Ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull, Max Verstappen, έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης και κέρδισε το Grand Prix στο Spa του Βελγίου. Ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου και «πάει» ολοταχώς για το επόμενο Π.Π. Οδηγών στη F1.
Ξεκίνησε τον αγώνα στο Spa από την 15η θέση. Στον 9ο γύρο είχε βρεθεί στην τρίτη θέση και 34 γύρους πριν την καρό σημαία ήταν επικεφαλής του αγώνα.

Ο μεγάλος του αντίπαλος Charles Leclerc, που έκανε το πρώτο pit stop στην αρχή του αγώνα όταν μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε μείνει στη 12η θέση.
Ο Carlos Sainz που ξεκίνησε από την Pole Position δεν κατάφερε να κρατήσει την πρωτοπορία του. Στον 12 γύρο μπήκε και αυτός για αλλαγή ελαστικών και ο Vertsappen αφού πέρασε τον Perez βρέθηκε στην 1η θέση. Μια θέση που κράτησε μέχρι την καρό σημαία. Χθες μετά την ανακοίνωση της FIA για τη σειρά εκκίνησης ο Ολλανδός είπε ότι θα προσπαθήσει να φθάσει στο βάθρο. Τελικά ανέβηκε στην πρώτη θέση.

Ήταν η 9η φετινή του νίκη και η 29η στη F1. Η Red Bull έκανε για 4η φορά φέτος το 1-2. Στην δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο S. Perez. Ο Leclerc, που δύο γύρους πριν τον τερματισμό ήταν στην 3η θέση, τελικά βρέθηκε στην 6η.
Πίσω από τον M.Verstappen στη 2η θέση τερμάτισε ο «ομόσταβλός» του S. Perez και στην 3η θέση ο C. Sainz.
Η σειρά του τερματισμού

Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καλά για τον Hamilton και τον Bottas. Στη γραμμή εκκίνησης ήταν 18 μονοθέσια. Όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα ο Sainz ξεκίνησε καλά, ενώ ο Perez στην προσπάθειά του να κερδίσει μια θέση έχασε τρεις. Ο Alonso ακούμπησε τον Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Λίγο μετά ο Ocon ακούμπησε τον Bottas που βρέθηκε στην αμμοπαγίδα. Έτσι, από τον δεύτερο γύρο εκτός αγώνα ήταν τόσο ο Hamilton, που σε αυτόν τον αγώνα ήλπιζε για ένα βάθρο, και ο Bottas, που έχει σήμερα τα γενέθλιά του έμεινε πικραμένος από αυτή την πρόωρη εγκατάλειψη.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 284 βαθμοί
2. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 191
3. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 186
4. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) 171
5. Τζορτζ Ράσελ (Βρετανία/Mercedes) 170
6. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes) 146
7. Λάντο Νόρις (Βρετανία/McLaren) 76
8. Eστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) 64
9. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Alpine) 51
10. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alfa Romeo) 46
11. Kέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 22
12. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin) 20
13. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/McLaren) 19
13. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/AlphaTauri) 18
15. Μικ Σουμάχερ (Γερμανία/Haas) 12
16. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) 11
17. Γκουανγιού Ζου (Κίνα/Alfa Romeo) 5
18. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) 4
19. Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) 4
20. Νίκολας Λατίφι (Καναδάς/Williams) 0
21. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Aston Martin) 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull-RBPT 475 βαθμοί
2. Ferrari 357
3. Mercedes 316
4. Alpine-Renault 115
5. McLaren-Mercedes 95
6. Alfa Romeo-Ferrari 51
7. Haas-Ferrari 34
8. AlphaTauri-RBPT 29
9. Aston Martin-Mercedes 24
10. Williams-Mercedes 4
Πηγή: Zougla.gr

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010
Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.
Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.
Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,
Close
είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.
Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.
Close Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.
Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.
