Με τα καλύτερα αποτελέσματα έκλεισε και το φετινό πρωτάθλημα Time Attack το οποίο έγινε φέτος με την υποστήριξη της Psaltis Autoparts – ENEOS Motor Oil.
Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς είχαμε απίστευτες εκπλήξεις με τους χρόνους να σπάζουν είτε σε επίπεδο προσωπικό των οδηγών είτε στα ρεκόρ της πίστας. Παράλληλα ο τελευταίος αγώνας ανέδειξε και τους πρωταθλητές της χρονιάς. Τον Ρένο Περικλέους στην κατηγορία Racing και τον Κωνσταντίνο Ιωάννου στην κατηγορία Street!
Είναι δεδομένο φυσικά ότι στο χώρο του Time Attack οι χρόνοι και τα ρεκόρ υπάρχουν μόνο και μόνο για να καταρρίπτονται. Με το επίπεδο να ανεβαίνει σε άλλο σκαλί ειδικά την φετινή χρονιά οφείλουμε να πούμε ότι ήταν αναμενόμενο να δούμε τα ρεκόρ να φτάνουν σε άπιαστα νούμερα. Φυσικά άπιαστα ήταν και τα προηγούμενα τα οποία κρατήθηκαν για περισσότερα από 5 χρόνια.
Ξεκινώντας από τα προαναφερθέντα ρεκόρ θα πρέπει να μιλήσουμε για την Tornado Racing Team και το "μηχάνημα" τους. Το θηριώδες EVO κατάφερε να σταματήσει τα ρολόγια στο 1:03.585. Προσωπικό ρεκόρ για τον οδηγό του, Μιχάλη Μυλωνά, αλλα και ρεκόρ πίστας για αυτοκίνητα παραγωγής στην κατηγορία OPEN.
Πίσω στον αγώνα και ξεκινώντας από τις κατηγορίες street έχουμε τα ακόλουθα αποτελέσματα:
Στην κατηγορία STREET M2 με τον καλύτερο χρόνο πολιτικού αυτοκινήτου της ημέρας, ρεκόρ 4WD Street αλλα και καλύτερο προσωπικό χρόνο κέρδισε ο Κωνσταντίνος Ιωάννου (Lan EVO VII) με τον Λούκα Καρεκλά (Lan EVO V) να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Ένα μεγάλο μπράβο στον Κωνσταντίνο που αποδεικνύει πως με την σωστή προετοιμασία, ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Street μπορεί να δει στα ίσα σε χρόνους πολλά αγωνιστικά!
Στην κατηγορία STREET S4 o Ανδρέας Ανδρέου (Lan EVO VIII) πήρε την πρώτη θέση. Ο Ανδρέας Καφάς (Subaru Impreza STI) ακολούθησε στη δεύτερη και ο Πανίκκος Παπαδόπουλος (Lan EVO VIII) στην τρίτη!
Στην κατηγορία STREET S3 ο Μάριος Ζάκου (Mazda RX8) πήρε την πρώτη θέση με τον Βασίλη Κυριάκου (VW Scirocco) στην δεύτερη.
Συνεχίζουμε με τις κατηγορίες Racing με τα πιο κάτω αποτελέσματα:
Στην RCS2 ο πάντα σταθερός Χρίστος Πολυκάρπου (BMW M3 E36) πήρε την πρώτη θέση της κατηγορίας με τον Φραντζέσκο Κέκκουρη (Subaru Impreza) στην δεύτερη και τον Στέλιο Κυθρεώτη που ουσιαστικά δεν έτρεξε λόγω προβλήματος στο clutch (Lan EVO VII) στην τρίτη θέση.
Στην RCS1 πρώτος ο Μηνάς Μηνά (Mazda MX5) και δεύτερος ο Ιωάννης Αυγουστή με το πανέμορφο του Suzuki Swift.
Από αυτές τις δύο κατηγορίες διαμορφώνεται και η RCS 2WD με τον Μηνά Μηνά στη πρώτη θέση, τον Χρίστο Πολυκάρπου στη δεύτερη, μόλις χιλιοστά πίσω και τον Ιωάννη Αυγουστή στην τρίτη.
Στην RC E2 νικητής μετά από αποχή στην πίστα, επειδή πήγε να κατακτήσει το πρωτάθλημα αναβάσεων, είναι ο Γιάννης Καπετάνιος (Lan EVO VII). Στη δεύτερη θέση ο Γιώργος Αρτεμίου (Honda Civic) ο οποίος κέρδισε και την RC E 2WD χωρίς ανταγωνισμό. Στην τρίτη θέση ο Ραφαήλ Φουρής (Lan EVO III).
Τα γρηγορότερα περάσματα της ημέρας είδαμε από την κατηγορία RC BE. Εκεί ο Pani Παστού (Radical SR3) πήρε την πρώτη θέση αλλα και τον καλύτερο χρόνο της ημέρας (1:03.444). Σίγουρα το σύνολο Παστού – Radical μπορεί να κατέβει σημαντικά σε χρόνους στο μέλλον. Την δεύτερη θέση πήρε ο Λούκας Χριστοφόρου με το εντυπωσιακό Talex.
Κλείνουμε με τα θηρία της κατηγορίας OPEN. Εκεί ο Μιχάλης Μυλωνάς (Lan EVO IX) όπως προαναφέραμε έκανε αυτό που μας υποσχέθηκε και σπάζοντας τα χρονόμετρα και καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση της κατηγορίας με ρεκόρ πίστας! Πίσω του στη δεύτερη θέση ηταν ο Μιχάλης Μιχαήλ (Mazda RX7). Την τρίτη θέση αλλά και το πρωτάθλημα πήρε ο Ρένος Περικλέους.
Ήταν ένα εκπληκτικό πρωτάθλημα παρα τα προβλήματα και τις διακοπές που προέκυψαν λόγω του κορονοϊού. Ευχόμαστε στους οδηγούς καλή ξεκούραση και αναμένουμε από το Time Attack Club την ανακοίνωση για το πρωτάθλημα του 2022.
Χορηγός πρωταθλήματος είναι η εταιρεία Psaltis Autoparts με τα λιπαντικά ENEOS Motor Oil
Μαζί και η δική μας STS Events η οποία στηρίζει το θεσμό εδώ και χρόνια έχοντας και τη διαχείριση της Achna Speedway. Δίπλα στο πρωτάθλημα είναι και το Boyz Stuff Show. Η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στο νησί.
Media Sponsors: Car.com.cy, onlyracingcy