Ειδήσεις

22 Feb, 2022 Ώρα 10:30

Κάμερες: Αμφισβητείς ότι παρανόμησες; Τι μπορείς να κάνεις

Thumbnail

Το σύστημα φωτοεπισήμανσης μπήκε στη ζωή μας από τις αρχές του έτους και ήδη έχουμε μια σαφή εικόνα μετά από σχεδόν δυο μήνες εφαρμογής του, αφού μέχρι την περασμένη εβδομάδα οι καταγγελίες άγγιξαν τις 40.000.

Close

Ωστόσο, τι γίνεται όταν ένας οδηγός αμφισβητεί ότι τον έπιασε η κάμερα. Η Offsite αποτάθηκε στο Αρχηγείο Αστυνομίας όπου ανώτερη αστυνομική πηγή μας είπε ότι «όποιος αμφισβητήσει ότι προέβη σε παρανομία και τον έπιασαν τα φλας της τροχαίας τότε μαζί με το εξώδικο παραλαμβάνει ένα κωδικό. Αφού τοποθετήσει τα στοιχεία του ο παραβάτης οδηγός  θα δει τη φωτογραφία του οχήματός του».

 

Close

 

Σύμφωνα με την ίδια πηγή εάν και πάλι υπάρχει αμφισβήτηση για την παρανομία τότε η ίδια πηγή ανέφερε, ότι η υπόθεση οδηγείται στα Δικαστήρια οπως συμβαίνει με όλα τα εξώδικα.

Close

Σύμφωνα με την Αστυνομία,  τα εξώδικα (αναφορές)  αποστέλλονται ταχυδρομικά στον ιδιοκτήτη, τον εγγεγραμμένο ή τον οδηγό του οχήματος σύμφωνα με τις κρατικές ή τοπικές οδηγίες. Ο ιδιοκτήτης, ο καταχωρητής ή ο οδηγός είναι νομικά υπόχρεος να πληρώσει το πρόστιμο μέσω διαδικτυακών ασφαλών πυλών ή όπως προβλέπεται από τις τοπικές αρχές.

Πώς διασφαλίζεται  ότι οι κάμερες λειτουργούν σωστά;Σύμφωνα με την Αστυνομία, το σύστημα  ελέγχεται καθημερινά για να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία των καμερών. Τα αποτελέσματα της δοκιμής αναλύονται από τους τεχνικούς για ακρίβεια και λάθη. Εάν παρουσιαστούν μεγάλα σφάλματα, το σύστημα θα σταματήσει αυτόματα την επιβολή.

Εξάλλου, με ποιον τρόπο  θα γίνεται η ενημέρωση του οδηγού ότι έχει παραβιάσει οποιανδήποτε από τις παραβάσεις που εντοπίζεται μέσω του συστήματος.

Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες σημαντικές ερωτήσεις για τις κάμερες

Πως θα γίνεται η ενημέρωση του οδηγού ότι έχει παραβιάσει οποιανδήποτε από τις παραβάσεις που εντοπίζεται μέσω του συστήματος;

Όταν εντοπιστεί παράβαση, θα αποστέλλεται συστημένα εξώδικο μέσω του ταχυδρομείου στον ιδιοκτήτη του οχήματος. Αν δεν εντοπίζεται ο ιδιοκτήτης η επίδοση θα γίνεται από εξουσιοδοτημένο επιδότη ή από την Αστυνομία. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης της παρούσας ειδοποίησης, εγγεγραμμένος ιδιοκτήτης του οχήματος, ισχυρίζεται ότι δεν είναι ο παραβάτης οδηγός, υποχρεούται να ειδοποιεί περί τούτου, εγγράφως με συστημένη επιστολή, με τη συμπλήρωση του Μέρους ΙΙ της παρούσας, που συνιστά Υπεύθυνη Δήλωση, τον αρμόδιο λειτουργό συσκευών φωτοεπισήμανσης, εντός χρονικής περιόδου δεκαπέντε (15) ημερών, από την παραλαβή της ειδοποίησης, δίδοντας τα στοιχεία του παραβάτη οδηγού. Σε αντίθετη περίπτωση η διαδικασία συνεχίζεται εναντίον του εγγεγραμμένου ιδιοκτήτη. Αν ο οδηγός αποδέχεται τότε μπορεί να πληρώσει το πρόστιμο.

Σε περίπτωση που η ειδοποίηση προς τον υποδειχθέντα ως παραβάτη οδηγό επιστραφεί στον αποστολέα ως μη παραληφθείσα ή ενώ αυτή παραλήφθηκε, ο υποδειχθείς οδηγός δεν παραδέχεται τη διάπραξη του αδικήματος, τότε η διαδικασία συνεχίζεται εναντίον του εγγεγραμμένου ιδιοκτήτη και του υποδειχθέντα ως παραβάτη οδηγού.

Μέχρι πότε θα μπορώ να πληρώσω το εξώδικο;

Το εξώδικό θα πρέπει να πληρώνεται εντός τριάντα (30) ημερών από την επίδοση του διαφορετικά το ποσό αυξάνεται με την προσθήκη επιβάρυνσης ίσης με το μισό του αρχικού ποσού του εξωδίκου και μπορεί να πληρωθεί μέσα σε ακόμη δεκαπέντε (15) ημέρες (δηλαδή σαράντα πέντε (45) μέρες από την ημερομηνία επίδοσης της ειδοποίησης). Αν το εξώδικο πρόστιμο δεν πληρωθεί εντός των 45 ημερών ο παραβάτης υπόκειται σε ποινική δίωξη και η υπόθεση θα παραπέμπεται στο δικαστήριο. Με την πληρωμή του προστίμου θεωρείται ότι έγινε αποδοχή των βαθμών ποινής που αναφέρονται στην ειδοποίηση, οι οποίοι καταχωρούνται με ηλεκτρονικό τρόπο. Το εξώδικο πρόστιμο μπορεί να πληρωθεί μέσω διαδικτύου, μέσω της ιστοσελίδας της Αστυνομίας www.police.gov.cy ή μέσω παρόχου πληρωμών που επιλέγει η Δημοκρατία (JCC).

Μπορεί το εξώδικο να πληρωθεί με δόσεις;

Όχι, με βάση τη σχετική νομοθεσία δε μπορεί να πληρωθεί με δόσεις.

Μπορεί να γίνει παράταση του χρόνου αποπληρωμής του χρηματικού προστίμου;

Όχι. Βάσει της σχετικής νομοθεσίας δεν μπορεί να δοθεί παράταση του χρόνου αποπληρωμής του χρηματικού προστίμου.

Υπάρχουν παραβιάσεις για τις οποίες δεν θα εκδίδεται εξώδικό και ο παραβάτης θα πρέπει να παρουσιαστεί ενώπιον Δικαστηρίου;

Ναι, όταν:

(α) ο αριθμός βαθμών ποινής υπερβαίνει το όριο (12)

(β) η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας είναι πέραν του 75% του επιτρεπόμενου ορίου

(γ) ο παραβάτης δεν είναι κάτοχος άδειας οδήγησης ή έχει στερηθεί το δικαίωμα να κατέχει ή αποκτήσει άδεια οδήγησης. (δ) η κατηγορία άδειας οδηγού που κατέχει ο παραβάτης δε συνάδει με την κατηγορία της άδειας οδηγού που απαιτείται για την οδήγηση του οχήματος που καταλήφθηκε να οδηγεί.

Τί γίνεται όταν ο παραβάτης δεν εντοπίζεται από το Ταχυδρομείο;

Σε περίπτωση που ο παραβάτης δεν εντοπίζεται από το Ταχυδρομείο, ώστε να παραλάβει τη συστημένη επιστολή / έντυπο F276F, αυτή τότε επιστρέφεται στην Ανάδοχο Εταιρεία καταβάλλοντας προσπάθειες για εντοπισμό και επίδοση του προστίμου στον παραβάτη.

Αν και πάλι δεν καταστεί δυνατός ο εντοπισμός του, θα καταβάλλονται εκ νέου προσπάθειες από πλευράς Αστυνομίας. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχει πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εταιρείας;

Ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα (www.CyCameraSystem.com) ώστε να μπορεί να δει τη φωτογραφία του οχήματος και του οδηγού που διαπράττει την τροχαία παράβαση την ώρα της παράβασης ως επίσης και άλλες πληροφορίες, που αφορούν την παράβαση. Στο εξώδικο θα αναγράφεται το όνομα και ο κωδικός χρήστη με τα οποία δίδεται πρόσβαση στη σελίδα.

 

Πηγή: offsite.com.cy

15 Jul, 2025 Ώρα 10:41

O Όμιλος BMW αποκαλύπτει μια νέα φιλοσοφία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης

Thumbnail

Ο Όμιλος BMW Group μια επαναστατική φιλοσοφία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης,  εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο μια νέα εποχή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Όμιλος έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης και συστημάτων ηλεκτροκίνησης που βασίζονται στην έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Neue Klasse θα επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις. 

Close

 

 

Με τη νέα τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς (Gen6 για συντομία), το BMW Group πραγματοποιεί ένα σημαντικό τεχνολογικό άλμα. Οι βελτιώσεις που αφορούν το προϊόν περιλαμβάνουν 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, με ορισμένα μοντέλα να επιτυγχάνουν ακόμη και υψηλότερες επιδόσεις. Επιπλέον, η νέα μπαταρία υψηλής τάσης Gen6 αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία 800V. Η Gen6 θα κάνει το ντεμπούτο της φέτος στην Neue Klasse και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα όλης της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων του BMW Group. Η φιλοσοφία για τις μπαταρίες υψηλής τάσης Gen6 είναι ριζικά νέα και θα βρει εφαρμογή σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων - μέχρι και στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η νέα, ακόμα πιο λεπτή σχεδίαση επιτρέπει την ενσωμάτωσή της σε μία ποικιλία μοντέλων, ανεξάρτητα από το ύψος του οχήματος. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί δομικό στοιχείο του αμαξώματος των μοντέλων Neue Klasse («pack-to-open-body»), ενώ οι νέες κυλινδρικές κυψέλες θα ενσωματωθούν απευθείας στην μπαταρία υψηλής τάσης («cell-to-pack»). Η νέα κυλινδρική κυψέλη της BMW προσφέρει 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με την προηγούμενη πρισματική της Gen5. 

 

Close

 

Όλα τα στοιχεία που επιτρέπουν αυτό το τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός συγκεντρώνονται στο BMW Energy Master. Η εν λόγω κεντρική μονάδα ελέγχου είναι τοποθετημένη στη μπαταρία υψηλής τάσης και παρέχει τη διασύνδεση για την παροχή ρεύματος υψηλής και χαμηλής τάσης καθώς και για τα δεδομένα από τη μπαταρία υψηλής τάσης. Επίσης, ελέγχει την παροχή ρεύματος για τον ηλεκτροκινητήρα και το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος και διασφαλίζει την ασφαλή και έξυπνη λειτουργία της μπαταρίας υψηλής τάσης. Το BMW Group έχει καταθέσει  μια σειρά νέων αιτήσεων για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που αφορούν το ηλεκτρικό σύστημα των οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών ασφαλειών.  

Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έξυπνη ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με τη συνεχή αναβάθμιση των υφιστάμενων συστημάτων, είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Σε σύγκριση με το τετρακίνητο μοντέλο Gen5 xDrive, ένα μελλοντικό μοντέλο της Neue Klasse με τεχνολογία EESM και ASM μπορεί να είναι υπερήφανο για τις εξής βελτιώσεις: οι απώλειες ενέργειας έχουν μειωθεί κατά 40%, το κόστος κατά 20% και το βάρος κατά 10%.