Video

19 Oct, 2021 Ώρα 17:10

Το πιο γρήγορο ατύχημα που έγινε ποτέ στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Κατά καιρούς έχουμε δει διάφορα ατυχήματα στο Nurburgring. Κάποια είναι «εντυπωσιακά» κάποια άλλα προκαλούν γέλιο, αλλά το συγκεκριμένο τα ξεπερνά όλα. 

Close

Είναι το πιο... γρήγορο ίσως ατύχημα που έχει συμβεί στην θρυλική πίστα καθώς ο συγκεκριμένος οδηγός έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω στις μπαριέρες πριν καλά-καλά ξεκινήσει τον γύρο του. 

Ελάχιστα μέτρα μετά την είσοδο της πίστας και ενώ ακόμη κινείται πολύ σιγά ανάμεσα στους κώνους που σε καθοδηγούν στην έναρξη του γύρου, στην πρώτη γκαζιά έχασε το πίσω μέρος της Mercedes-Benz και έπεσε πάνω στις μπαριέρες. 

Close

Δείτε το βίντεο και την χαρακτηριστική αντίδραση του οδηγού που ακολουθεί...

 

Close
10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.