Video

15 Jun, 2021 Ώρα 20:21

Με 2.7G στις στροφές η Extreme Dallara Stradale! (βίντεο)

Thumbnail

Το 2017 είχαμε δει για πρώτη φορά τη μαγευτική Dallara Stradale, ένα εκπληκτικό supercar με έμφαση στην οδική συμπεριφορά. Δεν ήταν τόσο ισχυρό σε ιπποδύναμη, ωστόσο το χαμηλό του βάρος σε συνδυασμό με το απίθανο πλαίσιο το έκανε να στρίβει σαν μονοθέσιο Formula 1.

Close

Η Dallara αυτή την περίοδο βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών ενός πειραματικού της μοντέλου το οποίο ονομάζει Extreme Stradale EXP. Πρόκειται για το γνωστό μας Stradale, το οποίο όμως είναι προορισμένο για χρήση πίστας με διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο στο πίσω μέρος και στους εμπρός τροχούς.

 

Close

 

Κινητήρας EcoBoost της Ford με 400 ίππους

Close

Ο κινητήρας του Stradale είναι ο γνωστός 2.3 λίτρων EcoBoost της Ford, ο οποίος αποδίδει περίπου 400 ίππους. Το βάρος των μόλις 860 κιλών χαρίζει δυνατές επιταχύνσεις στο μοντέλο με τα πρώτα 100Km/h να έρχονται σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα. Στην ειδική αυτή έκδοση το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο γρήγορο, ιδιαίτερα στις στροφές, καθώς το πακέτο αεροδυναμικών χαρίζει κάθετη δύναμη 1.224 κιλών και στις στροφές μπορεί να αναπτύξει 2,7g δύναμης.

Τα ελαστικά που χρησιμοποιεί το Extreme είναι slick, κάτι που δείχνει πως πρόκειται για χρήση πίστας, ενώ διαθέτει μεγάλες γρίλιες στους εμπρός τροχούς για καλύτερη ψύξη των φρένων. Το συγκεκριμένο πειραματικό Dallara δεν γνωρίζουμε αν και πότε θα πουληθεί, ωστόσο η στάνταρ έκδοση του μοντέλου αγγίζει τα 165.000€.

Το βίντεο των δοκιμών της Dallara στη Monza:

 

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.