Το Rally Safari είναι ο 6ος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WRC. Αυτός ο αγώνας θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Πρώτον γιατί είναι ιδιαίτερα σκληρός και δεύτερον γιατί αγωνίζονται δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές με μεγάλη εμπειρία σε αγώνες στην Αφρική αλλά και όλη η νέα γενιά των οδηγών του WRC.
Δεν αποκλείεται στον αγώνα που έχει άλλο χρώμα ,τα πληρώματα να βρεθούν μπροστά σε καμηλοπαρδάλεις η ελέφαντες. Μπορεί να συναντήσουν ζέρβες η ακόμη και λιοντάρια. Ωστόσο ο αγωνιστικός ρυθμός δεν πρόκειται να αλλάξει. Όλοι θέλουν τερματισμό αλλά και μια θέση στο βάθρο.

Χθές στο shakedown (που δεν μετράει βαθμολογικά) ταχύτερος όλων ήταν ο Kalle Rovanpera (Toyota) . Το 2o καλύτερο χρόνο έκανε o Thierry Neuville (Hyundai) ενώ ίδιο χρόνο έκανε ο Sebastien Loeb (Ford Puma Rally1) και ο Ott Tanak (Hyundai).
To shakedown έγινε σε μια ειδική με μαλακό χώμα συνολικού μήκους 5,4 χιλιομέτρων. Μπορεί ο νεαρός οδηγός της Toyota να έκανε τον καλύτερο χρόνο όμως από αυτό και μόνο δεν μπορεί να γίνει καμιά πρόβλεψη στον αφρικανικό αγώνα.

Είναι η πρώτη φορά που τα υβριδικά αυτοκίνητα τρέχουν στην Αφρική, σε σκληρές αγωνιστικές συνθήκες με πολύ χώμα και σκόνη και κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει πως θα συμπεριφερθούν. Οι περισσότεροι οδηγοί μίλησαν για αγώνα με σωστή στρατηγική και όχι για αγώνα που θα επιχειρήσουν τους απόλυτους χρόνους.

Ο τελευταίες ρυθμίσεις έγιναν και ο αγώνας ξεκινάει σήμερα (23/6) με την υπερειδική διαδρομή στο Ναϊρόμπι ,στην πρωτεύουσα της Κένυας.
Οι χρόνοι του shakedown ήταν :
1 Rovanpera-Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) 3:42,1”
2 Neuville-Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) +0,5”
3 Loeb-Galmiche (Ford Puma Rally1) +1,8”
4. Tanak-Jarveoja (Hyundai i20 N Rally1) +1,8”
5 Ogier-Veillas (Toyota GR Yaris Rally1) +2,2”
6 Katsuta-Johnston (Toyota GR Yaris Rally1) +4,0”
7 Evans-Martin (Toyota GR Yaris Rally1) +4,6”
8. Greensmith-Andersson (Ford Puma Rally1) +4,6”
9 Fourmaux-Coria (Ford Puma Rally1) +4,8”
10 Breen-Nagle (Ford Puma Rally1) +5,6”
11 Solberg-Edmondson (Hyundai i20 N Rally1) +13,6”
12 Gill-Morales (Skoda Fabia R5) +21,9”
13 Σερδερίδης-Miclotte (Ford Puma Rally1) +28,4”
Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) δήλωσαν ότι έχουν και πάλι το δύσκολο έργο να ανοίγουν το δρόμο στους υπόλοιπους και αυτό δεν τους ευνοεί. Άλλωστε τόσο ο Sébastien Ogier όσο και ο Sébastien Loeb έχουν παραδεχθεί ότι όποιος ξεκινάει πρώτος, βοηθάει όλους τους άλλους αλλά ποτέ τον εαυτό του. Αυτός που ξεκινάει πρώτος ευνοείται μόνο αν βρέχει γιατί ανοίγει αυλάκια που δυσκολεύουν όσους ακολουθούν.

Και οι δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές Loeb και Ozier ξεκινούν με άγριες διαθέσεις. Οι Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche (Ford Puma Rally1) που δεν ακολουθούν βαθμολογικά το πρωτάθλημα αλλά τρέχουν κατά περίσταση θέλουν νίκη για να δώσουν βαθμούς στην Ford που κυνηγάει το Π. Π. Κατασκευαστών.
Οι Sebastien Ogier-Benjamin Veillas (Toyota GR Yaris Rally1) θέλουν τη νίκη αλλά χρειάζονται να έχουν με το μέρος τους και την τύχη. Γιατί στους τελευταίους αγώνες τους εγκατέλειψε.
Οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας, Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) θέλουν νίκη για να ανοίξουν την ψαλίδα.
Νίκη θέλουν ακόμη -και μπορούν να την πετύχουν- οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) και οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 N Rally1).Ο αγώνας είναι δύσκολος και οι προβλέψεις δεν έχουν κανένα νόημα.
Το Ράλλυ Safari ξεκινά στις 14:08 (ώρα Κύπρου) με την υπερειδική Kasarani (μήκους 4,84 χλμ) και αυτοκίνητα θα ξεκινούν ανά δυάδες.Το αγωνιστικό τετραήμερο περιλαμβάνει 19 ειδικές διαδρομές και 363 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Πηγή: zougla.gr

Παρέλλης & Παπανδρέου θριάμβευσαν τερματίζοντας πρώτοι στη κατηγορία τους στο Ράλι Ακρόπολις 2025.
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι Δημήτρης Παρέλλης και Ανδρέας Παπανδρέου σήκωσαν ψηλά τη σημαία της Κύπρου στον πιο απαιτητικό αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία RC4 του Ράλι Ακρόπολις 2025.

Με απόλυτο έλεγχο, υψηλή τεχνική κατάρτιση, εμπειρία που τέθηκε σε εφαρμογή και στρατηγική ωριμότητα, το κυπριακό δίδυμο ξεχώρισε από την αρχή του αγώνα, καταγράφοντας κορυφαίους χρόνους σε όλες τις ειδικές διαδρομές και επικρατώντας απέναντι σε κορυφαίους διεθνείς αντιπάλους.

Αυτή είναι μια ιστορική επιτυχία αφού είναι η πρώτη φορά που Κύπριος οδηγός ανεβαίνει στην κορυφή της RC4 στο πλαίσιο του WRC – επιβεβαιώνοντας με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο ότι οι συμπατριώτες μας ανήκουν στην ελίτ του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το Opel Corsa Rally4 της Parellis Rally Team ανταποκρίθηκε απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις του αγώνα, χάρη στην άψογη προετοιμασία και μηχανολογική υποστήριξη της ομάδας. Κομβικής σημασίας για την τεράστια αυτή επιτυχία ήταν και η υποστήριξη των χορηγών: η ECOMMBX ως χρυσός χορηγός που αποτελεί σταθερό πυλώνα στρατηγικής και ενίσχυσης, η IRIDA που στάθηκε δίπλα στην ομάδα με συνέπεια και αφοσίωση, ενώ οι Psaltis Auto Parts / MANNOL, Blue Island και Vitatrace συνέβαλαν ουσιαστικά στην προετοιμασία και την επιτυχία της φετινής προσπάθειας.
«Ήταν ένας αγώνας γεμάτος προκλήσεις, αλλά και στιγμές ανεπανάληπτες. Νιώθουμε υπερηφάνεια για αυτό το αποτέλεσμα και τεράστια ευγνωμοσύνη προς την ομάδα και τους χορηγούς μας που στάθηκαν δίπλα μας. Το Rally Acropolis 2025 θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη μνήμη μας», δήλωσε με ενθουσιασμό ο Δημήτρης Παρέλλης.
Με αυτό το θριαμβευτικό αποτέλεσμα, η ομάδα Παρέλλη – Παπανδρέου περισσότερο ενισχυμένη από ποτέ αποδεικνύει για ακόμα μια φορά τη δυναμική της και συνεχίζει τη φετινή σεζόν με αυτοπεποίθηση, φιλοδοξία και σταθερή αγωνιστική φιλοσοφία, κοιτώντας μπροστά προς τις επόμενες μεγάλες προκλήσεις.
