Video

10 May, 2022 Ώρα 09:47

Η χειρότερη έξοδος αυτοκινητόδρομου ever! (βίντεο)

Thumbnail

Την προσοχή μας έχει τραβήξει ένα βίντεο που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο από τις κάμερες που έβαλε κάτοικος στο σπίτι του το οποίο βρίσκεται σε διασταύρωση στο Σιάτλ της Αμερικής.

Close

Το σημείο έχει γίνει μαγνήτης ατυχημάτων, καθώς πρόκειται για μια αρκετά κλειστή στροφή μετά από έξοδο του κεντρικού αυτοκινητοδρόμου. Τα αυτοκίνητα, όπως φαίνεται, δεν επιβραδύνουν όσο πρέπει για να στρίψουν με ασφάλεια και συνήθως η υποστροφή τους τιμωρεί, ρίχνοντας τα οχήματα πάνω στον τοίχο.

Παρά το γεγονός πως πριν τη συγκεκριμένη στροφή υπάρχουν πινακίδες που υποδηλώνουν το όριο ταχύτητας και την έξοδο-στροφή, οι οδηγοί δεν φρενάρουν αρκετά και το πληρώνουν. Και, σαν να μην έφτανε η επικινδυνότητα του σημείου, υπάρχει σε ελάχιστα μέτρα και ένα φανάρι σε κεντρική διασταύρωση που κάνει την κατάσταση ακόμα χειρότερη και πιο επικίνδυνη.

Close

 

Close

 

Η διασταύρωση ήταν προφανώς προβληματική εδώ και αρκετό καιρό, διαφορετικά δεν θα υπήρχε ειδική κάμερα που να καταγράφει το μακελειό. Δεν είναι σαφές εάν η πόλη σκοπεύει να κάνει κάτι για να περιορίσει τα ατυχήματα, και οι σχολιαστές στη δημοσίευση εξέφρασαν επίσης τη γνώμη τους ότι το σύνολο του αυτοκινητόδρομου I-5 είναι βασικά μια παγίδα θανάτου.

 

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.