Video

24 Feb, 2022 Ώρα 09:39

4.000 άλογα στην άμμο! Dragster στα Εμιράτα! (βίντεο)

Thumbnail

Για τους κατοίκους των Εμιράτων, το βασικό πρόβλημα είναι πως θα ξοδέψουν τον χρόνο τους και τα πολλά χρήματά τους. Και ένας από τους πιο ελκυστικούς συνδυασμούς και των δύο είναι να φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους και να συμμετέχουν σε κάθε μορφής αγώνα.

Close

Και όταν όλα έχουν εξαντληθεί στην άσφαλτο, σειρά έχει η άμμος, η οποία αφθονεί σε αυτά τα μέρη. Μετά τις αναβάσεις σε αμμόλοφους, σειρά έχει και ο αγώνας dragster πάνω στην άμμο για μία μορφή αγώνα που συγκεντρώνει πολλή τρέλα, χιλιάδες άλογα και πάσης φύσεως μηχανολογικές ακρότητες.

Τα “αυτοκίνητα” που συμμετέχουν είναι κατά κύριο λόγο ιδιοκατασκευές, με κινητήρες που έχουν δεχθεί κάθε είδους χειρουργική διαδικασία, και με την απόδοσή τους να κυμαίνεται από τα ταπεινά 500-600 άλογα έως και πάνω από 1.500, όταν μπει στο παιχνίδι ο LS V8 των Αμερικανών.

Close

Υπάρχουν και ακρότητες όπως το “τέρας” που εμφανίζεται στο τέλος του video με πάνω από 4.000 άλογα, το οποίο έχει τόση δύναμη που μπορεί να ανοίξει την ευθεία ως άλλη διώρυγα του Σουέζ.

Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζονται αμέτρητες ώρες εργασίας, ειδικά ογκώδη ελαστικά για να μπορούν να πατήσουν πάνω στην χαλαρή άμμο, και ατελείωτη τρέλα. Την οποία μπορείτε να απολαύσετε πατώντας το play στο video για να δείτε πως γίνονται κόκκοι άμμου χιλιάδες δολάρια μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Close

 

 

Πηγή: newsauto gr

16 May, 2024 Ώρα 11:36

Ο απίθανος τρόπος με τον οποίο κάνουν οδικά έργα στην Ελβετία (βίντεο)

Thumbnail

Στις περισσότερες χώρες και ειδικά στην Κύπρο, όταν πρόκειται να γίνουν έργα σε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, προκαλείται… πανικός.

Close

Λωρίδες κλείνουν. Ταμπέλες που οδηγούν σε παρακάμψεις. Μποτιλιάρισμα. Και μάλιστα λέμε πάλι καλά, εάν γίνεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες νυχτερινές ώρες, αλλιώς το κομφούζιο «τραβάει» μέρες.

Στην Ελβετία όμως φαίνεται πως (αφού έχουν τα λεφτά), έχουν και τον τρόπο.

Close

Δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς εγκαθίστανται μία κινητή γέφυρα η οποία επιτρέπει στα οχήματα να συνεχίζουν ανενόχλητα την πορεία τους, ενώ από κάτω της, τα συνεργεία εργάζονται κανονικά. Μάλιστα εργάζονται προστατευμένα από τον ήλιο, τα διερχόμενα αυτοκίνητα και άλλους κινδύνους.

Παράλληλα, αυτή η έξυπνη γέφυρα μπορεί να μετακινείται και έτσι να «προχωράει» όσο προχωράνε και τα έργα από κάτω της.

Close