Video

25 Aug, 2021 Ώρα 13:06

Toyota GR86: Θυμίζει την εποχή των Toys for Big Boys! (βίντεο)

Thumbnail

Ο δημοσιογράφος Jason Cammisa απο το κανάλι Hagerty στο youtube είχε την ευκαιρία να κάνει αρκετές δοκιμές με το νέο GR86. Μέσα από το βίντεο μας δείχνει με παραδείγματα πόσο fun to drive είναι το νέο GR86 το οποίο στη νέα του υλοποίηση έχει υποστεί σημαντική εξέλιξη σε όλες τις πτυχές του.

Close

Μηχανικά, κάτω από το καπό του GR 86 υπάρχει ένας νέος κινητήρας, ο οποίος έχει κατά 15% αυξημένη ροπή, σε σχέση με το παλιό μοντέλο. Ο λόγος για την ατμοσφαιρική έκδοση του 2,4-λίτρων τετρακύλινδρου boxer κινητήρα (FA24) της Subaru, ο οποίος στην προκειμένη αποδίδει 235 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.700 σ.α.λ. Η σχέση συμπίεσης του είναι 12,5:1, η διάμετρος του κινητήρα των εμβόλων είναι 94 χλστ. και η διαδρομή του στα 86 χλστ.

 

Close

γρ86 2022

 

Close

Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 7.400 σ.α.λ και συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με το βάρος του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.255 κιλά, όσο και με ένα νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το βάρος του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.270 κιλά. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 6,3 δευτερόλεπτα (-1,1 δευτ. από το GT 86), ενώ για το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ/ώρα) χρειάζεται 6,1 δευτ., πάντα με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Ο Jason Cammisa, όμως, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το νέο GR 86, ενώ κάνοντας μετρήσεις κατάφερε να ολοκληρώσει το 0-60 μίλια/ώρα σε 5,9 δευτ., η 5,6 δευτ. με “κύλιση” ενός ποδιού (one-foot rollout). Επιπλέον, ο Cammisa τόνισε ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε τα απλά Michelin Primacy 4 ελαστικά, και όχι τα Michelin Pilot Sport 4, με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί.

 

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.