Η Alfa Romeo με κύριο στόχο να προωθήσει το τμήμα επικοινωνίας της, λανσάρει για πρώτη φόρα μια παγκόσμια καμπάνια που την ονόμασε «Near-Life Experience».
Η συγκεκριμένη καμπάνια έχει ήδη δημοσιευθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για πρώτη φορά τηλεοπτικά εμφανίστηκε κατά την διάρκεια του Grand Prix της Formula 1 την περασμένη Κυριακή στο Austin.
Το βασικό μήνυμα που θέλει να περάσει η Alfa Romeo είναι τα συναισθήματα που προκαλούν στους οδηγούς τα αυτοκίνητα της. Η νέα φιλοσοφία της που πλέον περνά και πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της, έχει να κάνει με την απόλυτη εμπειρία οδήγησης που προσφέρει μία Alfa Romeo. Ταυτόχρονα εμπνέει τον οδηγό και τον γεμίζει με δυνατά συναισθήματα. Με αυτόν τον τρόπο κάνει την καθημερινή οδήγηση μια ξεχωριστή εμπειρία εντός και εκτός της πόλης.
Ο Jean Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo δήλωσε:
«Για την Alfa Romeo, η καμπάνια «Near-Life Experience» αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στη μελλοντική της πορεία ως μια παγκόσμια premium μάρκα. Ενώ παραμένει πιστή στο DNA της μάρκας – την επιτομή της Ιταλικής αριστοκρατικής σπορ αίσθησης από το 1910- η διαφήμιση μιλά για τη μοναδική δυνατότητα που έχει η Alfa Romeo να δημιουργεί δυνατά συναισθήματα. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούμε ένα κοινό μήνυμα για όλο τον κόσμο και δίνουμε ευθέως ένα μήνυμα σε όσους μοιράζονται τις ίδιες αξίες με την Alfa Romeo.»
Υπεύθυνοι για την δημιουργία της καμπάνιας ήταν η TRG (The Richards Group), μια ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία στο Dallas. Ενώ σκηνοθέτης είναι ο φημισμένος Salomon Ligthelm, ο οποίος έχει συνεργαστεί για χρόνια με παγκόσμια αστέρια της μουσικής σκηνής. Συνεχίζοντας ο Διευθυντής Φωτογραφίας Daniel Bouquet, είχε συνεργαστεί στην ταινία Sound of Metal, η οποία είχε προταθεί για τα βραβεία Oscars του 2021. Όσον αφορά την μουσική είναι διασκευή του Vltava (The Moldau) του συμφωνικού ποιήματος του Smetana, Má vlast (My Country), από το συνθέτη Flavio Ibba.
Ο Olivier Francois, (Global Chief Marketing Officer) της Stellantis ανέφερε:
«Η επιλογή του λανσαρίσματος της νέας καμπάνιας “Near Life Experience” της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια του Grand Prix στο Austin, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Αποτελεί αναφορά στην πλούσια αγωνιστική ιστορία της μάρκας που ξεκινά από το 1910, αλλά και το ξεκίνημα της Formula 1 το 1950, όπου η Alfa Romeo δεν ήταν απλά παρών, αλλά κατέκτησε τον τίτλο με τον Giuseppe Farina και την Alfetta 158. Η καμπάνια «Near-Life Experience» τιμά την πλούσια αυτοκινητιστική κληρονομιά της μάρκας, η οποία συνεχίζει να εξελίσσεται και προσφέρει μοναδικές αισθήσεις στους καθημερινούς οδηγούς των Alfa Romeo.»
Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)
Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.
Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.
Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.
Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».
Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.
Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.