Οι δυνάμεις που αναπτύσσονται σε ένα τέτοιο χτύπημα είναι τρομακτικές μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε μία άμορφη μάζα σιδερικών.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν γίνει ιδιαίτερα ασφαλή και παρέχουν μεγάλα περιθώρια επιβίωσης στους επιβάτες αν εμπλακούν σε ένα τρακάρισμα.
Όμως οι δοκιμές και τα crash-test γίνονται σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 65 χλμ/ώρα, ανάλογα τον οργανισμό που τα κάνει.

Τι γίνεται όμως όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα και πέσει πάνω σε ένα ακίνητο αντικείμενο όπως ένας τοίχος;
Το πείραμα αυτό ανέλαβε να κάνει μία ομάδα youtubers από την Γαλλία. Αυτοί πήραν μία παλιά BMW Σειράς 5, από την οποία αφαίρεσαν ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί.
Στη συνέχεια πήγαν σε ένα αεροδρόμιο όπου σε έναν διάδρομο αξιοποίησαν την μεγάλη ευθεία ώστε να οδηγήσουν την 5άρα πάνω σε ένα σταθερό εμπόδιο από μεγάλα μπλοκ τσιμέντου που ζύγιζαν συνολικά 86 τόνους.

Το αυτοκίνητο είχε εφοδιαστεί με έναν τηλεχειρισμό, με τον “οδηγό” του να κινείται δίπλα του έτσι ώστε να βρει τον στόχο. Η αρχική επιδίωξη ήταν να φθάσουν τα 200 χλμ/ώρα, όμως τελικά η σύγκρουση έγινε με 150 χλμ/ώρα.
Η εικόνα της σύγκρουσης είναι σοκαριστική, με τις δυνάμεις που αναπτύσσονται να φθάνουν το απίστευτο νούμερο των 64G!
Το αυτοκίνητο προφανώς καταστράφηκε ολοσχερώς ενώ από την τελική εικόνα είναι ξεκάθαρο ότι αν υπήρχαν επιβάτες είναι σχεδόν απίθανο να μπορούσε να επιβιώσει κάποιος από αυτούς.
Αν πάντως όλο αυτό σας φαίνεται υπερβολικό, σκεφτείτε πόσες φορές έχετε βρεθεί με τέτοια ταχύτητα στο κοντέρ. Ενώ μία αντίστοιχη κατάσταση μπορεί να προκύψει όταν έρθουν σε μετωπική σύγκρουση δύο αυτοκίνητα με αρκετά χαμηλότερες ταχύτητες.
Πηγή: Newsauto.gr

Η πιστάδικη Bugatti Bolide, μπήκε στο Nurburgring και μοίρασε εγκεφαλικά (βίντεο)
Η Bugatti έχει κερδίσει τη θέση της ως ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παράγοντας σταθερά μερικά από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στους δρόμους. Τώρα ήρθε η ώρα να γράψει ιστορία και στις πίστες έχοντας την Bolide ως μπροστάρη.
Αυτό το «όπλο» 1.600 ίππων, που προορίζεται μόνο για την πίστα και θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 40 φορές, είναι τόσο φουτουριστικό που κάνει τα περισσότερα hypercars να μοιάζουν με αρχαία. Και δεν είναι απλώς εντυπωσιακό, είναι ταχύτερο σε μια πίστα από οποιαδήποτε Bugatti στην ιστορία.

Πόσο γρήγορη ακριβώς είναι η Bolide; Λοιπόν, ο Misha Charoudin, ο πασίγνωστος YouTuber και μόνιμος κάτοικος του Nurburgring, μας έδωσε μια γεύση σε ένα βίντεο που δείχνει πόσο τρομερό είναι αυτό το μηχάνημα. Κάνει αυτοκίνητα όπως οι Porsche 911 GT3 και GT3 RS να αισθάνονται σα να βρίσκονται σε μια χαλαρή κυριακάτικη βόλτα.
Κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων, η Bugatti μπορεί να στρίψει πιο καλά από τις Porsche, κερδίζει χρόνο στις ζώνες φρεναρίσματος και επιταχύνει καλύτερα στις εξόδους, αναπτύσσοντας ρυθμό τόσο γρήγορα που πραγματικά σε κάνει να παραξενεύεσαι. Στο τέλος της σχετικά σύντομης κύριας ευθείας της πίστας GP του Nurburgring, η Bolide φτάνει τα 300χλμ./ώρα χωρίς την παραμικρή πίεση, ενώ σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου, προσπέρασε ακόμη και μια McLaren σαν να ήταν ακίνητη.
Ενώ η Bolide θα μπορούσε αναμφίβολα να απειλήσει κάποια ρεκόρ γύρου σε πολλές από τις πιο διάσημες πίστες του κόσμου, η ίδια η Bugatti δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη επίσημους χρόνους γύρου για το αυτοκίνητο. Όταν ήταν ακόμα ένα concept, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίστηκε ότι οι προσομοιώσεις είχαν δείξει ότι μπορούσε να κάνει το γύρο του Le Mans σε 3:07.1 και του Nurburgring Nordschleife σε 5:23.1, μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από την Porsche 919 Hybrid Evo. Ωστόσο, η Bolide των προδιαγραφών παραγωγής έχει λιγότερη ισχύ και ζυγίζει περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, μπορεί να καταφέρει να πέσει κάτω από το όριο των 6 λεπτών.

1.600 άλογα μόνο για πίστα
Εξοπλίζεται με τον W16 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 1.578 άλογα, με το σύνολο να ζυγίζει 1.451 κιλά ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo με μια διάταξη με οκταπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και εξαπίστονες πίσω, η καθεμία από τις οποίες είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο με επικάλυψη νικελίου. Και οι τέσσερις δαγκάνες συγκρατούν carbon δίσκους 39 εκατ., αν και το μπροστινό μέρος έχει ελαφρώς παχύτερα τακάκια. Υπάρχουν τέσσερα τακάκια σε κάθε τροχό. Όταν τα προσθέσετε όλα αυτά, έχετε το μεγαλύτερο σύστημα φρένων από ανθρακονήματα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Brembo.
