Video

27 Oct, 2021 Ώρα 14:39

Μήνυμα της Alfa Romeo για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης

Thumbnail

Η Alfa Romeo με κύριο στόχο να προωθήσει το τμήμα επικοινωνίας της, λανσάρει για πρώτη φόρα μια παγκόσμια καμπάνια που την ονόμασε «Near-Life Experience». 

Close

Η συγκεκριμένη καμπάνια έχει ήδη δημοσιευθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για πρώτη φορά τηλεοπτικά εμφανίστηκε κατά την διάρκεια του Grand Prix της Formula 1 την περασμένη Κυριακή στο Austin.

 

Close

 

Το βασικό μήνυμα που θέλει να περάσει η Alfa Romeo είναι τα συναισθήματα που προκαλούν στους οδηγούς τα αυτοκίνητα της. Η νέα φιλοσοφία της που πλέον περνά και πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της, έχει να κάνει με την απόλυτη εμπειρία οδήγησης που προσφέρει μία Alfa Romeo. Ταυτόχρονα εμπνέει τον οδηγό και τον γεμίζει με δυνατά συναισθήματα. Με αυτόν τον τρόπο  κάνει την καθημερινή οδήγηση μια ξεχωριστή εμπειρία εντός και εκτός της πόλης. 

Close

 

 

Ο Jean Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo δήλωσε:

«Για την Alfa Romeo, η καμπάνια «Near-Life Experience» αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στη μελλοντική της πορεία ως μια παγκόσμια premium μάρκα. Ενώ παραμένει πιστή στο DNA της μάρκας – την επιτομή της Ιταλικής αριστοκρατικής σπορ αίσθησης από το 1910- η διαφήμιση μιλά για τη μοναδική δυνατότητα που έχει η Alfa Romeo να δημιουργεί δυνατά συναισθήματα. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούμε ένα κοινό μήνυμα για όλο τον κόσμο και δίνουμε ευθέως ένα μήνυμα σε όσους μοιράζονται τις ίδιες αξίες με την Alfa Romeo.»

Υπεύθυνοι για την δημιουργία της καμπάνιας ήταν η TRG (The Richards Group), μια ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία στο Dallas. Ενώ σκηνοθέτης είναι ο φημισμένος Salomon Ligthelm, ο οποίος έχει συνεργαστεί για χρόνια με παγκόσμια αστέρια της μουσικής σκηνής. Συνεχίζοντας ο  Διευθυντής Φωτογραφίας Daniel Bouquet, είχε συνεργαστεί στην ταινία Sound of Metal, η οποία είχε προταθεί για τα βραβεία Oscars του 2021. Όσον αφορά την μουσική είναι διασκευή του Vltava (The Moldau) του συμφωνικού ποιήματος του Smetana, Má vlast (My Country), από το συνθέτη Flavio Ibba.

 

Ο Olivier Francois, (Global Chief Marketing Officer) της Stellantis ανέφερε:

«Η επιλογή του λανσαρίσματος της νέας καμπάνιας “Near Life Experience” της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια του Grand Prix στο Austin, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Αποτελεί αναφορά στην πλούσια αγωνιστική ιστορία της μάρκας που ξεκινά από το 1910, αλλά και το ξεκίνημα της Formula 1 το 1950, όπου η Alfa Romeo δεν ήταν απλά παρών, αλλά κατέκτησε τον τίτλο με τον Giuseppe Farina και την Alfetta 158. Η καμπάνια «Near-Life Experience» τιμά την πλούσια αυτοκινητιστική κληρονομιά της μάρκας, η οποία συνεχίζει να εξελίσσεται και προσφέρει μοναδικές αισθήσεις στους καθημερινούς οδηγούς των Alfa Romeo.»

24 Apr, 2024 Ώρα 08:34

Ένα πλύσιμο σκέτη απόλαυση (βίντεο)

Thumbnail

Πόσο καιρό έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας χωρίς ένα καλό εξωτερικό και εσωτερικό πλύσιμο; Στο σημερινό βίντεο έχουμε ίσως το νικητή για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει να πλυθεί ένα Ι.Χ. καθώς η συγκεκριμένη C3 Corvette του 1978 που βλέπετε στη φωτογραφία, αφού οδηγήθηκε για περίπου 2.573χλμ. μετά έμεινε ακίνητη να σαπίζει για 45 χρόνια. Ευτυχώς σε κλειστό γκαράζ με κλειστά παράθυρα.

Close

Ήρθε η ώρα να λάβει την αγάπη που της αξίζει.

Το συνεργείο από το κανάλι WD Detailing στο YouTube, αφού κατάφερε να ανοίξει την γκαραζόπορτα, βρήκε το εγκαταλελειμμένο κλασικό αυτό μοντέλο και το μετέφερε στον ειδικό χώρο καθαρισμού.

Close

Ενώ η περισσότερη βρωμιά βγαίνει με λίγο σαπούνι και ένα πιεστικό, οι προφυλακτήρες είναι πιο δύσκολο να καθαριστούν. Οι φίλοι της Corvette θα γνωρίζουν ότι αυτά τα κομμάτια κατασκευάστηκαν από πλαστικό και όχι από μέταλλο ή fiberglass, και οι άνθρωποι της WD Detailing υποψιάζονται ότι απορρόφησαν περισσότερη βρωμιά από την εναλλαγή θερμότητας από ό,τι τα υπόλοιπα πάνελ. Τίποτα που δεν μπορεί όμως να διορθωθεί με μια σκληρή βούρτσα και τα ανάλογα χημικά.

 

Close

 

Όποιος έβαλε αυτή την Corvette στην αποθήκη, αποφάσισε έξυπνα να κρατήσει τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά, σφραγίζοντας την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό που μοιάζει σχεδόν σαν καινούργιο. Αυτό δεν εμπόδισε τα ποντίκια να μπουν στο εσωτερικό, να φτιάξουν φωλιές και να αφήσουν περιττώματα στο πέρασμά τους. Μια σχολαστική ηλεκτρική σκούπα και ένα τρίψιμο ήταν το μόνο που χρειαζόταν η καμπίνα για να λάμψει όπως πριν από σχεδόν 50 χρόνια.