Video

13 Apr, 2023 Ώρα 10:46

Μία μοναδική βόλτα ανάμεσα στις καλύτερες Porsche όλων των εποχών (βίντεο)

Thumbnail

Το μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη είναι ένας ιδιαίτερος προορισμός για κάθε λάτρη του αυτοκινήτου, αλλά υποψιαζόμαστε ότι κανείς – ούτε καν το προσωπικό του μουσείου που φροντίζει αυτή την κλασική συλλογή – δεν το έχει δει με αυτόν τον τρόπο.

Close

Ένα από τα μικρότερα αλλά καλύτερα drone, μία κάμερα υψηλής ανάλυσης και ένας κορυφαίος χειριστής, καταφέρνουν να μας προσφέρουν μία 2λεπτη περιήγηση ανάμεσα στα απίστευτα εκθέματα του μουσείου.

Η DJI είναι μία εταιρία γνωστή για τα drone της και αποφάσισε να παρουσιάσει τις ικανότητες του νέου της μοντέλου, ανάμεσα στα κλασικότερα και σπουδαιότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Η αυτοκινητοβιομηχανία ενέκρινε τη λήψη βίντεο και υποθέτουμε ότι γνώριζε τι επρόκειτο να συμβεί εκ των προτέρων. Το λέμε επειδή αυτό το drone πλησιάζει πολύ κοντά στα σπάνια αυτά οχήματα.

Close

Στο βίντεο υπάρχουν όλα τα εμβληματικά μοντέλα της εταιρίας όπως η Rothmans Porsche 953 (νικητής στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1984). Μετά από slalom στις 550s, 356s και 911s, το drone πλησιάζει ένα άλλο εμβληματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Porsche, το 1970 917K in Gulf live που κέρδισε το Le Mans. Αφού περάσει πάνω από τις οροφές πολλών 911, το επόμενο πλάνο έρχεται με την αρχική 911 GT2. Ο πιλότος του drone γλιστράει μέσα από τα ανοιχτά παράθυρα του κλασικού αερόψυκτου, στρίβει δεξιά και μετά πηγαίνει κάτω από μια Porsche Cayenne. Το βίντεο κορυφώνεται με ένα γρήγορο πέρασμα μέσα από το ανοιχτό πιλοτήριο του αγωνιστικού αυτοκινήτου Formula E της Porsche. 

Ίσως ο δεύτερος καλύτερος τρόπος να γνωρίσεις το μουσείο της Porsche, μετά φυσικά από μία πραγματική ξενάγηση.

Close

 

08 May, 2025 Ώρα 16:57

Η πιστάδικη Bugatti Bolide, μπήκε στο Nurburgring και μοίρασε εγκεφαλικά (βίντεο)

Thumbnail

Η Bugatti έχει κερδίσει τη θέση της ως ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παράγοντας σταθερά μερικά από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στους δρόμους. Τώρα ήρθε η ώρα να γράψει ιστορία και στις πίστες έχοντας την Bolide ως μπροστάρη.

Close

Αυτό το «όπλο» 1.600 ίππων, που προορίζεται μόνο για την πίστα και θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 40 φορές, είναι τόσο φουτουριστικό που κάνει τα περισσότερα hypercars να μοιάζουν με αρχαία. Και δεν είναι απλώς εντυπωσιακό, είναι ταχύτερο σε μια πίστα από οποιαδήποτε Bugatti στην ιστορία.

 

Close

 

Πόσο γρήγορη ακριβώς είναι η Bolide; Λοιπόν, ο Misha Charoudin, ο πασίγνωστος YouTuber και μόνιμος κάτοικος του Nurburgring, μας έδωσε μια γεύση σε ένα βίντεο που δείχνει πόσο τρομερό είναι αυτό το μηχάνημα. Κάνει αυτοκίνητα όπως οι Porsche 911 GT3 και GT3 RS να αισθάνονται σα να βρίσκονται σε μια χαλαρή κυριακάτικη βόλτα.

Close

Κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων, η Bugatti μπορεί να στρίψει πιο καλά από τις Porsche, κερδίζει χρόνο στις ζώνες φρεναρίσματος και επιταχύνει καλύτερα στις εξόδους, αναπτύσσοντας ρυθμό τόσο γρήγορα που πραγματικά σε κάνει να παραξενεύεσαι. Στο τέλος της σχετικά σύντομης κύριας ευθείας της πίστας GP του Nurburgring, η Bolide φτάνει τα 300χλμ./ώρα χωρίς την παραμικρή πίεση, ενώ σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου, προσπέρασε ακόμη και μια McLaren σαν να ήταν ακίνητη.

 

 

Ενώ η Bolide θα μπορούσε αναμφίβολα να απειλήσει κάποια ρεκόρ γύρου σε πολλές από τις πιο διάσημες πίστες του κόσμου, η ίδια η Bugatti δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη επίσημους χρόνους γύρου για το αυτοκίνητο. Όταν ήταν ακόμα ένα concept, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίστηκε ότι οι προσομοιώσεις είχαν δείξει ότι μπορούσε να κάνει το γύρο του Le Mans σε 3:07.1 και του Nurburgring Nordschleife σε 5:23.1, μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από την Porsche 919 Hybrid Evo. Ωστόσο, η Bolide των προδιαγραφών παραγωγής έχει λιγότερη ισχύ και ζυγίζει περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, μπορεί να καταφέρει να πέσει κάτω από το όριο των 6 λεπτών.

 

 

1.600 άλογα μόνο για πίστα

Εξοπλίζεται με τον W16 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 1.578 άλογα, με το σύνολο να ζυγίζει 1.451 κιλά ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo με μια διάταξη με οκταπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και εξαπίστονες πίσω, η καθεμία από τις οποίες είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο με επικάλυψη νικελίου. Και οι τέσσερις δαγκάνες συγκρατούν carbon δίσκους 39 εκατ., αν και το μπροστινό μέρος έχει ελαφρώς παχύτερα τακάκια. Υπάρχουν τέσσερα τακάκια σε κάθε τροχό. Όταν τα προσθέσετε όλα αυτά, έχετε το μεγαλύτερο σύστημα φρένων από ανθρακονήματα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Brembo.