Γενικά

28 Nov, 2022 Ώρα 13:40

Άνετη νίκη στην ανάβαση Πισσουρίου για τον Γιάννη Καπετάνιο

Thumbnail

Την Κυριακή 27 Νοεμβρίου η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου διοργάνωσε την ανάβαση Πισσουρίου, αγώνας ο οποίος μπορεί να μην προσμετρούσε σε πρωτάθλημα, όμως προσέλκυσε 25 οδηγούς διψασμένους για δράση. Στην πολύ γρήγορη διαδρομή μήκους 2,5 χιλιομέτρων μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο τελευταίος πρωταθλητής αναβάσεων (2021), ο Γιάννης Καπετάνιος με Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Close

 

 

Από την δοκιμαστική διαδρομή ο Καπετάνιος έδειξε τις προθέσεις του για τον αγώνα αφού είχε τον ταχύτερο χρόνο, Στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή ήταν και πάλι ο ταχύτερος, (01:16.64) ενώ στη δεύτερη έγραψε το εμφαντικό 01:12.28, χρόνος ο οποίος του χάρισε τη νίκη στην αναμέτρηση και παράλληλα κέρδισε και την RCE2. Κοντινότερος του αντίπαλος ήταν ο Λούκας Χριστοφόρου με το Psaltis Autoparts TALEX, ο οποίος όμως ήταν πέραν των τριών δευτερολέπτων πιο αργός, σημειώνοντας έτσι τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας (01:15.67) κερδίζοντας και την κατηγορία RCK1.

 

Close

 

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο στον αγώνα (01:16.89) έγραψαν οι Deniz Denner/Omer Topcu με Mitsubishi Lancer Evo VI, πλήρωμα που ήταν δεύτερο στην RCE2. Πίσω τους ο Χρίστος Παναγιώτου (Πικκής) με Mitsubishi Lancer Evo III, καθώς πέτυχε τον καλύτερο του χρόνο στην δεύτερη χρονομετρημένη διαδρομή (01:18.19). Η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα ήταν ο Μιλτιάδης Μιλτιάδους. Ο νεαρός έτρεξε για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης και στο μπάκετ του SPEED CAR EXTREAM ξεχώρισε με την απόδοση του. Το 01:18.25 τον έφερε στην πέμπτη θέση και δεύτερο στην κατηγορία RCK1. Ο Γιώργος Γεωργίου με SEMO BRAVO SPORT ήταν επίσης αρκετά γρήγορος έχοντας τον έκτο καλύτερο χρόνο που ήταν 01:19.46, ενώ τερμάτισε τρίτος στην κατηγορία RCK1.

 

 

Έβδομος ταχύτερος ήταν ο Φώτος Φωτιάδης με Mitsubishi Lancer Evo III (01:21.21), κερδίζοντας παράλληλα και την RCS2. Μετά από 9 χρόνια ο Κύρος Γεωργίου αγωνίστηκε σε αγώνα ανάβασης με ένα SEMO BRAVO SPORT. Ο Γεωργίου σημείωσε τον καλύτερο του χρόνο στην δεύτερη χρονομετρημένη διαδρομή (01:22/30), όντας όγδοος γενικής και τέταρτος στην RCK1. Ο Αργύρης Μπέλου με Toyota Crolla GT4 είχε τον ένατο χρόνο (01:23.29) που τον έφερε τέταρτο στην RCE2. Τον 10o καλύτερο χρόνο της μέρας έγραψε ο Χρίστος Πολυκάρπου με το Psaltis Autoparts BMW E36 M3 που ήταν 01:23.38, ενώ παραλληλία τερμάτισε δεύτερος στην RCS2. 11η θέση και τρίτοι στην RCS2 οι Δημήτρης Λάμπρου/Άλεξ Αλεξάνδρου με Mitsubishi Lancer Evo II, με τον Αβραάμ Αβραάμ να ακολουθεί στην 12η με το Psaltis Autoparts Nissan Pulsar κερδίζοντας και την κατηγορία RCE1.

 

 

Στην 13η θέση ακολούθησε ο Κυριάκος Κουδούνιας (Renault Clio), ο οποίος ήταν δεύτερος στην ίδια κατηγορία, με τον Στέλιο Κυθρεώτη πίσω από το τιμόνι του SKF Honda Civic να τερματίσει 14ος, κερδίζοντας την RCS1. Ο Γιώργος Πικκής με Ford Escort MKII τερμάτισε στην 15η θέση και δεύτερος στην RCS1 και ο Γιάννης Χριστοφή (Mitsubishi Colt EVO) έμεινε 16ος και πέμπτος στην RCE2. 

 

 

Στην 17η θέση ολοκλήρωσε ο Μάριος Κωνσταντινίδης με το Psaltis Autoparts VW GOLF GTI, ο οποίος ήταν και τρίτος στην RCS1, με τους Ευτύχιο Τρύφωνος/Νικόλα Ψύλλο (Mitsubishi Lancer Evo VII) να γράφουν τον 18o χρόνο αγωνιζόμενοι μόνο στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή. Μόνο στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή έτρεξε και ο Χρίστος Πεγιάζης (SKF Mitsubishi Lancer Evo VIII) σημειώνοντας τον 19o χρόνο, με τον Ιωάννη Αυγουστή να ακολουθεί με το ENEOS Suzuki Ignis. 

Χορηγός του αγώνα είναι η εταιρία ανάλλακτών Ψάλτης και τα διεθνούς φήμης λιπαντικά ENEOS. 

 

Αποτελέσματα αγώνα

Close
27 Jun, 2025 Ώρα 19:36

Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!

Thumbnail

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway. 

Close

Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

 

Close

 

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα. 

Close

Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull. 

 

 

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.

Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι. 

Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

 

 

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

 

 

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.

 

 

Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.

 

 

Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.

 

 

Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

 

 

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.

Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών. 

 

 

Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.

 

 

Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό. 

 

 

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.

 

 

Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS. 

 

 

Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.

Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.

 

 

Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.

Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!