Video

10 Sep, 2021 Ώρα 14:23

Το Tesla Model S Plaid είναι επίσημα το ταχύτερο ηλεκτρικό στο Nurburgring

Thumbnail

To Tesla Model S Plaid έγινε το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα του Nurburgring Nordschleife, καθώς κατάφερε να ολοκληρώσει έναν γύρο σε μόλις 7 λεπτά 30,909 δευτ. Η αποκάλυψη έγινε από τον Elon Musk, με την μέση ωριαία ταχύτητα του αυτοκινήτου να ήταν 166,320 χλμ/ώρα.

Close

Το tweet της ανακοίνωσης του χρόνου στο προσωπικό λογαριασμό του Musk δείχνει δύο χρόνους, κάτι σημαίνει ότι το 7:30,909 έγινε στο παλιό τμήμα των 20,6 χλμ της γερμανικής πίστας, ενώ σε ολόκληρο τον γύρο των 20,832 χλμ., ο χρόνος ήταν 7:35.579.

Ο χρόνος των 7 λεπτών και 30,909 δευτ. στο Nurburgring είναι κατά 12 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον αντίστοιχο της Porsche Taycan Turbo, η οποία έχει σταματήσει τα χρονόμετρα στα 7 λεπτά και 42,3 δευτ., το 2019, με τον Musk να αναφέρει ότι το αυτοκίνητο δεν είχε την παραμικρή βελτίωση, φτάνοντας στην πίστα κατευθείαν από το εργοστάσιο, φορώντας ελαστικά δρόμου.

Close

Πρόσθεσε δε ότι ένα Model S Plaid με ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, carbon φρένα και ελαστικά πίστας θα θέσει σύντομα έναν χρόνο στο Nurburgring.

 

Close
10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.