Ειδήσεις

29 Jul, 2021 Ώρα 13:47

Η Mercedes-Benz ετοιμάζεται για αμιγώς ηλεκτρική κινητικότητα

Thumbnail

Η Mercedes-Benz ετοιμάζεται για την αμιγώς ηλεκτρική κινητικότητα που αναμένεται να επικρατήσει στους δρόμους του κόσμου στο άμεσο μέλλον. Η κορυφαία εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο επιταχύνει προς ένα μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων και με γνώμονα την χρήση δυνατών λογισμικών. Μέχρι το 2022, η Mercedes-Benz θα διαθέτει ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) σε όλα τα τμήματα που εξυπηρετεί η εταιρεία. Από το 2025 και έπειτα, όλες οι αρχιτεκτονικές οχημάτων που κυκλοφόρησαν πρόσφατα θα είναι αποκλειστικά +ηλεκτρικές και οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μια ηλεκτρική εναλλακτική λύση για κάθε μοντέλο που κατασκευάζει η εταιρεία. Η Mercedes-Benz σκοπεύει να διαχειριστεί αυτόν τον επιταχυνόμενο μετασχηματισμό, διατηρώντας παράλληλα τους κερδοφόρους στόχους της.

Close

 

 

«Η αλλαγή προς την ηλεκτρική κινητικότητα γίνεται με γοργούς ρυθμούς. Το σημείο ανατροπής πλησιάζει και θα είμαστε έτοιμοι καθώς οι αγορές μεταβαίνουν σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Με σωστή διαχείριση αυτής της γοργής μεταμόρφωσης, θα διασφαλίσουμε και τους στόχους κερδοφορίας μας, θα διασφαλίσουμε τη διαρκή επιτυχία της Mercedes-Benz. Χάρη στο εργατικό δυναμικό μας με υψηλά προσόντα και κίνητρα, είμαι πεπεισμένος ότι θα πετύχουμε σε αυτήν τη συναρπαστική νέα εποχή», δήλωσε η Ola Källenius, Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG.  Συνολικά, οι επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα μπαταριών μεταξύ του 2022 και 2030 θα ανέλθουν σε πάνω από 40 δισεκατομμύρια ευρώ.

 

Close

 

Στον τομέα της φόρτισης, η Mercedes-Benz εργάζεται επίσης για τον καθορισμό νέων προτύπων στη φόρτιση: Το «Plug & Charge» θα επιτρέπει στους πελάτες να συνδέσουν, να φορτίσουν και να αποσυνδεθούν χωρίς να χρειαστούν επιπλέον βήματα για έλεγχο ταυτότητας και πληρωμής. Το πρόγραμμα Plug & Charge θα κυκλοφορήσει με την κυκλοφορία του EQS στην αγορά αργότερα φέτος. Ακόμη ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο ηλεκτροποίησης είναι και το VISION EQXX, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πραγματική εμβέλεια άνω των 1.000 χιλιομέτρων, στοχεύοντας μονοψήφιο αριθμό για Kwh ανά 100 χιλιόμετρα σε κανονικές ταχύτητες οδήγησης αυτοκινητόδρομου. Μια ομάδα απαρτιζόμενη από επιστήμονες από διάφορους χώρους, συμπεριλαμβανομένων εμπειρογνωμόνων από το τμήμα F1 High Performance Powertrain (HPP) της Mercedes-Benz, σημειώνει ταχεία πρόοδο προς τους φιλόδοξους στόχους του έργου αυτού με στόχο μια παγκόσμια πρεμιέρα το 2022. Στον τομέα προσωπικού, η εταιρεία εκπαίδευσε πέραν των 20.000 ατόμων στην ηλεκτρική κινητικότητα ενώ σχεδιάζονται να ανοίξουν 3.000 θέσεις για προγραμματιστές λογισμικών στο εγγύς μέλλον. 

Φυσικά όλο αυτό το σχέδιο πρέπει να μπορεί να διατηρηθεί από την εταιρεία και για να γίνει αυτό η Mercedes πρέπει να διατηρήσει και την κερδοφόρα πορεία της. Οι στόχοι του περασμένου έτους βασίστηκαν στην προϋπόθεση πως το 25% των πωλήσεων θα ήταν υβριδικά και ηλεκτρικά μέχρι το 2025. 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.