Ειδήσεις

19 Sep, 2022 Ώρα 10:10

Πονοκέφαλος το κυκλοφοριακό - Προχωρούν μελέτες για να βρεθουν λύσεις

Thumbnail

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι βραχνάς για όλες τις πόλεις. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Μεταφορών βρίσκονται σε μια μάχη με το χρόνο για να λύσουν το τεράστιο πρόβλημα που απασχολεί όλες τις πόλεις. 

Close

Στη Λευκωσία προχωρεί η  εκπόνηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) στην ευρύτερη αστική περιοχή της επαρχίας Λευκωσίας, ενώ  τον Οκτώβριο θα προκύψουν εξελίξεις. Παράλληλα, προκύπτουν παράλληλες διαδικασίες σε όλες τις πόλεις.

Αρχικά στη Λευκωσία τον Οκτώβριο θα υπάρξουν δραστικές εξελίξεις στην  εκπόνηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ).

Close

Χαρακτηριστικά,  θα σχεδιαστεί άξονας που θα περιλαμβάνει αποκλειστικές λωρίδες κίνησης λεωφορείων (λεωφορειολωρίδες), συμπεριλαμβανομένης της οριζόντιας και κάθετης οδικής σήμανσης και της βελτιστοποίησης της φωτεινής σηματοδότησης (bus priority) στις διασταυρώσεις, ο οποίος μελλοντικά θα μετατραπεί σε ένα άξονα για σύστημα ταχείας διέλευσης λεωφορείων (BRT) ή τραμ.

Ο σχεδιασμός γραμμών του τραμ είναι μέσα στα πρώτα παραδοτέα του ΣΒΑΚ Λευκωσίας. Στο τελικό στάδιο σχεδιασμού τους βρίσκονται οι χάρτες, με τις  λεωφορειολωρίδες που έχουν γίνει στην Μακαρίου να αποτελούν την πρώτη φάση και προπομπό του τραμ. Οι υπόλοιπες φάσεις, σημειώνεται, θα υλοποιηθούν σταδιακά.

Close

Όσον αφορά την διαδρομή που θα ακολουθεί το τραμ, η αφετηρία θα είναι παρά τις Ψυχιατρικές Υπηρεσίες Αθαλάσσας και το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, μετά θα κατευθύνεται στην είσοδο της Λευκωσίας από τον αυτοκινητόδρομο, θα πορεύεται προς το κέντρο της Λευκωσίας και από εκεί μέσω αξόνων θα πηγαίνει στην περιοχή του Δημοτικού Θέατρου Λευκωσίας, στην λεωφόρο Προεδρικού και λεωφόρο Στροβόλου. 

Όσον αφορά στην επαρχία Αμμοχώστου στο Τμήμα Δημοσίων Έργων θα παραδοθούν τον Οκτώβριο οι συγκοινωνιακές μετρήσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οδικού δικτύου.

Στην επαρχία Πάφου πολύ σύντομα θα κατακυρωθεί προσφορά σε εταιρεία που θα προβεί στις κυκλοφοριακές μετρήσεις. Απ ‘εκεί και πέρα στις επαρχίες Λάρνακας και Λεμεσού ανατέθηκε μελέτη σε Ιταλούς για την εκπόνηση των σχεδίων που αφορά τις λεωφορειολωρίδες τους μονοδρόμους και τους χώρους στάθμευσης.

 

Πηγή: offsite.com.cy

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.