Video

23 Feb, 2023 Ώρα 09:16

Έβαλε όπισθεν και «πάτησε» τον αστυνομικό πίσω του (βίντεο)

Thumbnail

Η Μητροπολιτική Αστυνομία του Λονδίνου έδωσε στη δημοσιότητα πλάνα ενός οδηγού που σκόπιμα χτύπησε έναν αστυνομικό, κάνοντας όπισθεν με το όχημα του.

Close

Το περιστατικό συνέβη πέρυσι την 1η Ιουλίου, όταν ο επιθεωρητής Tony McGovern βρισκόταν σε περιπολία με μοτοσικλέτα και παρατήρησε τον Joseph Ward να ενεργεί «ύποπτα». Ενώ τα πλάνα που κυκλοφόρησαν από τις αρχές δείχνουν μόνο ένα μέρος της συνομιλίας και τα λόγια είναι δύσκολο να διακριθούν, φαίνεται ότι ο αστυνομικός ρώτησε τον Γουόρντ πού πήγαινε ή τι έκανε. Τελικά του δίνει εντολή να σβήσει τον κινητήρα, αλλά αυτός αρχικά πηγαίνει μπροστά από τη μοτοσικλέτα και στη συνέχεια ρίχνει γρήγορα το Mitsubishi Outlander με την όπισθεν πάνω στον αστυνόμο.

 

Close

 

Ο ΜακΓκόβερν ζήτησε βοήθεια και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύματα στα πόδια, τους ώμους και την πλάτη του. Ο Ward ξέφυγε, αλλά αναγνωρίστηκε από τις αρχές που ανακάλυψαν ότι καταζητείται ήδη επειδή υποδύθηκε έναν αστυνομικό και ζήτησε χρήματα από έναν άλλο οδηγό. Η αστυνομία τον συνέδεσε επίσης με μια σύγκρουση στις 5 Ιουλίου και ένα περιστατικό που προκάλεσε ζημιές σε δύο αυτοκίνητα της αστυνομίας στις 6 Ιουλίου.

Close

Ο Ward συνελήφθη τελικά στο Letchworth στις 20 Ιουλίου και η Μητροπολιτική Αστυνομία είπε ότι κατέληξε να παραδέχεται την ενοχή του για 14 αδικήματα .Παρά τη σοβαρή φύση των αδικημάτων, ο Ward καταδικάστηκε σε φαινομενικά ελαφριά ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών.

08 May, 2025 Ώρα 16:57

Η πιστάδικη Bugatti Bolide, μπήκε στο Nurburgring και μοίρασε εγκεφαλικά (βίντεο)

Thumbnail

Η Bugatti έχει κερδίσει τη θέση της ως ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παράγοντας σταθερά μερικά από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στους δρόμους. Τώρα ήρθε η ώρα να γράψει ιστορία και στις πίστες έχοντας την Bolide ως μπροστάρη.

Close

Αυτό το «όπλο» 1.600 ίππων, που προορίζεται μόνο για την πίστα και θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 40 φορές, είναι τόσο φουτουριστικό που κάνει τα περισσότερα hypercars να μοιάζουν με αρχαία. Και δεν είναι απλώς εντυπωσιακό, είναι ταχύτερο σε μια πίστα από οποιαδήποτε Bugatti στην ιστορία.

 

Close

 

Πόσο γρήγορη ακριβώς είναι η Bolide; Λοιπόν, ο Misha Charoudin, ο πασίγνωστος YouTuber και μόνιμος κάτοικος του Nurburgring, μας έδωσε μια γεύση σε ένα βίντεο που δείχνει πόσο τρομερό είναι αυτό το μηχάνημα. Κάνει αυτοκίνητα όπως οι Porsche 911 GT3 και GT3 RS να αισθάνονται σα να βρίσκονται σε μια χαλαρή κυριακάτικη βόλτα.

Close

Κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων, η Bugatti μπορεί να στρίψει πιο καλά από τις Porsche, κερδίζει χρόνο στις ζώνες φρεναρίσματος και επιταχύνει καλύτερα στις εξόδους, αναπτύσσοντας ρυθμό τόσο γρήγορα που πραγματικά σε κάνει να παραξενεύεσαι. Στο τέλος της σχετικά σύντομης κύριας ευθείας της πίστας GP του Nurburgring, η Bolide φτάνει τα 300χλμ./ώρα χωρίς την παραμικρή πίεση, ενώ σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου, προσπέρασε ακόμη και μια McLaren σαν να ήταν ακίνητη.

 

 

Ενώ η Bolide θα μπορούσε αναμφίβολα να απειλήσει κάποια ρεκόρ γύρου σε πολλές από τις πιο διάσημες πίστες του κόσμου, η ίδια η Bugatti δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη επίσημους χρόνους γύρου για το αυτοκίνητο. Όταν ήταν ακόμα ένα concept, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίστηκε ότι οι προσομοιώσεις είχαν δείξει ότι μπορούσε να κάνει το γύρο του Le Mans σε 3:07.1 και του Nurburgring Nordschleife σε 5:23.1, μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από την Porsche 919 Hybrid Evo. Ωστόσο, η Bolide των προδιαγραφών παραγωγής έχει λιγότερη ισχύ και ζυγίζει περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, μπορεί να καταφέρει να πέσει κάτω από το όριο των 6 λεπτών.

 

 

1.600 άλογα μόνο για πίστα

Εξοπλίζεται με τον W16 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 1.578 άλογα, με το σύνολο να ζυγίζει 1.451 κιλά ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo με μια διάταξη με οκταπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και εξαπίστονες πίσω, η καθεμία από τις οποίες είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο με επικάλυψη νικελίου. Και οι τέσσερις δαγκάνες συγκρατούν carbon δίσκους 39 εκατ., αν και το μπροστινό μέρος έχει ελαφρώς παχύτερα τακάκια. Υπάρχουν τέσσερα τακάκια σε κάθε τροχό. Όταν τα προσθέσετε όλα αυτά, έχετε το μεγαλύτερο σύστημα φρένων από ανθρακονήματα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Brembo.