Ειδήσεις

02 Feb, 2023 Ώρα 14:26

Το 2026 το υπέργειο round-about πριν τα Φώτα Καλησπέρα

Thumbnail

Προχωρεί το πλάνο και οι αλλαγές για να λυθεί το κυκλοφοριακό στην είσοδο της Λευκωσίας. Το μεγαλεπήβολο έργο για κατάργηση των Φώτων Καλησπέρα με τη δημιουργία κυκλοφοριακού  κόμβου στην είσοδο της Λευκωσίας πμε ορίζοντα παράδοσης του έργου το 2026.

Close

Η Offsite News πληροφορείται ότι ήδη έχει ανατεθεί σε ιδιώτη σύμβουλο η ετοιμασία εγγράφων για προκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για προσφορές με στόχο την εξασφάλιση  συμβολαίου τύπου μελέτης - κατασκευής.  Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα διενεργηθούν επαφές με υπηρεσίες κοινής ωφέλειας όπως: Την Αρχή Ηλκτρισμού, το Τμήμα Αποχετεύσεων και άλλα Συμβούλια. 

Με βάση το χρονοδιάγραμμα, οι προκαταρκτικές μελέτες θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2023 και προκηρυχθούν άμεσα οι προσφορές. Τα έργα αναμένεται να αρχίσουν εντός του 2024 και να ολοκληρωθούν το 2026.

Close

 

Τι θα γίνει μέχρι τότε

Close

Όπως μας λέχθηκε, μέχρι τότε οι εναλλακτικές λύσεις θα είναι η ολοκλήρωση της Α Φάσης του Περιμετρικού Λευκωσίας που υπολογίζεται στο τέλος του 2023. Παραλλήλως, υπογράφηκε το συμβόλαιο για την έναρξη των εργασιών στις οδούς Ιπποκράτους - Αργυρουπόλεως παρά το ΓΣΠ που οδηγεί προς Λακατάμια.  Τα Δημόσια Έργα είναι έτοιμα για την έναρξη των έργων.

 

Τα έργα που θα γίνουν 

Έχει ληφθεί απόφαση για την κατασκευή ανισόπεδου κυκλοφοριακού κόμβου που θα ενώνει την είσοδο της πρωτεύουσας με τη πολυσύχναστη λεωφόρο Σταυρού στα ανατολικά και στα δυτικά με τη λεωφόρο Φυτωρίου στην περιοχή Αθαλάσσας που οδηγεί  στην Αγλαντζιά. Ωστόσο, όσοι προσεγγίζουν τη Λευκωσία από το δρόμο Λεμεσού - Λευκωσίας  δεν θα προσεγγίζουν τον κόμβο, αλλά θα συνεχίζουν σε υπέργειο κόμβο. 

Το εν λόγω έργο θα έχει κόστος 23 εκ. ευρώ και το έργο θα προσφοροδοτηθεί εντός του 2023 και τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν το 2024. Με αυτό τον τρόπο οι αρμόδιοι ευελπιστούν ότι θα περιοριστεί η τροχαία κίνηση στην είσοδο της Λευκωσίας που προκαλεί αλυσιδωτά προβλήματα σε ολόκληρη τη Λευκωσία. Παράλληλα, το έργο θεωρείται στρατηγικής σημασίας καθώς επιλύει τα προβλήματα συμφόρησης βόρεια και νότια στην είσοδο της Λευκωσίας. Για τους Λευκωσιάτες και όσους γνωρίζουν καλά το σημείο, η είσοδος στη λεωφόρο Αθαλάσσας θα γίνεται μόνο με αριστερή στροφή. Σημειώνεται ότι το έργο θα συμβάλει και στην ολοκλήρωση ενός μικρού τμήματος 650 μέτρων στο ύψος της λεωφόρου Ακαδημίας που συνδέει την Αγλαντζιά με τη Λευκωσία. 

 

Καταργούνται τα «ΦΩΤΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ»

Κάτω από αυτά τα δεδομένα εντός των επόμενων ετών και με την ολοκλήρωση του έργου  θα καταργηθούν τα γνωστά «ΦΩΤΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ» που ήταν σήμα κατατεθέν της πρωτεύουσας τόσα χρόνια.

 

Πηγή: offsite.com.cy

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.