Ειδήσεις

22 Feb, 2021 Ώρα 14:28

Η νέα Porsche 911 GT3 με καθαρόαιμο αγωνιστικό DNA

Thumbnail

Από το ρεκόρ στην πίστα του τρομακτικού Nürburgring Nordschleife μέχρι την καθημερινή χρήση. Αυτό είναι ανέκαθεν ο χαρακτήρας κάθε μιας από τις προηγούμενες εκδόσεις της 911 GT3. H έβδομη έκδοση της 911 GT3, που έκανε την παγκόσμια της πρεμιέρα διαδικτυακά, ανανεώνει με τον καλύτερο τρόπο αυτό τον χαρακτήρα!

Close

Η νέα GT3 έχει στη διάθεση της ένα υψηλόστροφο κινητήρα 4.0 λίτρων, με απόδοση 510 ίππων (10 περισσότεροι από τον προκάτοχο του) ο οποίος δίνει ένα πανέμορφο ήχο, ενώ η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί από 460 σε 470 Nm. 

 

Close

 

Εκτός από ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο GT, υπάρχει επίσης ένα κιβώτιο επτά ταχυτήτων PDK. Όπως και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το κιβώτιο αυτό επιτρέπει αλλαγές σχέσεων εντός χιλιοστών του δευτερολέπτου, χωρίς διακοπή της παροχής ισχύος. Επομένως παρέχει τη βάση για εντυπωσιακή επιτάχυνση, με το νέο 911 GT3 να εκτοξεύεται από στάση έως 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 200 km/h σε 10,8 δευτερόλεπτα. Η Porsche προσφέρει επίσης την έβδομη γενιά του 911 GT3 αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς. Με διάμετρο 408 mm αντί για 380, οι ελαφροί δίσκοι φρένων είναι σημαντικά μεγαλύτεροι από εκείνους της προηγούμενης γενιάς, ενώ ζυγίζουν 17% λιγότερο. Ελαφρύτερες είναι και οι ζάντες που τώρα φιλοξενούν ένα σπορ ελαστικό υψηλής απόδοσης, με χαρακτηριστικά ελαστικού πίστας αλλά νόμιμα για τον δρόμο, για πρώτη φορά. Περεταίρω μείωση του βάρους προέρχεται και από τη χρήση αλουμινίου και χάλυβα στην κατασκευή αλλά και carbon όπως τόσο στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, όσο και στην πίσω πτέρυγα, ενώ η οροφή είναι επίσης διαθέσιμη σε CFRP κατόπιν αιτήματος.

Close

 

 

Ο πίσω διαχύτης παράγει πλέον τετραπλάσια δύναμη από τον προκάτοχό του ενώ η νέα 911 GT3 παράγει περίπου 50 τοις εκατό περισσότερη κατώθηση, ακόμη και στις βασικές εργοστασιακές αεροδυναμικές ρυθμίσεις του. Στη θέση απόδοσης, η δύναμη μπορεί να αυξηθεί έως και 150 τοις εκατό στα 200 km/h. Ωστόσο, αυτό προορίζεται αποκλειστικά για οδήγηση σε πίστα. Μαζί και το πακέτο Clubsport, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο για το νέο 911 GT3 χωρίς επιπλέον κόστος. Εκτός από ένα πιστοποιημένο κλωβό ασφαλείας πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, περιλαμβάνει επίσης μια εγκατάσταση αγωνιστικής ζώνης ασφαλείας έξι σημείων στην πλευρά του οδηγού, έναν φορητό πυροσβεστήρα και έναν διακόπτη αποσύνδεσης μπαταρίας, όλα με γνώμονα την σωστή χρήση του νέου 911 GT3 πάνω σε πίστα.  Ήδη το μοντέλο έδωσε το παρών του στην 20.8km του Nürburgring Nordschleife ολοκληρώνοντας το γύρο σε 6:59.927, 17 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον προκάτοχο του.

 

 

H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό.

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.