Ειδήσεις

28 Jun, 2021 Ώρα 14:28

Ηλεκτρική η επόμενη γενιά του Mazda MX-5

Thumbnail

Η Mazda επιβεβαίωσε πως η επόμενη γενιά του MX-5 της θα είναι ηλεκτρικό. Δεν έγινε ξεκάθαρο αν θα είναι υβριδικό ή πλήρως ηλεκτρικό, ωστόσο είναι βέβαιο πως θα έχει άμεση σχέση με την ηλεκτροκίνηση.

Close

Η Mazda δεν έχει πιέσει πολύ προς την ηλεκτροκίνηση ακόμα, ωστόσο οι άνθρωποι του εργοστασίου διατυμπανίζουν ότι μέχρι το 2030 τα περισσότερο μοντέλα τους θα είναι ηλεκτροκίνητα. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί με το Miata, το θρυλικό roadster των Ιαπώνων που έχει αγαπηθεί στην Ευρώπη, αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Το 2019 η Mazda ανανέωσε σημαντικά το MX-5 δημιουργώντας ένα πανέμορφο σπορ μοντέλο. Δυνατό του σημείο είναι το χαμηλό του βάρος και η διασκεδαστική του απόδοση, κάτι που αναμένεται να βάλει δύσκολα στους μηχανικούς της εταιρείας στο μελλοντικό μοντέλο. Τα ηλεκτρικά μοντέλα είναι σίγουρα πιο βαριά από εκείνα με συμβατικούς κινητήρες, κάτι που σημαίνει ότι το Miata θα είναι αρκετά πιο βαρύ σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Close

Πάντως, από άποψη επιδόσεων δεν αναμένουμε να έχουμε εντυπωσιακές αλλαγές. Η ισχύς, είτε είναι ηλεκτρικό είτε είναι υβριδικό, θα είναι κοντά στους 200 ίππους, ενώ θα δοθεί μάχη από τους τεχνικούς το βάρος να κρατηθεί κοντά στα 1.200 κιλά. Σημαντικό επίσης θα είναι να διατηρηθεί η κατανομή βάρους στο 50/50 για να συνεχίσει να προσφέρει απολαυστική οδήγηση.

 

Close
15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.