Ειδήσεις

13 Dec, 2022 Ώρα 15:16

Η CUPRA συμμετέχει στη Formula E ενισχύοντας τη δέσμευση της προς την ηλεκτροκίνηση

Thumbnail

Η CUPRA είναι μια μάρκα με τους αγώνες να βρίσκονται καλά ριζωμένοι στο DNA της. Τα τελευταία χρόνια κάνει έντονη την παρουσία της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με πολλές επιτυχίες αναπτύσσοντας το e-Racer, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο touring στον κόσμο, καταγράφοντας σημαντικές επιτυχίες σε πρωταθλήματα όπως τα FIA ETCR και Extreme E. Τώρα, η CUPRA, είναι έτοιμη για το επόμενο της αγωνιστικό βήμα ανακοινώνοντας τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula E με την ομάδα της ABT. Πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη για τη μάρκα αφού προσπαθεί να αποδείξει ότι η ηλεκτροκίνηση και οι επιδόσεις ταιριάζουν τέλεια.

Close

 

 

Η ABB FIA Formula E είναι το πρώτο στον κόσμο εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA και το μόνο άθλημα που έχει πιστοποιηθεί με μηδενικό αντίκτυπο από ρύπους από την έναρξή του.

Με τους οδηγούς της ομάδας, Robin Frijns (Ολλανδία) και Nico Müller (Ελβετία), να έχουν δηλώσει συμμετοχή για το 2023, η συμμετοχή της ομάδας ABT CUPRA Formula E στην κορωνίδα των ηλεκτρικών αγωνιστικών πρωταθλημάτων θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στη μάρκα χάρη στην παγκόσμια προβολή των τεχνικών καινοτομιών και δυνατοτήτων που παρέχει η Formula E. Τόσο η ABT όσο και η CUPRA θα ενισχύσουν τη σχέση τους ως κύριοι συνεργάτες στην ομάδα ενώ η Mahindra Racing θα παρέχει την τεχνολογία του συστήματος μετάδοσης κίνησης. 

Close

 

 

Η CUPRA συνεργάζεται ήδη με την ABT για το Extreme E και οι μάρκες είναι και οι δύο πρωτοπόροι στους ηλεκτρικούς αγώνες. Η ABT γνώρισε μεγάλη επιτυχία στη Formula E με τη δική της ομάδα και η CUPRA ξεκίνησε το αγωνιστικό ηλεκτρικό ταξίδι της αναπτύσσοντας το e-Racer, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο touring  στον κόσμο. Η συνεχιζόμενη συνεργασία τους είναι απόδειξη του κοινού οράματος της CUPRA και της ABT για την εξέλιξη του κόσμου του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσω της ηλεκτροκίνησης.

Η δημιουργία του e-Racer οδήγησε την CUPRA να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIA ETCR – το πρώτο πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων touring στον κόσμο – όπου η ομάδα διεκδίκησε τα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών κατά το 2021 και το 2022. Φέτος οι οδηγοί του CUPRA EKS πήραν και τις τρεις πρώτες θέσεις στην τελική κατάταξη της σεζόν. Το CUPRA e-Racer ήταν μακράν το ταχύτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στο πρωτάθλημα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η συμμετοχή της μάρκας στο Extreme E, το παγκόσμιο πρωτάθλημα off-road ηλεκτρικών SUV, συμπληρώνει τον τρόπο με τον οποίο η CUPRA κινείται προς μια ηλεκτρισμένη γκάμα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, θέλοντας παράλληλα μέσω του ανταγωνισμού να αναδείξει τα ζητήματα που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.