Αποκλειστικά με τον ατμοσφαιρικό V8 των 5.000 κ.εκ, θα διατίθεται η Mustang στην Ευρώπη, καθώς η Ford αποφάσισε να αποσύρει τον τετρακύλινδρο EcooBoost των 2,3 λίτρων.
Ο τελευταίος συνόδευε το pony car 6ης γενιάς, το οποίο παρουσιάστηκε το 2014, χωρίς, ωστόσο, να τυγχάνει της ίδιας απήχησης με τον ατμοσφαιρικό οκτακύλινδρο.
Δεδομένης της χαμηλής ζήτησης, η Mustang EcoBoost απουσιάζει πλήρως από τις επίσημες ιστοσελίδες της Ford σε Γερμανία, Ισπανία, αλλά και τη Γαλλία.

Δεδομένης της χαμηλής ζήτησης, η Mustang EcoBoost απουσιάζει πλήρως από τις επίσημες ιστοσελίδες της Ford σε Γερμανία, Ισπανία, αλλά και τη Γαλλία, ενώ δεν τη συναντάμε ούτε στο site που διατηρεί η μπλε οβάλ μάρκα στη χώρα μας.
Στον αντίποδα, η Mustang EcoBoost συνεχίζει την εμπορική της πορεία στις ΗΠΑ, προσφερόμενη στις εκδόσεις Fastback, Premium και Convertible. Ο τετρακύλινδρος των 2,3 λτ. συνδυάζεται είτε με 6τάυχτο μηχανικό είτε με 10τάχυτο αυτόματο και παράγει 310 ps και 475 Nm ροπής. Όσον αφορά τον V8, αυτός συναντάται στην έκδοση GT, αποδίδει 450 ps και συνδυάζεται με τα προαναφερθέντα κιβώτια.
Σημειώνεται πως η Mustang V8 GT προσφέρεται στη χώρα μας με τιμή εκκίνησης 50.900 ευρώ.