Video

04 Mar, 2022 Ώρα 14:02

Απίστευτα νοσταλγικό το video εισαγωγής του Gran Turismo 7 (βίντεο)

Thumbnail

Σήμερα έγινε διαθέσιμο το πολυπόθητο Gran Turismo 7, και η Sony ανέβασε στο επίσημο κανάλι του PlayStation το Opening Movie video, το οποίο μας παρουσιάζει τη σχέση των ανθρώπων με τα αυτοκίνητα, όλα αυτά τα χρόνια.

Close

Μέσα από ένα video διάρκειας 8 λεπτών, η Sony δείχνει την ιστορία και τη σχέση μεταξύ των αυτοκινήτων, των ανθρώπων και της κοινωνίας τα τελευταία 150 χρόνια, καθώς θα δεις πλάνα από το πρώτο όχημα του Carl Benz, μέχρι και την Porsche Taycan.

 

Close

 

Το παιχνίδι προσφέρει πάνω από 400 αυτοκίνητα, τα οποία καλύπτουν ολόκληρη την ιστορία του αυτοκινήτου, και οι επιλογές για βελτίωση και customization των αυτοκινήτων είναι πολύ περισσότερες από ποτέ.

Close

 

 

Μπορείς να εξατομικεύεις τα οχήματά του γκαράζ σου, με τις τροποποιήσεις να επηρεάζουν την απόδοση κάθε οχήματος. Για παράδειγμα, για την Toyota Supra υπάρχει μια πολύ μεγάλη λίστα ανταλλακτικών, συμπεριλαμβανομένων δεκάδων διαφορετικών σχεδίων για τις ζάντες, όπως επίσης και για το bodykit.

Τέλος, μπορείς επίσης να πας σε διάφορες βελτιωτικές εταιρίες, όπου είναι διαθέσιμα αρκετά ανταλλακτικά επιδόσεων, όπως εκκεντροφόροι, πιστόνια υψηλής συμπίεσης, διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης, σπορ αναρτήσεις, αλλά και φρένα της Brembo.

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.