Video

27 May, 2021 Ώρα 09:33

Δες την Mercedes-AMG Project One να κάνει δοκιμές στο Nurburgring! (βίντεο)

Thumbnail

Η Mercedes-AMG Project One ετοιμάζεται εδώ και πολύ καιρό και οι πρώτες παραδόσεις σε  πελάτες υπολογίζεται να ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του έτους. Ένα ελαφρά καμουφλαρισμένο πρωτότυπο πιάστηκε στο φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί γύρους δοκιμών στο Nurburgring.

Close

Γνωρίζαμε φυσικά ότι το Project One θα είναι πολύ γρήγορο και στο βίντεο, φαίνεται ότι ο οδηγός του περνά από μερικές από τις πιο δύσκολες στροφές της θρυλικής πίστας με εντυπωσιακή ταχύτητα. Όχι μόνο αυτό, αλλά φαίνεται έτοιμο να δημιουργήσει ένα νέο ρεκόρ γύρου για στη διάσημη γερμανική πίστα.

Ακόμη και η ίδια η Mercedes έχει παραδεχθεί ότι το να έχει έτοιμο για χρήση στο δρόμο και σε αυτοκίνητο παραγωγής το σύστημα κινητήρα και μετάδοσης της Formula 1 ήταν πολύ πιο δύσκολο από το αναμενόμενο.

Close

Όπως γνωρίζουμε, η Mercedes-AMG Project One διαθέτει τον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 1,6 λίτρων με αυτόν της Mercedes-AMG Petronas από τα μονοθέσια της Formula 1 της υβριδικής εποχής, ήτοι του 2016. Έχουν γίνει διάφορες αλλαγές βέβαια, ώστε να λειτουργεί στο δρόμο, όπως η μείωση του ορίου στροφών στις 11.000 σ.α.λ. Στο αυτοκίνητο παραγωγής Project One μάλιστα, αυτός ο κινητήρας θα λειτουργεί παράλληλα με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες για απόδοση συνδυαστικά περισσότερων από 1.000 ίππων!

 

Close

Πηγή: CarandDriver.gr

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.