Θέλοντας να αναπτερωθεί το γαλλικό αίσθημα, η Bugatti πήρε μια Chiron Sport “Les Légendes du Ciel” και την έστησε δίπλα σε ένα Dassault Rafale Marine, το νέο μαχητικό αεροσκάφος, που έχει παραγγείλει και η Ελλάδα.
Το παραπάνω video δεν είναι πρωτότυπο, καθώς έχουμε δει πολλάκις στο παρελθόν “κόντρες” μεταξύ αυτοκινήτων και μαχητικών αεροσκαφών, αλλά οι εντυπωσιακές γαλλικές κατασκευές είναι αρκετές για να πατήσεις το play. Επιπλέον, η μικρή διάρκεια του video και η σκηνοθεσία του το καθιστούν εξαιρετικά καλό.
Η Bugatti Chiron Sport Les Legendes Du Ciel παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο, και θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 20 μονάδων, έναντι €2,88 εκατ. έκαστη και με αυτή η Bugatti γιορτάζει την επιτυχία της στον κλάδο των αεροσκαφών και των αγώνων στις αρχές του 20ού αιώνα.
Είναι βαμμένη σε γκρι ματ χρώμα, φέρει μια λευκή διακοσμητική λωρίδα, τα χρώματα της γαλλικής σημαίας στις πλαϊνές ποδιές, μαύρη γρίλια και ειδικά λογότυπα. Στο εσωτερικό υπάρχουν ειδικά λογότυπα, καφέ δερμάτινες επενδύσεις, όπως και το σκίτσο ενός Nieuport 17 αεροσκάφους.
Μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή και έτσι ο W16 quad-turbo κινητήρας αποδίδει 1.500 άλογα με 1.600 Nm ροπής. Από την άλλη, το Rafale είναι ένα δελταπτέρυγο, δικινητήριο μαχητικό, και κινείται από δύο Snecma M88, αποδόσης 58.550 Newtons ώσης, που πρόχειρα μεταφράζονται σε 5.727 άλογα.
Πηγή: Autoblog
Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)
Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.
Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.
Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.
Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».
Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.
Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.