Φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τη νίκη της Mercedes στις 24 ώρες του Spa-Francorchamps, με την 300 SEL 6.8 AMG, που τότε οδηγούσαν οι Hans Heyer και Clemens Schlikentanz.
Οι δύο χαρισματικοί οδηγοί έφεραν το αυτοκίνητο εξέλιξης AMG στην πρώτη θέση της κατηγορίας του, παρά το γεγονός ότι ήταν με διαφορά το βαρύτερο - τόσο, που το «παρατσούκλι» του ήταν Rote Sau, δηλαδή κόκκινο γουρούνι.

Κάπως έτσι, ο μύθος της AMG άρχισε να δημιουργείται, και μέχρι σήμερα παραμένει μία από τις πιο επιτυχημένες βελτιωτικές και αγωνιστικές εταιρίες στον κόσμο.
Για να γιορτάσει αυτήν την επέτειο, η Mercedes παρουσίασε τρία αγωνιστικά της στο πλαίσιο του '50 Years Legend of Spa', βαμμένα στα χρώματα της 300 SEL.

Συγκεκριμένα, μία SLS AMG GT3, μία AMG-GT3 (2016) και μία τωρινής γενιάς θα είναι βαμμένες στο livery με το κόκκινο αμάξωμα με τον κίτρινο κύκλο. Και τα τρία αυτοκίνητα θα πωληθούν χωρίς την ομολογκασιόν της FIA, οπότε θα επιτρέψουν στον θηριώδη κινητήρα 6,8 λίτρων της AMG να φτάσει τους 641 ίππους που είναι ικανός να παράξει.

Οι τιμές ζαλίζουν, φυσικά, με την SLS AMG GT3 να κοστολογείται στα 650.000 ευρώ, ενώ το GT3 2020 φτάνει τα 575.000 ευρώ και εκείνο του 2016 τα 500.000 ευρώ.
Πηγή: caranddriver.gr

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
