Ειδήσεις

27 Jan, 2023 Ώρα 13:17

Ο Akio Toyoda παραιτείται από διευθύνων σύμβουλος της Toyota

Thumbnail

Η Toyota τροποποιεί την εκτελεστική της δομή και το διοικητικό συμβούλιο. Πιο συγκεκριμένα, ο Akio Toyoda δεν θα είναι πλέον ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά θα γίνει ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου.

Close

Ο Akio Toyoda είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota τα τελευταία 13 χρόνια. Ο Koji Sato θα αναλάβει τη θέση του, όντας αυτή τη στιγμή επικεφαλής branding της αυτοκινητοβιομηχανίας, διεθνής πρόεδρος της Lexus και αφεντικό της Gazoo Racing.

"Είμαι κατασκευαστής αυτοκινήτων. Πιστεύω ότι υπό αυτό το πρίσμα έχω μεταμορφώσει με επιτυχία την Toyota. Ωστόσο, κατασκευαστής αυτοκινήτων είναι το μόνο που είμαι. Και το βλέπω ως το δικό μου όριο. Η νέα ομάδα υπό τον επερχόμενο Πρόεδρο Sato έχει αποστολή να μετατρέψτε την Toyota σε εταιρεία κινητικότητας», είπε ο Toyoda σχετικά με την αλλαγή στην ηγεσία.

Close

Η Toyota ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ελπίζει να κατασκευάσει 10,6 εκατομμύρια οχήματα το 2023. Αν και, οι προμηθευτές ενημέρωσαν την εταιρεία ότι περίμεναν να έχουν ανταλλακτικά για όγκο 10 τοις εκατό χαμηλότερο από την ιδανική παραγωγή. Επίσης σκοπεύει να είναι ουδέτερη ως προς τον άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2040. Αυτό περιλαμβάνει 100 τοις εκατό μείωση του CO2 έως το 2035. Τα βήματα για να γίνει αυτό δυνατό έχουν ήδη ξεκινήσει. Για παράδειγμα, το εργοστάσιο Deeside στο Ηνωμένο Βασίλειο ανακυκλώνει ήδη το 90 τοις εκατό των απορριμμάτων του για να παράγει πράσινη ενέργεια.

Όπως πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, η Toyota εργάζεται για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά. Ωστόσο, ο Jack Hollis, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, πιστεύει ότι οι στόχοι υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων το 2030 ενδέχεται να είναι δύσκολο να επιτευχθούν λόγω της ζήτησης των καταναλωτών για αυτά τα μοντέλα.

Close
28 Jul, 2025 Ώρα 14:33

Honda HR-V: Σύγχρονη αισθητική, νέες τεχνολογίες και υβριδική απόδοση

Thumbnail

Στις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία των οικογενειακών SUV συγκαταλέγεται το ανανεωμένο Honda HR-V, e:HEV καθώς εξοπλίζεται με περισσότερη τεχνολογία, δίχως να θυσιάζει στο ελάχιστο το αποδοτικό υβριδικό του προφίλ και τον ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτήρα του.

Close

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η ανανεωμένη έκδοση φέρει στιλιστικές λεπτομέρειες που δημιουργούν μια ακόμα πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα. Οι σημαντικότερες σχεδιαστικές πινελιές αφορούν τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, την ανανεωμένη μάσκα με ένα γυαλιστερό μαύρο διακοσμητικό, όπως και τα φώτα με ανανεωμένα εσωτερικά στοιχεία. Στο πίσω μέρος μια ενιαία μπάρα LED γεφυρώνει τα φωτιστικά  σώματα και αναδεικνύει το πλάτος του HR-V,  χαρίζοντάς του ταυτόχρονα ένα πιο premium και hi-tech λουκ. Το Honda HR-V ξεχωρίζει με το επιβλητικό παρουσιαστικό του, με μήκος που φτάνει τα 4.355 χλστ. και ένα μεταξόνιο 2.610 χλστ. το οποίο συμβάλλει σε μια ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Την πρακτικότητα ενισχύουν τα «έξυπνα» καθίσματα Magic Seats, με τη χαρακτηριστική δυνατότητα να αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μια ενιαία επιφάνεια με τον χώρο αποσκευών.

 

Close

 

Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι υφασμάτινες ή ένας συνδυασμός υφάσματος και συνθετικού δέρματος, ενώ από τον βασικό εξοπλισμό ενσωματώνεται ψηφιακή οθόνη αφής 9” με ασύρματη σύνδεση σε Android Auto/Apple CarPlay. Παράλληλα, στις κορυφαίες εκδόσεις προσφέρεται δυνατότητα ασύρματης φόρτισης όπως και ηχοσύστημα με 10 ηχεία που υπόσχονται μια ξεχωριστή ηχητική εμπειρία. Η καμπίνα διαθέτει σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, χάρη στην οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, σε συνδυασμό με τις λιτές γραμμές και επιφάνειες του ταμπλό, ενώ τα άμεσα αναγνωρίσιμα χειριστήρια για τα συστήματα ήχου και εξαερισμού εξασφαλίζουν ασφαλή και διαισθητικό χειρισμό.

Close

Μόλις από τη βασική έκδοση Elegance, το μοντέλο ενσωματώνει μια εκτενή δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης (Honda Sensing), με σύγχρονες τεχνολογίες, όπως το Collision Mitigation Braking System (CMBS, ένα σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος υποστηριζόμενο από  την μπροστινή ευρυγώνια κάμερα που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς κατά τη νυχτερινή οδήγηση, σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Επιπλέον, διαθέτει Adaptive Cruise Control, Lane Keep Assist, όπως και τη νέα στο ανανεωμένο HR-V λειτουργία Traffic Jam Assist  που παρακολουθεί το προπορευόμενο όχημα και εφαρμόζει αυτόνομα τα φρένα όταν χρειάζεται, και εκτελεί ελιγμούς για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας.

 

 

Το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που συνεργάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης, συνδεδεμένα με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. Με αυτή τη διάταξη, το HR-V αποδίδει συνολική ισχύ 131 PS και μέγιστη ροπή 253 Nm, επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 5,4 λτ./100 χλμ. (WLTP).

Η εξελιγμένη μονάδα ελέγχου του συστήματος (ECU) φροντίζει για την απρόσκοπτη εναλλαγή ανάμεσα στις 3 λειτουργίες (Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive), ανάλογα με την εκάστοτε συνθήκη, ενώ υπάρχουν και επίσης ισάριθμα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).

Το ανανεωμένο Honda HR-V e:HEV είναι διαθέσιμο στην αγορά σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις (Elegance, Advance, Advance Style και Advance Style Plus), με τιμές που ξεκινούν από τα 32.500 ευρώ (έκδοση Elegance), ενώ συνοδεύεται από τρία χρόνια περιεκτική εγγύηση συν ακόμα τέσσερα χρόνια για κινητήρα και κιβώτιο (ή 100 χιλιάδες χιλιόμετρα). Επίσης η παλέτα των εγγυήσεων προσφέρει και 11 χρόνια εγγύηση στην μπαταρία του υβριδικού συστήματος ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που είναι και το μοναδικό στην κατηγορία του.