Video

12 Oct, 2021 Ώρα 13:42

Τα στάδια εξέλιξης του νέου Subaru BRZ (βίντεο)

Thumbnail

Οι κατασκευαστές σπάνια μοιράζονται την ιστορία πίσω από την εξέλιξη των οχημάτων τους. Η Subaru όμως έρχεται με την δημοσίευση ενός βίντεο που προβάλλει στιγμές από τις δοκιμές και την εξέλιξη του νέου BRZ. 

Close

Η Subaru μέσω του βίντεο που δημοσίευσε αναφέρει ότι το νέο BRZ δεν υπέστη μία απλή ανανέωση εξωτερικής εμφάνισης και αυξημένη ιπποδύναμη αλλά πολλά περισσότερα από αυτό. Το βίντεο ουσιαστικά επεξηγεί την φιλοσοφία πίσω από κάθε αλλαγή ή βελτίωση που προέβη η Subaru για το νέο BRZ.

 

Close

 

Υπάρχουν βέβαια κάποιες απορίες που μένουν αναπάντητες στο βίντεο. Ένα τέτοιο δημοφιλές ερώτημα είναι γιατί η Subaru δεν προχώρησε στη λύση του τούρμπο. Υποθέτουμε όμως όπως σημειώνεται στο βίντεο ο λόγος πίσω από την επιλογή αυτή είναι η θέληση του κατασκευαστή να διατηρήσει τα μηχανολογικά πράγματα απλά και να δώσει έμφαση αλλού. Όπως να αυξήσει την ακαμψία του πλαισίου διατηρώντας το βάρος στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα.

Close

Τέλος, είναι αξιοσημείωτο όπως προβάλλεται στο βίντεο ότι η ομάδα εξέλιξης ήταν ολιγάριθμη. Για το λόγο αυτό η Subaru επιστράτευσε τους οδηγούς αγώνων της από το πρωτάθλημα Super GT GT300 για να συνεισφέρουν στο πρόγραμμα εξέλιξης του μοντέλου.

 

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.