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 6,73 δευτερόλεπτα, το οποίο είχε σημειωθεί από μια Taycan Turbo S. Η Taycan Turbo GT διέσχισε την πίστα των 4.09χλμ. σε 1: 27,15, παρά τα λίγα βρεγμένα σημεία, σημειώνοντας ρεκόρ για τα ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο που σημείωσε το νέο χρόνο ήταν μία Taycan Purple Sk, εξοπλισμένη με το πακέτο Weissach Package, το οποίο μειώνει το βάρος του συνόλου με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, ενώ προσθέτει και μια σταθερή πίσω αεροτομή.

Η Porsche παρουσίασε την Taycan Turbo GT πριν από ένα χρόνο ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο της μάρκας. Το EV αποδίδει έως και 1.107 ίππους, ενώ χρειάζεται μόλις 2,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση.

Close

 

 

Η Porsche ολοκλήρωσε το ρεκόρ της στην πίστα Road Atlanta με τα καλοκαιρινά ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero Trofeo RS NF0 ρυθμισμένα στα 37 psi. Η αυτοκινητοβιομηχανία ενεργοποίησε επίσης το Track Endurance Mode για να μειώσει τη θερμοκρασία εκκίνησης της μπαταρίας πριν από τις δύο προσπάθειες. Η Porsche είχε κάνει το προηγούμενο ρεκόρ το 2020 με μια Taycan Turbo S, ολοκληρώνοντας έναν γύρο σε 1:33.88.

Το τελευταίο ρεκόρ της Taycan Turbo GT έρχεται μετά τον χρόνο ρεκόρ 1:42.1 που σημείωσε το αυτοκίνητο στην πίστα Interlagos της Βραζιλίας τον Μάρτιο. Το αυτοκίνητο σημείωσε επίσης ρεκόρ στο Nürburgring στις αρχές του 2024.