Η Bugatti μπορεί να έχει μόνο πλαίσιο και ένα κινητήρα στη διάθεσή της αλλά από την άλλη έχει μια μοναδική ικανότητα να παρουσιάζει συνεχώς ειδικά hypercars που βασίζονται σε αυτά. Hypercars σαν τις Divo, Centodieci, Chiron Pur Sport, Chiron Super Sport αλλά και το La Voiture Noire, που θα είναι ένα και μοναδικό και φυσικά το πιο ξεχωριστό από όλα. Φυσικά και το πιο ακριβό και μάλιστα με διαφορά.
Τι είναι όμως αυτό που λείπει από τις μέχρι στιγμής παραλλαγές της Chiron; Μια έντονα off road στοιχεία. Σαν και αυτή παρουσιάζει ο βιομηχανικός σχεδιαστής Rafal Czaniecki που έχει έδρα στην κινέζικη μεγαλούπολη Shenzhen.
Ο Czaniecki λοιπόν ονομάζει την off road Bugatti Terracross και θεωρούμε πως αν έβγαινε στην παραγωγή θα γινόταν ανάρπαστη από τους αγοραστές μοντέλων της κατηγορίας. Και βέβαια θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσα από το όποιο SUV με τα σήματα της Bugatti.
Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που δημιουργούν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του συμπεριλαμβάνονται η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι έντονες προεκτάσεις των φτερών σε συνδυασμό με τους πραγματικά θηριώδεις τροχούς, οι προβολείς στην οροφή αλλά και η σχάρα-βάση για τη ρεζέρβα στο πίσω μέρος.
Τα περισσότερα από αυτά έχουν προκύψει με εκτύπωση 3D, ενώ ταυτόχρονα έχουν αλλάξει και πολλά από τα στοιχεία του αμαξώματος. Όσο για τον κινητήρα δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από τον W16 των 8.000 cc με τα τέσσερα turbo.
Πηγή: CarandDriver.gr
Το απίθανο γκαράζ της Bugatti είναι μία απόλυτα προστατευμένη βιτρίνα
Αν στη λίστα σας για τις γιορτινές αγορές υπάρχει και ένας ιδιοκτήτης Bugatti, είστε τυχεροί, καθώς η εταιρεία συνεργάστηκε με την Fahrengold και πλέον προσφέρει το Bugatti Edition FG-01 Garage. Πρόκειται για ένα απίθανο γκαράζ που διαφημίζεται ως το τέλειο μέρος για να αποθηκεύσετε και να παρουσιάσετε το hypercar σας.
Με μήκος 6.147χλστ. και πλάτος 3.658χλστ. το FG-01 διαθέτει γαλβανισμένο χαλύβδινο πλαίσιο, χρωματιστά πάνελ αλουμινίου και εκτεταμένα παράθυρα από γυαλί ασφαλείας. Συνδέονται με μια ηλεκτρική πόρτα που διαθέτει ένα φωτιζόμενο λογότυπο «EB».
Στο εσωτερικό υπάρχει μια εκλεπτυσμένη βιτρίνα με φωτιστικά LED με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και ντουλάπια με δερμάτινη επένδυση. Το γκαράζ διαθέτει επίσης χώρο έκθεσης συλλεκτικών αντικειμένων, φωτιζόμενες επιγραφές Bugatti και μια «εξατομικευμένη πλάκα που απεικονίζει το συγκεκριμένο όχημα του ιδιοκτήτη που γεμίζει το γκαράζ».
Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση της θερμοκρασίας και της υγρασίας μέσω ενός ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης και ψύξης. Σε αυτά προστίθενται μια κάμερα ασφαλείας, ένας ανιχνευτής καπνού και ένας αισθητήρας θραύσης γυαλιού.
Το γκαράζ αποτελείται από 2.500 επιμέρους κομμάτια και η συναρμολόγησή του διαρκεί περίπου οκτώ ημέρες.
Όσο για την τιμή; Η Bugatti και η Fahrengold παρέλειψαν βολικά αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου, αν πρέπει να ρωτήσετε, είστε ήδη εκτός συζήτησης. Εξάλλου, οι πελάτες-στόχοι τους πιθανώς δεν ασχολούνται καν με τις τιμές.