Video

24 Feb, 2022 Ώρα 09:39

4.000 άλογα στην άμμο! Dragster στα Εμιράτα! (βίντεο)

Thumbnail

Για τους κατοίκους των Εμιράτων, το βασικό πρόβλημα είναι πως θα ξοδέψουν τον χρόνο τους και τα πολλά χρήματά τους. Και ένας από τους πιο ελκυστικούς συνδυασμούς και των δύο είναι να φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους και να συμμετέχουν σε κάθε μορφής αγώνα.

Close

Και όταν όλα έχουν εξαντληθεί στην άσφαλτο, σειρά έχει η άμμος, η οποία αφθονεί σε αυτά τα μέρη. Μετά τις αναβάσεις σε αμμόλοφους, σειρά έχει και ο αγώνας dragster πάνω στην άμμο για μία μορφή αγώνα που συγκεντρώνει πολλή τρέλα, χιλιάδες άλογα και πάσης φύσεως μηχανολογικές ακρότητες.

Τα “αυτοκίνητα” που συμμετέχουν είναι κατά κύριο λόγο ιδιοκατασκευές, με κινητήρες που έχουν δεχθεί κάθε είδους χειρουργική διαδικασία, και με την απόδοσή τους να κυμαίνεται από τα ταπεινά 500-600 άλογα έως και πάνω από 1.500, όταν μπει στο παιχνίδι ο LS V8 των Αμερικανών.

Close

Υπάρχουν και ακρότητες όπως το “τέρας” που εμφανίζεται στο τέλος του video με πάνω από 4.000 άλογα, το οποίο έχει τόση δύναμη που μπορεί να ανοίξει την ευθεία ως άλλη διώρυγα του Σουέζ.

Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζονται αμέτρητες ώρες εργασίας, ειδικά ογκώδη ελαστικά για να μπορούν να πατήσουν πάνω στην χαλαρή άμμο, και ατελείωτη τρέλα. Την οποία μπορείτε να απολαύσετε πατώντας το play στο video για να δείτε πως γίνονται κόκκοι άμμου χιλιάδες δολάρια μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Close

 

 

Πηγή: newsauto gr

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.