Την περασμένη Κυριακή είχαμε στα Λεύκαρα τον πρώτο αγώνα του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων by Psaltis Autoparts & ENEOS Motor Oil! Ο αγώνας διοργανώθηκε από την Λέσχη Αυτοκινήτου Λεμεσού υπό την αιγίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
Μετά από ένα χρόνο πλήρους αδράνειας στους αγώνες ανάβασης, το πρωτάθλημα 2021 by Psaltis Autoparts & ENEOS Motor Oil ξεκίνησε.

Ο πρώτος αγώνας σημαδεύτηκε με αρκετές καθυστερήσεις. Πρώτη και καλύτερη βέβαια καθυστέρηση προκλήθηκε από το γεγονός ότι οδηγοί και μέλη των ομάδων έκανα rapid test επί τόπου. Αυτό μας πήγε μια ώρα πίσω. Γεγονός που άφησε πολλούς θεατές ταλαιπωρημένους μιας και περίμεναν αρκετές ώρες για τον αγώνα να ξεκινήσει. Μια ακόμη καθυστέρηση προήλθε από το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο πρωταθλητής Αβράμης Αβραάμ και τα λάδια που χύθηκαν στην αγωνιστική γραμμή για περίπου 40 μέτρα και που βέβαια έπρεπε να καθαριστούν.
Είναι δεδομένο όμως, για να πούμε και του στραβού το δίκαιο πως στους αγώνες Ανάβασης είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα ειδικά μέσα στη διαδρομή. Το να χρησιμοποιείς ένα δημόσιο δρόμο με μονο μια είσοδο και μια έξοδο κάνει τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα. Από κει και πέρα υπήρξαν και κάποια οργανωτικά θέματα τα οποία όμως η Ομοσπονδία εξετάζει και προτίθεται να τα λύσει από τον αμέσως επόμενο αγώνα.
Πίσω στον αγώνα μας λοιπόν και στους overall χρόνους o Γιάννης Καπετάνιος (Lancer EVO VII) επέστρεψε δυναμικά καταγράφοντας τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Στη δεύτερη θέση overall είχαμε τον Φαίδωνα Ιάσωνος (Nissan Silvia) που έκανε το come back του με τον καλύτερο τρόπο και στην τρίτη θέση τον Στέλιο Σάββα (Mazda MX5). Ταυτόχρονα είναι και οι 3 πρώτοι στην κατηγορία RCE2!



Στην RCS2 ο Χρίστος Πεγιάζης (Lancer EVO VI) είχε τον καλύτερο χρόνο (και 4ος overall) με τον Χρίστο Πολυκάρπου (BMW E36 M3) να ακολουθεί στη δεύτερη και τον Γιώργο Ορφανού (Porsche 911 Carrera) στη τρίτη! Στην S2 δεν έδωσαν το παρόν τους ο Στέλιος Κυθρεώτης που δεν πρόλαβε να ετοιμάσει το νέο του SKF Evo 7 και δεν μπόρεσε να συμμετέχει στην κατηγορία S2 με το παλιό του Honda, αλλά και ο Φώτος Φωτιάδης που αντιμετώπισε πρόβλημα πριν εκκινήσει τον αγώνα και αποχώρησε.



Στην RCS1 Ο Νικος Σπύρου (Honda Civic Type R) πήρε την πρώτη θέση με τον Μηνά Μηνά (Mazda MX5) στην δεύτερη και τον πολύ καλό Αργύρη Σταύρου (Suzuki Altus) στην τρίτη.



Στην RCE1 Ο Γιάννος Καδής κέρδισε την πρώτη θέση. Στην ίδια κατηγορία δεν κατάφεραν να τρέξουν λόγω τεχνικών προβλημάτων ο Νεκτάριος Γεωργίου και Αβράμης Αβραάμ που είχε το πρόβλημα που προαναφέραμε στη διαδρομή.

Στην RC2 ο Ρογήρος Λιασίδης (Lancer EVO IX) πήρε την πρώτη θέση με τον Λούκα Λιασίδη να τον ακολουθεί στην δεύτερη με το ίδιο αυτοκίνητο.


Μεγάλο ευχαριστώ στους Πάμπο Χαραλάμπους και Δαυίδ Δαυίδ για τα Driftοπεράσματα τους!


Ο επόμενος αγώνας για το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Αναβάσεων by Psaltis Auto Parts & ENEOS Motor Oil είναι προγραμματισμένος για τις 20 Ιουνίου.
Δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα που διοργάνωσε η Λέσχη Λεμεσού εδώ.
Χορηγός του πρωταθλήματος αναβάσεων είναι η εταιρεία Psaltis Auto Parts με τα λιπαντικά ENEOS Motor Oil!
Υποστηρικτής και promoter είναι η εταιρεία STS Events.
Πολλές ευχαριστίες στο The Studio by Aristodimou για τις υπέροχες του φωτογραφίες. Μπορείτε να δείτε περισσότερες στη σελίδα τους στο facebook εδώ.


24 ώρες του Le Mans: Νικήτρια για τρίτη συνεχή χρονιά η Ferrari με πρωταγωνιστή τον Robert Kubica
Απόλυτη κυριαρχία της Ferrari που κατέλαβε τόσο την πρώτη αλλά και την τρίτη και τέταρτη θέση
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ferrari θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans, εξασφαλίζοντας την νίκη στον γαλλικό αγώνα αντοχής με την 499P (αριθμό 83), την οποία οδηγούσαν οι Yifei Ye, Phil Hanson και Robert Kubica.
Μάλιστα η Ferrari κέρδισε και τις θέσεις 3 και 4 της τελικής κατάταξης, με την Porsche (αριθμό 6) να χαλάει το απόλυτο πάρτι της ιταλικής φίρμας, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση. Ο αγώνας ήταν σε μεγάλο βαθμό μια τετραπλή μάχη μεταξύ αυτών των αυτοκινήτων (οι τρεις Ferrari και η μία Porsche), τα οποία τερμάτισαν όλα, με διαφορές μικρότερες των 30 δευτ.
Η Ferrari επωφελήθηκε σε μεγάλο βαθμό από μια περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας στα μέσα του αγώνα, μετά το οποίο ο ρυθμός της βελτιώθηκε, αφήνοντας ελάχιστες ευκαιρίες στους ανταγωνιστές της.
Η Cadillac είχε έναν πολύ σταθερό αγώνα, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση μόλις δύο λεπτά μακριά από τη νίκη, ενώ είχε κερδίσει και την Pole Position.
Ο πρωταγωνιστής οδηγός της Ferrari Robert Kubica δήλωσε: Το να κερδίζεις αυτό τον αγώνα, είναι ένα ξεχωριστό συναίσθημα. Από τη διοργάνωση του 2021, όταν έχασα τη νίκη λόγω ενός τεχνικού προβλήματος στον τελευταίο γύρο, ερωτεύτηκα αυτόν τον αγώνα, ο οποίος μου ξύπνησε ξανά συναισθήματα που είχα να νιώσω από την εποχή του καρτ. Τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένος, γεμάτος αδρεναλίνη αλλά ταυτόχρονα σωματικά κουρασμένος.
Δείτε σε βίντεο τους τελευταίους συναρπαστικούς γύρους του αγώνα
Χάρη στο εξαιρετικό αποτέλεσμα του Ιταλού κατασκευαστή, η Ferrari θα κρατήσει πλέον για πάντα το τρόπαιο των νικητών – ένα δικαίωμα που παρέχεται σε όσους εξασφαλίζουν τη νίκη σε τρεις συνεχόμενες διοργανώσεις.
