Σε μία σπάνια τηλεοπτική εμφάνιση Jigger και Κώστας Στεφανής μας θύμισαν ιστορικές στιγμές του αγωνιστικού παρελθόντος. Άφησαν ένα μικρό… παράθυρο να τους απολαύσουμε και σε κάποιον αγώνα!
Μπορεί να έχουν περάσει τρεις δεκαετίες αλλά όπως φαίνεται η… τέχνη της οδήγησης δεν ξεχνιέται. Στο τηλεοπτικό Traction που μεταδίδεται κάθε Κυριακή στις 14:10, οι συντελεστές της εκπομπής είχαν μία μεγάλη έκπληξη, που οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και του αυτοκινήτου περίμεναν πώς και πώς εδώ και πολλά χρόνια.
Οι Jigger (Γιάννης Βαρδινογιάννης) και Κώστας Στεφανής βρέθηκαν σε ένα γνώριμο σημείο με… τρία αυτοκίνητα ιστορικής σημασίας για να μας θυμίσουν τι έζησαν πίσω από το τιμόνι των δύο Lancia Integrale και Audi Quattro A2.
Σε μία σπάνια τηλεοπτική εμφάνιση ο Jigger μίλησε για τους ελληνικούς αγώνες, τις συμμετοχές στο Ράλι Ακρόπολις αλλά και για άτυχες στιγμές που είχε με τον Κώστα Στεφανή.

Ποτέ μη λες ποτέ…
Ιδιαίτερη αξία είχε η απάντηση του Jigger στην ερώτηση του Μάνου Στεφανή σχετικά με το πόσο τον επηρέασαν οι αγώνες όσον αφορά την οδήγηση στο δρόμο: «Οι αγώνες σου δίνουν τη δυνατότητα αν σου αρέσει η ταχύτητα, να τη βάλεις σε μία διάσταση διαφορετική. Στο δρόμο δεν πας με το όριο. Αν πας στο όριο είναι πολύ επικίνδυνο. Όσο και να διαρκέσει δεν είναι όσο ο χρόνος σε έναν αγώνα. Στο δρόμο έχεις απρόοπτα που μπορούν να συμβούν και χωρίς προστασία».
Σχετικά με το αν υπάρχει η σκέψη να συμμετάσχουν έστω και για έναν αγώνα, ο Κώστας Στεφανής απάντησε καταφατικά. Από την πλευρά του ο Jigger τόνισε: «Δύσκολο να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Οι πιθανότητες είναι μικρές αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Αλλά μάλλον όχι».

8 χρόνια, 3 αυτοκίνητα, 6 πρωταθλήματα
Οι Jigger – Στεφανής κατέκτησαν μαζί 6 πρωταθλήματα Ελλάδος το χρονικό διάστημα 1985 – 1993. Συμμετείχαν με Lancia Integrale 16V, Lancia Integrale Deltona (με το συγκεκριμένο έτρεξε στο Ακρόπολις το 1992 ο Γιούχα Κάνκουνεν) και Audi Quattro A2.
Το video που μεταδόθηκε από το STAR Channel και μπορείτε να δείτε παρακάτω, γυρίστηκε στην περιοχή της Κινέτας – Άγιοι Θεόδωροι. Συγκεκριμένα στα Γεράνεια Όρη και στο σημείο που το πλήρωμα είχε και έξοδο κατά τη διάρκεια του ράλι «Μαύρο Ρόδο» το 1993.
Πηγή: Βασίλης Σαριμπαλίδης, newsauto.gr

Ασταμάτητη η Taycan Turbo GT, έχει πάρει τις πίστες με τη σειρά και σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο
Η Porsche Taycan Turbo GT πρόσθεσε άλλο ένα ρεκόρ πίστας στο ιστορικό της. Τον περασμένο μήνα, το ηλεκτρικό σεντάν σημείωσε νέο χρόνο στο Road Atlanta, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 6,73 δευτερόλεπτα, το οποίο είχε σημειωθεί από μια Taycan Turbo S. Η Taycan Turbo GT διέσχισε την πίστα των 4.09χλμ. σε 1: 27,15, παρά τα λίγα βρεγμένα σημεία, σημειώνοντας ρεκόρ για τα ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής.

Το αυτοκίνητο που σημείωσε το νέο χρόνο ήταν μία Taycan Purple Sk, εξοπλισμένη με το πακέτο Weissach Package, το οποίο μειώνει το βάρος του συνόλου με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, ενώ προσθέτει και μια σταθερή πίσω αεροτομή.
Η Porsche παρουσίασε την Taycan Turbo GT πριν από ένα χρόνο ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο της μάρκας. Το EV αποδίδει έως και 1.107 ίππους, ενώ χρειάζεται μόλις 2,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση.

Η Porsche ολοκλήρωσε το ρεκόρ της στην πίστα Road Atlanta με τα καλοκαιρινά ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero Trofeo RS NF0 ρυθμισμένα στα 37 psi. Η αυτοκινητοβιομηχανία ενεργοποίησε επίσης το Track Endurance Mode για να μειώσει τη θερμοκρασία εκκίνησης της μπαταρίας πριν από τις δύο προσπάθειες. Η Porsche είχε κάνει το προηγούμενο ρεκόρ το 2020 με μια Taycan Turbo S, ολοκληρώνοντας έναν γύρο σε 1:33.88.
Το τελευταίο ρεκόρ της Taycan Turbo GT έρχεται μετά τον χρόνο ρεκόρ 1:42.1 που σημείωσε το αυτοκίνητο στην πίστα Interlagos της Βραζιλίας τον Μάρτιο. Το αυτοκίνητο σημείωσε επίσης ρεκόρ στο Nürburgring στις αρχές του 2024.
