Video

04 May, 2021 Ώρα 14:02

Μιά Toyota Corolla Levin (AE86) με κινητήρα από GR Yaris! (βίντεο)

Thumbnail

Ο Dino Dalle Carbonare, drifter και ιδιοκτήτης μιας Toyota Corolla Levin (AE86), θέλησε να κάνει μια αρκετά ενδιαφέρουσα “μεταμόσχευση” στο αυτοκίνητο του, και έτσι στη θέση του εργοστασιακού 1.600άρη ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου κινητήρα (4A-GE), τοποθέτησε τον 1.600 τρικύλινδρο turbo κινητήρα (G16E-GTS) του νέου GR Yaris.

Close

Οι διαφορές των κινητήρων είναι αμέτρητες, καθώς -ξεκινώντας από την ιπποδύναμη- ο πρώτος αποδίδει 130 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 150 Nm ροπή στις 5.200 σ.α.λ., ενώ ο δεύτερος 261 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 360 Nm ροπή στις 3.000 σ.α.λ. Με τις επιδόσεις στο νέο ιαπωνικό hothatch να είναι ήδη εκπληκτικές, μπορείς να φανταστείς πως θα κινεί το AE86 που είναι σχεδόν 280 κιλά ελαφρύτερο.

 

Close

γρ86

 

Close

Επιπλέον είναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις, γι’αυτό χρειάστηκε να τοποθετηθεί σε νέες βάσεις για να χωρέσει στο engine bay του AE86, με την διαχείριση του κινητήρα να γίνεται από τον εγκέφαλο Link Fury X, ο οποίος διαθέτει custom καλωδίωση.

Η μετάδοση προέρχεται από το GT86, αν και μελλοντικά θα τοποθετηθεί ένα σειριακό κιβώτιο, με τον πίσω άξονα να είναι από το Toyota Crown έκτης γενιάς (S110), και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης από το Toyota Altezza, κοινώς γνωστό ως Lexus IS πρώτης γενιάς.

 

23 Jun, 2025 Ώρα 12:11

Ασταμάτητη η Taycan Turbo GT, έχει πάρει τις πίστες με τη σειρά και σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο

Thumbnail

Η Porsche Taycan Turbo GT πρόσθεσε άλλο ένα ρεκόρ πίστας στο ιστορικό της. Τον περασμένο μήνα, το ηλεκτρικό σεντάν σημείωσε νέο χρόνο στο Road Atlanta, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 6,73 δευτερόλεπτα, το οποίο είχε σημειωθεί από μια Taycan Turbo S. Η Taycan Turbo GT διέσχισε την πίστα των 4.09χλμ. σε 1: 27,15, παρά τα λίγα βρεγμένα σημεία, σημειώνοντας ρεκόρ για τα ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο που σημείωσε το νέο χρόνο ήταν μία Taycan Purple Sk, εξοπλισμένη με το πακέτο Weissach Package, το οποίο μειώνει το βάρος του συνόλου με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, ενώ προσθέτει και μια σταθερή πίσω αεροτομή.

Η Porsche παρουσίασε την Taycan Turbo GT πριν από ένα χρόνο ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο της μάρκας. Το EV αποδίδει έως και 1.107 ίππους, ενώ χρειάζεται μόλις 2,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση.

Close

 

 

Η Porsche ολοκλήρωσε το ρεκόρ της στην πίστα Road Atlanta με τα καλοκαιρινά ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero Trofeo RS NF0 ρυθμισμένα στα 37 psi. Η αυτοκινητοβιομηχανία ενεργοποίησε επίσης το Track Endurance Mode για να μειώσει τη θερμοκρασία εκκίνησης της μπαταρίας πριν από τις δύο προσπάθειες. Η Porsche είχε κάνει το προηγούμενο ρεκόρ το 2020 με μια Taycan Turbo S, ολοκληρώνοντας έναν γύρο σε 1:33.88.

Το τελευταίο ρεκόρ της Taycan Turbo GT έρχεται μετά τον χρόνο ρεκόρ 1:42.1 που σημείωσε το αυτοκίνητο στην πίστα Interlagos της Βραζιλίας τον Μάρτιο. Το αυτοκίνητο σημείωσε επίσης ρεκόρ στο Nürburgring στις αρχές του 2024.