Video

29 Nov, 2022 Ώρα 09:20

Το Audi S1 Hoonitron και ο Ken Block «ηλεκτρίζουν» το Las Vegas

Thumbnail

Ο Αμερικανός drifter και Stuntman Ken Block κυκλοφόρησε το πολύ-αναμενόμενο βίντεο του Electrikhana μαζί με το Audi S1 ​​Hoonitron. Ένα ηλεκτρικό τέρας που αναπτύχθηκε από την Audi Sport στο Neckarsulm. Το ηλεκτρικό πρωτότυπο σχεδιάστηκε παίρνοντας  έμπνευση από ένα θρύλο της εταιρείας. Και αυτό δεν είναι άλλο από το Audi Sport quattro S1 που έλαβε μέρος στον αγώνα του Pikes Peak το 1987.

Close
 

Το Audi S1 ​​Hoonitron αλλά και μερικά άλλα μοντέλα από τη συλλογή θησαυρών της Audi Tradition έκαναν θραύση κατά τη διάρκεια των νυχτερινών γυρισμάτων της ταινίας στο Λας Βέγκας.

 

Close

 

Μια βόλτα κατά μήκος του διάσημου Πύργου του Άιφελ, ένα εντυπωσιακό άλμα από το χώρο στάθμευσης ενός γειτονικού ξενοδοχείου ή ντόνατς στη θρυλική λωρίδα μπροστά από τον θρύλο του Le Mans, Tom Kristensen ήταν μόνο μερικά από τα περάσματα του Ken Block.

Close

Το Audi S1 ​​Hoonitron διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, τετρακίνηση, άφθονη ισχύ, πλαίσιο από ανθρακονήματα και συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας της FIA. Η Audi Sport το ανέπτυξε ως ένα μοναδικό στο είδος του αυτοκίνητο αποκλειστικά για τον Ken Block. Τον εξωτερικό του σχεδιασμό, για τον οποίο είναι υπεύθυνη η Audi Design με επικεφαλής τον Marc Lichte, ξυπνά αμέσως μνήμες από το θρυλικό Audi Sport quattro S1. Ο Ken Block και η ομάδα του συμμετείχαν και αυτοί μαζί με τα τμήματα της Audi για την εξέλιξη του οχήματος.

 

 

Παράλληλα με το S1 Hoonitron, η ταινία Electrikhana περιλαμβάνει σύντομες εμφανίσεις από άλλα μοντέλα της αγωνιστικής ιστορίας της Audi όπως το Audi 90 IMSA GTO (1989), το Audi 200 Trans Am (1988), το Audi Sport quattro S1 Pikes Peak (1987), το Audi quattro Gruppe B A2 (1984) καθώς και τα Audi R8 LMP και Audi R18 e-tron quattro από το Le Mans. Σύντομη εμφάνιση κάνει ο Tom Kristensen, ο νικητής και recordman του εμβληματικού αγώνα αντοχής στο Le Mans με εννέα νίκες στο ενεργητικό του.

 

24 Apr, 2024 Ώρα 08:34

Ένα πλύσιμο σκέτη απόλαυση (βίντεο)

Thumbnail

Πόσο καιρό έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας χωρίς ένα καλό εξωτερικό και εσωτερικό πλύσιμο; Στο σημερινό βίντεο έχουμε ίσως το νικητή για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει να πλυθεί ένα Ι.Χ. καθώς η συγκεκριμένη C3 Corvette του 1978 που βλέπετε στη φωτογραφία, αφού οδηγήθηκε για περίπου 2.573χλμ. μετά έμεινε ακίνητη να σαπίζει για 45 χρόνια. Ευτυχώς σε κλειστό γκαράζ με κλειστά παράθυρα.

Close

Ήρθε η ώρα να λάβει την αγάπη που της αξίζει.

Το συνεργείο από το κανάλι WD Detailing στο YouTube, αφού κατάφερε να ανοίξει την γκαραζόπορτα, βρήκε το εγκαταλελειμμένο κλασικό αυτό μοντέλο και το μετέφερε στον ειδικό χώρο καθαρισμού.

Close

Ενώ η περισσότερη βρωμιά βγαίνει με λίγο σαπούνι και ένα πιεστικό, οι προφυλακτήρες είναι πιο δύσκολο να καθαριστούν. Οι φίλοι της Corvette θα γνωρίζουν ότι αυτά τα κομμάτια κατασκευάστηκαν από πλαστικό και όχι από μέταλλο ή fiberglass, και οι άνθρωποι της WD Detailing υποψιάζονται ότι απορρόφησαν περισσότερη βρωμιά από την εναλλαγή θερμότητας από ό,τι τα υπόλοιπα πάνελ. Τίποτα που δεν μπορεί όμως να διορθωθεί με μια σκληρή βούρτσα και τα ανάλογα χημικά.

 

Close

 

Όποιος έβαλε αυτή την Corvette στην αποθήκη, αποφάσισε έξυπνα να κρατήσει τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά, σφραγίζοντας την καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα φωτεινό κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό που μοιάζει σχεδόν σαν καινούργιο. Αυτό δεν εμπόδισε τα ποντίκια να μπουν στο εσωτερικό, να φτιάξουν φωλιές και να αφήσουν περιττώματα στο πέρασμά τους. Μια σχολαστική ηλεκτρική σκούπα και ένα τρίψιμο ήταν το μόνο που χρειαζόταν η καμπίνα για να λάμψει όπως πριν από σχεδόν 50 χρόνια.