Όσοι έχουν παραγγείλει κάποια από τις Ferrari SF90 Stradale, Roma, Portofino M, 812 Superfast ή 812 GTS μπορούν να αποκτήσουν και μία πιστή μινιατούρα τού αυτοκινήτου τους από την εταιρεία Amalgam Collection.
Το να έχεις στην κατοχή σου (τουλάχιστον) μiα Ferrari θεωρείται σημαντικό μεταξύ των φίλων της αυτοκίνησης. Όσοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για να αγοράσουν ένα μοντέλο της μπορούν να ξεγελάσουν τη επιθυμία τους με την απόκτηση μιας μινιατούρας του.
Ωστόσο, σε αυτή τη περίπτωση η αξία τού υπό κλίμακα οχήματος εξαρτάται από την πιστότητα και τη λεπτομέρεια που διαθέτει, όπως και από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία του. Μία από τις πιο γνωστές εταιρείες είναι η Amalgam Collection η οποία κατασκευάζει ακριβή αντίγραφα των γνωστότερων οχημάτων τής παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Με το ανάλογο κόστος, φυσικά…
Η Ferrari, ξεκίνησε τη συνεργασία με αυτή από το 1998 και έδωσε την άδειά της να κατασκευάζει τα μοντέλα της το 2005. Τώρα, η εταιρεία του Maranello δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να αποκτήσουν σε μικρογραφία το αυτοκίνητο που έχουν παραγγείλει το οποίο θα είναι κατασκευασμένο από την Amalgam Collection.
Η διαδικασία αφορά στη SF90 Stradale, στη Roma, στην Portofino M, στην 812 Superfast και την 812 GTS. Εφόσον θέλει ο ιδιοκτήτης, εκφράζει την επιθυμία του στους ανθρώπους της Ferrari και αυτοί στέλνουν απευθείας στην Amalgam Collection τα αυθεντικά χαρακτηριστικά του οχήματος που έχει παραγγείλει.
Οι εξειδικευμένοι εργαζόμενοι σε αυτή αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν ένα πιστό και υψηλής τέχνης αντίγραφο σε κλίμακα, το οποίο αποστέλλεται στον πελάτη της ιταλικής εταιρείας. Να σημειώσουμε ότι τα δημιουργήματα της Amalgam Collection διατίθενται σε τιμές που μπορούν να φτάσουν ή να ξεπεράσουν αυτές ενός κανονικού αυτοκινήτου ακόμα και της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)
Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.
Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.
Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.
Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».
Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.
Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.