Ειδήσεις

19 May, 2023 Ώρα 07:58

Έρχεται σύντομα η νέα γενιά των Mercedes V-Class

Thumbnail

Μέσα στο καλοκαίρι η Mercedes θα παρουσιάσει τη νέα γενιά των ανανεωμένων V-Class, Vito και EQV.

Close

Τα μεσαία van της Mercedes, είτε σε επιβατική είτε σε επαγγελματική εκδοχή είναι μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές της κατηγορίας. Ιδίως στην χώρα μας όπου αποτελούν ίσως την πιο γνώριμη εικόνα για την εξυπηρέτηση και την μεταφορά προσωπικού στις τουριστικές περιοχές και όχι μόνο.

Η εταιρία ετοιμάζει για το καλοκαίρι την ανανέωση της σειράς. Μία ανανέωση που όπως φαίνεται από την πρώτη εικόνα που έδωσε η εταιρία θα έχει πιο έντονη παρουσία στη μάσκα ενώ θα εφοδιαστεί και με το πιο πρόσφατο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX.

Close

H Mercedes θα παρουσιάσει επίσης και το νέο δάπεδο πάνω στο οποίο θα βασίζονται όλα τα επαγγελματικά-επιβατικά της μοντέλα από το 2026 και μετά με δεδομένη την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Όπως βλέπουμε από την φωτογραφία, η νέα οικογένεια των van της Mercedes θα έχει μία σημαντικά μεγαλύτερη μάσκα, με νέους προβολείς LED και έναν νέο προφυλακτήρα με εισαγωγές τύπου AMG.

Close

To σύνολο μοιάζει σαφώς πιο κομψό από πριν και πλησιάζει ακόμα περισσότερο στην γενικότερη αισθητική που διέπει τα επιβατικά μοντέλα της εταιρίας. Μάλιστα η διχρωμία στο αμάξωμα προσθέτει και μία αίσθηση από Maybach, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο το status των οχημάτων.

Από τις μέχρι τώρα πληροφορίες γνωρίζουμε ότι το εσωτερικό θα είναι αισθητά ανανεωμένο, με νέο σύστημα MBUX και διπλές οθόνες πίσω από ένα ενιαίο πάνελ.

Οι επιβατικές εκδόσεις V-Class και EQV θα δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην πολυτέλεια, ενώ τα επαγγελματικά Vito και eVito θα διαθέτουν επίσης premium χαρακτηριστικά μαζί με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Η ανανεωμένη γκάμα μεσαίων van της Mercedes θα εξακολουθεί να προσφέρει επιλογή μεταξύ κινητήρων εσωτερικής καύσης (V-Class και Vito) και πλήρως ηλεκτρικών κινητήρων (EQV και eVito).

Αυτή θα είναι η τελευταία γενιά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς όλα τα μελλοντικά επαγγελματικά της εταιρίας με βάση τη νέα πλατφόρμα VAN.EA θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμα ως αμιγώς ηλεκτρικά.

 

 

Πηγή: Newsauto

17 Jun, 2025 Ώρα 13:31

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.

Close

Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.

Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.

Close

Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).

 

Close

 

Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.

Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.