Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά της 2-Series Coupe, με το μοντέλο να υιοθετεί νέο σχεδιασμό και να μην διαθέτει την μεγάλη γρίλια της εταιρίας. Φέρει LED φωτιστικά σώματα, διαθέτει ενσωματωμένη αεροτομή, με την M240i έκδοση να ξεχωρίζει από τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, την γκρι γρίλια, τους διαφορετικούς πλαϊνούς καθρέπτες, τον διαχύτη, την επιπλέον αεροτομή και τον μαύρο διαχύτη.
Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,537 μέτρα, πλάτος 1,838 μέτρα, ύψος 1,390 μέτρα και μεταξόνιο 2,741 μέτρα, όντας 10,5 εκατοστά μακρύτερο, 6,4 εκατοστά πλατύτερο, και 2,8 εκατοστά πιο χαμηλό σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, με το μεταξόνιο να έχει αυξηθεί κατά 5,1 εκατοστά, κάτι που μεταφράζεται σε επιπλέον χώρο για τους πίσω επιβάτες.

Στο εσωτερικό συναντάμε είτε αναλογικό, είτε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, οθόνη αφής 8,8″ ή 10″, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα iDrive 7 και όχι το νέο iDrive 8. Στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε head-up display, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα καθίσματα, ηχοσύστημα Harman Kardon 14 ηχείων και κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός.

Στην Ευρώπη η νέα Σειρά 2 θα προσφέρεται αρχικά με τρεις κινητήρες. Η έκδοση 220i έχει κάτω από το καπό της τον 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 184 ίππων με 300 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 236 χλμ/ώρα.
Η έκδοση 220d φορά τον ήπιο υβριδικό 2,0-λιτρο diesel κινητήρα απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 237 χλμ/ώρα.

Η έκδοση M240i xDrive παίρνει κίνηση από έναν 3,0.-λίτρο εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 374 ίππων με 500 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Η έκδοση φέρει στον βασικό εξοπλισμό την M Sport εξάτμιση, τα M Sport φρένα, και το M Sport διαφορικό.

Αργότερα θα ακολουθήσει η έκδοση 230i που θα φορά τον 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 245 ίππων, με όλους τους κινητήρες να συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic, με την M240i xDrive να διαθέτει το Steptronic Sport κιβώτιο.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας η BMW εξοπλίζει το νέο της μοντέλο με μια σειρά συστημάτων, όπως τα Frontal Collision Warning, Lane Departure Warning, Rear Cross-Traffic Alert, Active Blind Spot Detection, Speed Limit Information, Active Cruise Control με Stop & Go, Back-Up Assistant και BMW Drive Recorder.

Η νέα Σειρά 2 Coupe διαθέτει 12% αυξημένη στρεπτική ακαμψία και μεγαλύτερα μετατρόχια. Νέα είναι και η ανάρτηση που χρησιμοποιεί αρκετά αλουμινένια εξαρτήματα, με την M Sport ανάρτηση και το Adaptive M Chassis να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά γόνατα μπροστά και πολλαπλούς (5) συνδέσμους πίσω.

Πηγή: Autoblog.gr

Volkswagen ID. Cross Concept
Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.
Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.
Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.
Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.
