Το πρώτο από τα συνολικά 23 Grand Prix της φετινής χρονιάς ολοκληρώθηκε στο Μπαχρέιν με τον περσινό πρωταθλητή Max Verstappen να τερματίζει όπως ξεκίνησε, πρώτος. Η Red Bull θα κάνει το 1-2 όμως τη μεγαλύτερη είδηση αποτελεί η μηχανική εγκατάλειψη του Leclerc και η τρίτη θέση του Alonso της Aston Martin.
Η Red Bull έχει βρει τη μαγική συνταγή, η Ferrari δεν κατάφερε να διορθώσει τα θέματα αξιοπιστίας της και ο Alonso δείχνει ότι είναι ο μόνος που μπορεί να διεκδικήσει ακόμα και το πρωτάθλημα, έχοντας πλέον πολύ καλό μονοθέσιο.
Τα πέντε φώτα έσβησαν και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς ξεκίνησε με τον Max Verstappen να πραγματοποιεί πολύ καλή εκκίνηση. Όμως ο ομόσταυλος του Perez που είχε σαφή εντολή να προστατεύσει τον Ολλανδό, έχασε την θέση του από τον Leclerc που θα πάρει πολύ γρήγορα την δεύτερη θέση. Ο Perez τελικά θα μείνει στην τρίτη θέση μπροστά από τον Sainz ενώ ο Hamilton από την 8η θέση θα βρεθεί στην 5η.

Πάνω στον πανικό και τον συνωστισμό της εκκίνησης υπήρχε μία ενδοοικογενειακή επαφή καθώς ο Stroll ακούμπησε τον Alonso, χωρίς να προκληθούν όμως σοβαρές ζημιές.

Με 5 γύρους να έχουν ολοκληρωθεί ο Ολλανδός παραμένει πρώτος με 3 δευτ. διαφορά από τον δεύτερο Leclerc, ακολουθεί ο Perez και στη συνέχεια ο Sainz. Στις θέσεις 5 και 6 είναι οι δύο Mercedes και στις 7 και 8 οι δύο Aston Martin. Το πρώτο Pit Stop γίνεται στον 10ο γύρο από τον Gasly ο οποίος τοποθέτησε την σκληρή γόμα, αλλάζοντας την μαλακή που προτίμησαν για την εκκίνηση σχεδόν όλοι οι οδηγοί. Επίδειξη ικανοτήτων από την Ferrari η οποία πραγματοποίησε διπλό και εξαιρετικά επιτυχημένο Pit Stop στον 14ο γύρο. Στον αμέσως επόμενο γύρο θα αλλάξει ελαστικά και ο πρωτοπόρος Verstappen.

Η πρώτη εγκατάλειψη της χρονιάς θα έρθει για τον Piastri της McLaren ο οποίος «έμεινε» από τιμόνι.
Μετά από την είσοδο και του Perez στα pits, πλέον η κατάταξη θυμίζει το 2022, καθώς ο Ολλανδός έχει τεράστια απόσταση από τον δεύτερο πλέον Charles Leclerc της Ferrari στα 11.8 δευτ. ενώ τρίτος είναι ο Perez με τον Sainz να ακολουθεί.

Σταδιακά όμως και με τη βοήθεια του DRS ο Perez θα κερδίσει ξανά την 2η θέση που είχε χάσει στην εκκίνηση, αφήνοντας την Ferrari τρίτη στον 28ο γύρο, στην μέση δηλαδή του αγώνα.
Απρόσεκτος αρκετά ο Ocon καθώς θα δεχθεί αρχικά 5 δευτ. πέναλτι επειδή δεν είχε τοποθετήσει σωστά το μονοθέσιο του στην γραμμή εκκίνησης και στη συνέχεια θα ξεπεράσει το όριο ταχύτητας εντός του pit lane λαμβάνοντας ακόμα 5 δευτ. ποινής.
Μόλις 2.3 δευτ. το δεύτερο Pit Stop του Verstappen στον 37ο γύρο, κρατώντας την 1η θέση μπροστά από τον ομόσταυλο του.
Απίστευτη μονομαχία ανάμεσα στον Alonso και τον Hamilton για 3 συνεχόμενους γύρους, όπου τελικά στον 39ο γύρο ο Alonso θα πάρει την 5η θέση παρά την τρομερή άμυνα του Βρετανού.
Δυστυχώς για την Ferrari ο Charles Leclerc στον 41ο γύρο θα εγκαταλείψει λόγω μηχανικής βλάβης. Τεράστιος προβληματισμός για την ομάδα που φαίνεται ότι δεν κατάφερε να λύσει τα περσινά προβλήματα αξιοπιστίας. Εγκαταλείψεων συνέχεια με τον Ocon ο οποίος θα αποσυρθεί, κλείνοντας μία πολύ κακή ημέρα γεμάτη ποινές.
Πλέον οι δύο Red Bull έχουν εξασφαλίσει τις δύο πρώτες θέσεις με το ενδιαφέρον να μεταφέρεται στην κατάκτηση της τρίτης θέσης όπου ο Alonso πραγματοποίησε επική προσπέραση στον Sainz.
Η καρό σημαία πέφτει με την τελική κατάταξη να είναι: Verstappen – Perez – Alonso – Sainz – Hamilton – Stroll – Russell – Bottas- Gasly- Albon – Tsunoda – Sargent –Magnussen – De Vries- Hulkenberg - Zhou – Norris. Εγκαταλείψεις: Ocon – Leclerc - Piastri


F1 Saudi Arabia: Πασχαλιάτικα Grand Prix υπό το φως των προβολέων
Μετά το Grand Prix στην Ιαπωνία ( 4-6 Απριλίου), το Grand Prix στο Μπαχρέιν (11-13 Απριλίου) σειρά έχει το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία (18-20 Απριλίου). Πασχαλιάτικα θα έχουμε αγώνα στη F1 και ευτυχώς που δεν είναι μεσημέρι γιατί τη μάχη θα την κέρδιζε ο οβελίας. Ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία θα ξεκινήσει στις 20.00.
Η Τζέντα φτάνει έως το τέλος της στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας. Είναι μια παραθαλάσσια πόλη στη Σαουδική Αραβία και θεωρείται πύλη εισόδου για τους προσκυνητές που κατευθύνονται προς τη Μέκκα, ενώ παράλληλα αποτελεί σημαντικό εμπορικό κέντρο και πολιτιστικό κόμβο. Είναι γνωστή για τη σύγχρονη παραλία της και την ιστορική συνοικία Αλ-Μπαλάντ.

Για πρώτη φορά αγώνας της F1 στη Σαουδική Αραβία έγινε τον Δεκέμβριο του 2021. Οι τρεις επόμενοι αγώνες έγιναν τον Μάρτιο και φέτος θα γίνει τον Απρίλιο και αυτό γιατί τα επίπεδα θερμοκρασίας, ανέμου και υγρασίας είναι παρόμοια με αυτά του καλοκαιριού.
Σήμερα Παρασκευή 18 Απριλίου θα γίνουν τα δύο πρώτα ανεπίσημα δοκιμαστικά. Το Practice 1 θα ξεκινήσει στις 16.30 και το Practice 2 στις 20.00
Το Σάββατο 19 Απριλίου το Practice 3 θα γίνει στις 16.30 και στις 20.00 θα ακολουθήσει το Qualifying για την pole position.
Την Κυριακή 20 Απριλίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 20.00 υπο το φώς των προβολέων.

Η πίστα έχει μήκος 6.174 μέτρα και είναι μία από τις ταχύτερες της F1. Δεν θα ήταν υπερβολή αν σας λέγαμε ότι το 80% του αγώνα όλοι οι οδηγοί πηγαίνουν με τέρμα γκάζι. Η πίστα είναι τεχνική. ‘Έχει 16 αριστερές και 11 δεξιές στροφές.
Παρόλο που υπάρχουν τρεις ζώνες DRS, οι προσπεράσεις δεν είναι τόσο εύκολες λόγω έλλειψης έντονων σημείων φρεναρίσματος. Η επιφάνεια της πίστας δεν είναι πολύ τραχιά αλλά οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι σημαντικές.

Η επιλογή γομών για τους πρώτους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν ήταν η ίδια με πέρυσι, αλλά για τον πέμπτο γύρο, η Pirelli έχει κάνει ένα βήμα προς το μαλακό άκρο. Έτσι η τριάδα που θα είναι διαθέσιμη στην Τζέντα έχει: Σκληρή γόμα τη C3, μέση γόμα τη C4 και μαλακή γόμα τη C5. Αυτό είναι εναρμονισμένο με το στόχο, που έχουν θέσει η FIA, η F1 και οι ομάδες για να δημιουργήσουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής και επομένως πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. Στις τέσσερις προηγούμενες διοργανώσεις αυτού του Grand Prix, η μια αλλαγή κυριάρχησε, τόσο όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα όσο και στην προτίμηση των ομάδων, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτευε λίγο τα πράγματα.
