Video

09 Jun, 2021 Ώρα 19:07

Το ντοκιμαντέρ της MV Agusta για τα 75 χρόνια της! (βίντεο)

Thumbnail

Είναι κάποιες εταιρείες μοτοσικλέτας που μπορεί να μην έχουν υψηλές πωλήσεις ή να μην έχουν μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες, ωστόσο έχουν να αναδείξουν ένα κολοσσιαίο πάθος για τους δύο τροχούς. Μία από αυτές είναι αδιαμφισβήτητα η MV Agusta η οποία το 2020, εν μέσω πανδημίας, γιόρτασε τα 75 χρόνια ζωής της.

Close

Η MV Agusta λόγω της πανδημίας δε θέλησε να κάνει κάτι εντυπωσιακό για να γιορτάσει την επέτειό της. Το μοναδικό πράγμα που έκανε ήταν να βγάλει μια ειδική έκδοση Superveloce σε 75 μονάδες και να την πουλήσει μέσω διαδικτύου. Η μοτοσικλέτα όπως ήταν φυσιολογικό εξαφανίστηκε σε χρόνο ρεκόρ δείχνοντας ότι η ιταλική φίρμα κουβαλάει από πίσω της φανατικό κοινό.

 

Close

 

Κορυφαίοι οδηγοί και άνθρωποι της τέχνης μιλάμε με πάθος για τη MV Agusta

Close

Φτάσαμε στον Ιούνιο του 2021 και η MV Agusta έδωσε στη δημοσιότητα ένα ντοκιμαντέρ που είχε φτιάξει για τα 75 χρόνια της. Αφορμή επίσης για τη μικρή ταινία ήταν η έλευση της ιδιαίτερης Superveloce για την οποία μιλάνε θρύλοι της εταιρείας όπως ο Virginio Ferrari και ο Giacomo Agostini, ενώ συμμετοχή έχουν και οι Roland Sands, Carl Cox και Thibaut Nogues οι οποίοι είναι γνωστοί λάτρεις της φίρμας.

Το βίντεο δεν έχει πλάνα από την παλιά εποχή της MV Agusta, ούτε έχει ιστορικό χαρακτήρα, ωστόσο το πάθος ξεχειλίζει από τους ανθρώπους της εταιρείας. Ένα συγκινητικό βίντεο το οποίο δείχνει ξεκάθαρα τι μπορεί να αντιπροσωπεύσει μια φίρμα όπως η MV Agusta.

Σπουδαίοι άνθρωποι μιλάνε για τη MV Agusta.

Εννοείτε μπορείτε να το δείτε με υποτίτλους μέσω του πιο κάτω βίντεο!

 

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.