Ειδήσεις

03 Mar, 2023 Ώρα 12:41

Το Range Rover Evoque Plug-in Hybrid διαθέτει πλέον ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα

Thumbnail

Η πρόσφατη ανανέωση του Range Rover Evoque προσφέρει τώρα περισσότερες επιλογές κινητήρα στον αγοραστή. Η σημαντικότερη και νεότερη έλευση στην γκάμα του μοντέλου είναι η τετρακίνητη Plug-in Hybrid P300e με τους 309 ίππους και την δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης. Πρόκειται για ένα εξελιγμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα διατηρεί το παραδοσιακό ελεύθερο πνεύμα των Land Rover και φροντίζει για την πλήρη εναρμόνισή τους με τις σύγχρονες τάσεις.

Close

 

 

Το plug-in hybrid σύστημα της έκδοσης P300e διαθέτει έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα της οικογένειας Ingenium 1,5 λίτρων που αποδίδει 200 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 260 Nm. Ο θερμικός κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και στέλνει την δύναμη στους εμπρός τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και εξασφαλίζει χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Ο τελευταίος παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 15 kWh που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει τους 309 ίππους  και 540 Nm ροπής ενώ το 0-100 φθάνει σε 6,4 δευτερόλεπτα. Επίσης, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά για έως 55 χλμ. και με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 15 kW φορτίζει κατά την κίνηση και την επιβράδυνση, ενώ για την πλήρη φόρτισή της θα πρέπει να συνδεθεί με οικιακό ή δημόσιο σταθμό. Επιπλέον, όπως συμβαίνει με όλα τα Land Rover έτσι και η έκδοση P300e συνδυάζεται με το προγράμματα λειτουργίας της τετρακίνησης Terrain Response για κορυφαία απόδοση σε όλες τις συνθήκες και τα τερέν.

 

Close

 

Πέρα όμως από τη νέα προσθήκη στην γκάμα κινητήρων, τo Evoque δέχθηκε πρόσφατα και αρκετές αναβαθμίσεις, με την σημαντικότερη να αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro με την οθόνη αφής 10 ιντσών. Το νέο αυτό σύστημα διαθέτει δική του μπαταρία για πιο άμεση ενεργοποίηση και μπορεί να δεχθεί δύο SIM για αδιάκοπη λειτουργία ακόμα και όταν πραγματοποιεί ενημερώσεις. Ακόμα, ξεχωρίζει για τις κορυφαίες δυνατότητες και την έγχρωμη οθόνη με την υψηλή ανάλυση και την άμεση εκτέλεση των εντολών. Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών που απεικονίζει όλες τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων και του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος. Ακόμα, ο ανασχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας ευνόησε και την πρακτικότητα, με θήκες για περισσότερα μικροαντικείμενα.

 

 

Πέρα από την αυξημένη ακαμψία, η σχεδίαση του πατώματος επιτρέπει τη φιλοξενία της μπαταρίας, χωρίς να επηρεάζονται οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές ή η απόσταση από το έδαφος (21,2 cm).

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.