Ξεκινώντας από την 17η θέση του grid κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, επίδοση που τον διατήρησε στο Top3 της κατάταξης, σε απόσταση μόλις τριών βαθμών από το δεύτερο Martin Doubek – από έξι που ήταν πριν την Τσεχία. Το πρωτάθλημα NASCAR Whelen EURO SERIES βρίσκεται ακριβώς στη μέση, καθώς το τριήμερο 27-29 Αυγούστου στο Most έγινε ο τρίτος γύρος στη σεζόν, ενώ ακολουθούν οι αγώνες σε Κροατία, Βέλγιο και Ιταλία όπου οι βαθμοί μετρούν διπλοί καθώς είναι ο τελευταίος γύρος της χρονιάς.

Ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής είναι ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς οδηγούς της EURO NASCAR 2 του πρωταθλήματος NASCAR Whelen EURO SERIES, κάτι που επιβεβαίωσε και στην πίστα μήκους 4.212χλμ του Most. Αγωνιζόμενος στα χρώματα της κυπριακής φαρμακοβιομηχανίας REMEDICA προκρίθηκε τρίτος για τον αγώνα του Σαββάτου (28/8), ωστόσο, πρόβλημα αρχικά με τον καθαριστήρα και στη συνέχεια με τον συμπλέκτη δεν του επέτρεψαν να εμφανιστεί έγκαιρα στη γραμμή εκκίνησης με αποτέλεσμα να εκκινήσει από την τελευταία θέση.
Ανέβηκε έως τη 12η όπου ο συμπλέκτης της Ford Mustang με το Νο1 στις πόρτες εγκατάλειψε οριστικά. Συν τοις άλλοις δεν πρόλαβε να γράψει κάποιον γρήγορο γύρο στον αγώνα με αποτέλεσμα την Κυριακή (29/8) να εκκινήσει από τη 17η θέση.
«Κατόρθωσα να ανεβώ 5ος μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου και στον έκτο γύρο να ανεβώ 3ος μετά την επαφή που είχαμε με το Νο8 (Valeri). Ευτυχώς δεν επηρεάστηκε ο αγώνας μου από αυτή την επαφή αφού ήταν δικό του λάθος, μιας και κρατούσα την αγωνιστική γραμμή, όπως αποφάνθηκαν και οι αγωνοδίκες» σημειώνει ο Τζιωρτζής, ο οποίος ανέβηκε στο βάθρο τυλιγμένος με την κυπριακή σημαία, γνωρίζοντας την αποθέωση από φιλάθλους και ιδιαιτέρως τους Κύπριους που βρέθηκαν στην πίστα, αλλά και τα μέλη της Academy Motorsports και της Alex Caffi Motorsports με την κοινοπραξία των οποίων αγωνίζεται και φέτος (έχοντας και την υποστήριξη της Race Art Technology).

«Όλα είναι ανοικτά»
«Ήταν δύσκολο Σαββατοκύριακο. Δείξαμε ότι μπορούσαμε να ήμασταν και το Σάββατο στο βάθρο αλλά σταθήκαμε άτυχοι. Αυτή η ατυχία με πείσμωσε και με έκανε να τα δώσω όλα την Κυριακή και ό,τι είναι να γίνει ας γινόταν. Ειδικά μετά την αποχώρηση των Doubek και Deodhar πίεσα μέχρι εκεί που δεν έπαιρνε για όσο το δυνατόν πιο πολλούς βαθμούς. Κάλυψα τον Doubek που απέχει μόνο τρεις βαθμούς και είμαι 40β πίσω από τον Dauenhauer. Ακολουθεί η διοργάνωση της Κροατίας (17-19/9) όπου και πέρσι πήγα πολύ καλά. Εάν πήρα ένα μάθημα από αυτό τον αγώνα είναι πως μια ατυχία μπορεί να σε κάνει ακόμα πιο δυνατό» δηλώνει ο Τζιωρτζής.

Μεγάλος χορηγός του Τζιωρτζή και για το 2021 είναι η κυπριακή φαρμακοβιομηχανία REMEDICA, ενώ τον υποστηρίζουν τα λιπαντικά ENEOS Motor Oil της Ψάλτης Auto Parts, η Televantos Used Trucks, η Alpinestars, το πανεπιστήμιο Frederick, η Daytona Raceway και το Sana Hiltonia.
«Κλείνοντας θέλω να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μεγάλο μου χορηγό, κυπριακή φαρμακοβιομηχανία REMEDICA και στους υποστηρικτές μου που βρίσκονται δίπλα μου για ακόμη μια χρονιά, σε μια δύσκολη χρονιά για όλο τον αθλητισμό. Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στην ομάδα μου Academy Motorsports που σε συνεργασία με την Alex Caffi Motorsports και την Race Art Technology δούλεψαν αδιάκοπα το Σάββατο το βράδυ για να λύσουν τα προβλήματα που μας βρήκαν. Είμαι σίγουρος πώς όλα παραμένουν ανοιχτά για την διεκδίκηση του τίτλου» αναφέρει ο Κύπριος οδηγός.

Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway.
Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα.
Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull.

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.
Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι.
Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.


Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.


Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.


Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.
Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών.



Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.



Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό.

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.



Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS.



Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.
Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.


Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.
Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!

