Η Λέσχη Αυτοκινήτου Λεμεσού διοργανώνει την ερχόμενη Κυριακή 4 Ιουλίου τον τρίτο γύρο του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Honda/Galatariotis – ENI. Το Anogyra Rally Sprint τελεί υπό την αιγίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και διεξάγεται εις μνήμη του Νίκου Νεάρχου. Οι 35 οδηγοί που δήλωσαν συμμετοχή θα αγωνιστούν σε χωμάτινη ειδική διαδρομή μήκους 2,7 χιλιομέτρων και αναμφίβολα ο αυξημένος αριθμός συμμετοχών αναμένεται να προσφέρει πολλές συγκινήσεις στους φίλους του αθλήματος.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, με την παρουσία τόσο έμπειρων αλλά και ταλαντούχων νεαρών οδηγών και πληρωμάτων, αναμένεται να δούμε θέαμα πολύ υψηλών προδιαγραφών. Ο περσινός πρωταθλητής Γιώργος Πολυκάρπου της ομάδας Psaltis Autoparts και Comline Autoparts, θα επιδιώξει να ζευγαρώσει τις νίκες του στην προσπάθεια που κάνει για υπεράσπιση του τίτλου του. Ο Πέτρος Πέτρου με το Psaltis Autoparts / Ferodo Mitsubishi Lancer Evo θα κυνηγήσει και αυτός με αξιώσεις την πρωτιά. Διεκδικητές της νίκης είναι και οι Ηλίας και Δημήτρης Πιερή με το Psaltis ENEOS Mitsubishi Lancer Evo αλλά και ο Σταύρος Αντωνίου ο οποίος θα έχει στο πλευρό του τον νεαρό Στέφανο Γεωργίου “Chips Minor”. Ένας άλλος οδηγός ο οποίος έχει τα φόντα να είναι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές είναι και ο νικητής του πρώτου αγώνα, Νίκος Θωμά.

Στην δικίνητη κατηγορία ο ανταγωνισμός φέτος είναι πολύ σκληρός και αναμένονται μεγάλες μάχες. Με φόρα από τον προηγούμενο αγώνα έρχεται ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας RCS 1 Θωμάς Θεοφάνους ο οποίος θέλει να ζευγαρώσει τις νίκες του φέτος. Μιχάλης Σοφοκλέους, Χρυσόστομος Παντελή και Μάριος Ζάκου να μόνο μερικοί από τους οδηγούς που θα κυνηγήσουν τη νίκη, χωρίς βέβαια να υποτιμούνται και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες στην κατηγορία.

Κύριος Χορηγός του αγώνα είναι η εταιρεία Ψάλτης Auto Parts με τις μπαταρίες Exide και την Comline Auto Parts.

WRC Rally Chile Bio Bío 2025: Τέσσερις διεκδικητές του φετινού παγκόσμιου τίτλου στο WRC ξεκινούν ένα δύσκολο αγώνα στη Λατινική Αμερική
Σήμερα, Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου ξεκινάει ο 11ος από τους 14 γύρους του παγκοσμίου πρωταθλήματος WRC. Τα πληρώματα της πρώτης (WRC) και δεύτερης κατηγορίας (WRC2) μετά τον αγώνα στην Παραγουάη πέρασαν την οροσειρά των Άνδεων και μεταφέρθηκαν στη Χιλή όπου εκεί ξεκινάει σήμερα ο δεύτερος αγώνας που γίνεται στην Λατινική Αμερική.
Οι δρόμοι στις ειδικές διαδρομές είναι βατοί και σε γενικές γραμμές καλύτεροι από όσο περίμεναν τα πληρώματα. Όμως υπάρχουν παγίδες και αρκετές δυσκολίες. Για παράδειγμα χθες έβρεχε οπότε αλλάζει η στρατηγική τόσο όσον αφορά τις γόμες όσο και οι σημειώσεις που έγιναν με στεγνό χώμα.
Υπάρχουν ακόμη σε κάποιες ειδικές δένδρα και ομίχλη. Ένα λάθος στο βρεγμένο χώμα αρκεί για να καταλήξει το αυτοκίνητο στην πυκνή βλάστηση. Στο Ράλλυ στη Χιλή υπάρχουν αρκετές τυφλές και «κυματιστές» στροφές.

Στη Χιλή γίνεται ο προτελευταίος χωμάτινος αγώνας. Υπάρχει ακόμη ένας – ο τελευταίος στο φετινό πρωτάθλημα στη Σαουδική Αραβία- και μεσολαβούν δύο ασφάλτινοι. Ένας στην Κεντρική Ευρώπη και ένας στην Ιαπωνία.
Να δούμε λίγο τη βαθμολογία.
Οι Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally) προηγούνται με 198 βαθμούς. Ξεκινούν πρώτοι στη Χιλή και «ανοίγουν» το δρόμο στους υπόλοιπους.
Στην συνέχεια με 191 βαθμούς ακολουθούν οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally 1). Με διαφορά μόλις δύο βαθμών, 189 βαθμούς ακολουθούν οι Sebastien Ogier- Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally 1).
Οι τέταρτοι που μπορούν να διεκδικήσουν τίτλο είναι οι Ott Tanak- Martin Jarveoja Estonia (Hyundai i20 Rally1) με 180 βαθμούς.
Θα μπορούσαμε να εντάσσαμε στους διεκδικητές του φετινού τίτλου τους περσινούς παγκόσμιους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Rally1) που έχουν 150 βαθμούς. Το γεγονός ότι βρίσκονται 48 βαθμούς πίσω από τους Elfyn Evans- Scott Martin θεωρείται αδύνατον να γίνει ανατροπή. Λάθη με τόσο έμπειρα πληρώματα δεν γίνονται. Και αυτό οι Βέλγοι το γνωρίζουν πολύ καλά.
Αντίθετα για τα τέσσερα πρώτα πληρώματα που οι διαφορές είναι μικρές, εύκολα γίνονται οι ανατροπές.
Χθες έγινε το shakedown μήκους 6.79 χλμ. Οι χρόνοι δεν μετρούν στον αγώνα. Όμως παίρνουμε μια γεύση. Πιο γρήγοροι με χρόνο 3.21.5 ήταν οι Εσθονοί Tanak-Jarveoja. Ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί (3.21.6) ήταν οι Rovanpera-Halttunen και τρίτοι με χρόνο 3.21.8 ήταν οι Εvans-Martin. Οι Ogier-Landais έκαναν 3.22.9 και οι Andrien Fourmoux- Alefandre Coria (Hyundai i20 Rally1) «έγραψαν» 3.23.1
Η πραγματική μάχη όμως ξεκινάει σήμερα. Στον αγώνα έχουν δηλώσει 49 πληρώματα. Όμως στο shakedown, τέσσερα πληρώματα δεν εμφανίσθηκαν. Στον αγώνα όμως δήλωσαν ότι θα συμμετέχουν.
Οι αγωνιζόμενοι από σήμερα μέχρι και την Κυριακή θα κάνουν 16 χωμάτινες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 306.76 χλμ.
Στη Χιλή για τους Elfyn Evans- Scott Martin που ξεκινούν πρώτοι, τα πράγματα θα είναι δύσκολα αν βρέχει. Αυτοί που θέλουν τη βροχή γιατί σίγουρα θα ευνοηθούν από τη θέση που ξεκινούν είναι οι Γάλλοι. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Ogier ξέρει και διαλέγει τις σωστές γόμες. Και είναι και κάτι ακόμη. Έχει 8 παγκόσμιους τίτλους και πριν αποσυρθεί από το WRC θέλει να κάνει 9 τους τίτλους του.
