Στόχος είναι να σπάσει το φράγμα των 500 χλμ./ώρα. Οι μηχανικοί της Hennessey συνεχίζουν με εντατικούς ρυθμούς το πρόγραμμα εξέλιξης του ακριβοθώρητου Venom F5 και όλοι περιμένουμε να δούμε αν η αμερικανική φίρμα θα συντρίψει τα ρεκόρ ταχύτητας που έχει υποσχεθεί.
Αυτή την περίοδο, πραγματοποιούνται οι δοκιμές στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Τέξας, αλλά και σε μια πρώην εγκατάσταση της πολεμικής αεροπορίας των ΗΠΑ, στο Αρκάνσας.
Οι μηχανικοί τεστάρουν την αεροδυναμική απόδοση του hypercar των 1.843 ίππων, ρυθμίζουν κατάλληλα το σύστημα διεύθυνσης και επιχειρούν να βελτιστοποιήσουν το μηχανικό σύνολο.

Σε αυτή τη φάση των δοκιμών, ο V8 6,6 λίτρων twin turbo κινητήρας λειτουργεί με τη μισή ισχύ, δηλαδή λίγο πάνω από τους 900 ίππους. Ακόμη κι έτσι όμως, στον αεροδιάδρομο μήκους 3,5 χιλιομέτρων ο μηχανικός και δοκιμαστής της Hennessey, John "Heinrocket" Heinricy, αναπτύσσει με ευκολία 321 χλμ./ώρα στην ευθεία.
Το Venom F5 πατάει σταθερά στο οδόστρωμα και η βελόνα του κοντέρ ανεβαίνει με καταιγιστικούς ρυθμούς. Το μοτέρ δεν δείχνει να πιέζεται παρ΄ότι έχει διαθέσιμο μόλις το 50% της δύναμής του.
Στην επόμενη φάση, η αμερικανική μάρκα θα επισκεφθεί διάφορες πίστες προκειμένου να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις σε ανάρτηση και άλλα μηχανικά μέρη.

Όπως δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, John Hennessey, θέλουν να φτιάξουν ένα από κορυφαία hypercars όλων των εποχών, ένα αυτοκίνητο πολύ υψηλών επιδόσεων που θα ικανοποιήσει πλήρως τους πελάτες.
Θυμίζουμε πως, το Venom F5 θα κατασκευαστεί σε μόλις 24 μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη πουληθεί. Αποδίδει την απίστευτη ισχύ των 1.843 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 1.617 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, στις επιταχύνσεις ξεπετάγεται σαν βέλος, ωστόσο, αυτό που ενδιαφέρει τον Hennessey και τους συνεργάτες του είναι να συντρίψει το ρεκόρ ταχύτητας.
Πηγή: zougla.gr

Να γιατί δεν μπορείς να οδηγήσεις Formula 1 (βίντεο)
Η Formula 1 δεν είναι απλώς το ανώτατο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είναι ένα διαφορετικό σύμπαν, όπου τα όρια της ανθρώπινης αντοχής και της τεχνολογίας δοκιμάζονται σε κάθε γύρο.
Η εμπειρία της οδήγησης ενός μονοθέσιου δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο όχημα, όσο εξελιγμένο κι αν είναι. Για να το κατανοήσει κανείς, αρκεί να σκεφτεί πόσο απέχει μια χαλαρή προπόνηση με φίλους από τον τελικό του Champions League.
Στην κορυφή αυτού του κόσμου δεν φτάνει μόνο το ταλέντο. Αμέτρητοι οδηγοί με εξαιρετικές ικανότητες ξεκίνησαν από τα καρτ, ακολούθησαν τον «σωστό δρόμο» και όμως δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους στο grid. Η επιτυχία προϋποθέτει χρόνια σκληρής προπόνησης, αφοσίωση, απόλυτη πειθαρχία και σωματική προετοιμασία αντίστοιχη με εκείνη κορυφαίων αθλητών. Οι πιλότοι της F1 πρέπει να αντέχουν δυνάμεις έως και 6G, να παραμένουν απολύτως συγκεντρωμένοι και να διατηρούν υψηλά αντανακλαστικά ακόμη και σε συνθήκες υπερβολικής θερμότητας.
Σε κάθε αγώνα χάνουν έως και τρία κιλά, οι μύες τους στον λαιμό, τον κορμό και τα χέρια δουλεύουν στο όριο, ενώ η προπόνησή τους περιλαμβάνει εξομοιωτές, δοκιμές στην πίστα και αυστηρή διατροφή 365 μέρες τον χρόνο. Ακόμη και η θέση στο cockpit —βυθισμένη, χαμηλή και περιοριστική— απαιτεί εξοικείωση και φυσική προσαρμογή που ο μέσος άνθρωπος δεν διαθέτει. Το τιμόνι είναι ένα πολύπλοκο κέντρο ελέγχου, με δεκάδες ρυθμίσεις, και η απόκριση του γκαζιού ή του φρένου είναι τόσο άμεση που το παραμικρό λάθος μπορεί να κοστίσει τον αγώνα.
Για έναν απλό οδηγό, το πρώτο σοκ θα έρθει με την εκκίνηση: ο εκκωφαντικός ήχος, οι έντονες δονήσεις και η ευαισθησία του συμπλέκτη θα κάνουν ακόμη και τα πρώτα μέτρα πρόκληση. Η πρώτη στροφή θα φανεί αδύνατο εμπόδιο, καθώς τα φρένα και τα ελαστικά χρειάζονται ειδικές θερμοκρασίες για να αποδώσουν. Αν παρ’ όλα αυτά συνεχίσει, η μυϊκή εξάντληση, η αφυδάτωση και η πτώση των αντανακλαστικών θα τον σταματήσουν πολύ πριν ολοκληρώσει έναν γύρο.
Η Formula 1 είναι ένα μοναδικό κράμα τεχνολογικής υπεροχής, σωματικής αντοχής και ψυχολογικής δύναμης. Όσοι βρίσκονται εκεί, το έχουν κερδίσει με χρόνια δουλειάς, επιμονής και συνεχούς εξέλιξης. Η ιδέα ότι ένας οδηγός του δρόμου μπορεί να μπει και να χειριστεί ένα μονοθέσιο είναι μια όμορφη φαντασία που η πραγματικότητα της πίστας διαλύει ακαριαία.
