O Max Verstappen κατέκτησε την νίκη και στο Καναδικό GP, τη δεύτερη συνεχόμενη στην πίστα Gilles Villeneuve και την έκτη στο φετινό πρωτάθλημα, στους 8 αγώνες που έχουν διεξαχθεί, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στη βαθμολογία.

Επιπλέον, αυτή ήταν η 41η νίκη στην καριέρα του στην Formula 1, ισοφαρίζοντας τον Ayrton Senna, ενώ ταυτόχρονα ο θρίαμβος του Ολλανδού ήταν η 100στή νίκη στην 18χρονη ιστορία της Red Bull Racing, ένα επίτευγμα που έχουν πετύχει μόλις 4 άλλες ομάδες στην F1, με την αυστριακή ομάδα να διατηρεί το 100% στο ρεκόρ νικών της για τη φετινή σεζόν, μέχρι στιγμής.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Fernando Alonso, παρότι για το 1/3 του αγώνα έπρεπε να προφυλάσσει τα φρένα του από υπερθέρμανση, κρατώντας πίσω του τον Lewis Hamilton. Οι οδηγοί της Aston Martin και τη Mercedes αντάλλαξαν θέσεις σε πολλές περιπτώσεις σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, με τον Βρετανό να προσπερνά τον Ισπανό στην εκκίνηση, αλλά ο πρώτος έχασε τη θέση του όταν ξεδιπλώθηκαν οι στρατηγικές των ομάδων τους.

Ο George Russell έχασε χθές έναν πιθανό βάθρο, μετά από μια σφοδρή επαφή που είχε στον τοίχο, που προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιο του και τον έριξε στο τέλος του grid. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας, ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα της W14, κάτι που οδηγήσει σε ορισμένες διαφορετικές στρατηγικές για τις ομάδες. O Russell εγκατέλειψε τον αγώνα στον 53ο γύρο λόγω υπερβολικής φθοράς των φρένων.

Οι δύο οδηγοί της Ferrari, Charles Leclerc και Carlos Sainz, ήταν δύο από τους μόλις πέντε οδηγούς -μαζί με τον Perez, τον Kevin Magnussen και τον Valtteri Bottas- που έμειναν έξω κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτή αποδείχθηκε πολύ σωστή στρατηγική απόφαση, καθώς το δίδυμο της ιταλικής ομάδας κέρδισε έξι θέσεις, έκαστος, και έτσι τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση, αντίστοιχα.
Ο Perez είδε έκτος την καρό σημαία, μετά από έναν μέτριο και μοναχικό αγώνα, ενώ 2 γύρους πριν το τέλος τοποθέτησε φρέσκα ελαστικά για να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο. Ο Μεξικανός έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να περιορίσει τη ζημιά μετά από τρίτη συνεχόμενη κακή εμφάνιση στις κατατακτήριες.

Η έκπληξη του αγώνα μπορεί να θεωρηθεί ο Albon, με τον Ταϊλανδό να εκμεταλλεύεται στο έπακρο την αρχική του θέση στην πρώτη 10άδα -και κάνοντας έγκαιρα το pit stop υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας- κατάφερε να δώσει στη Williams σημαντικούς βαθμούς, καθώς τερμάτισε στη έβδομη θέση.
Επιπλέον, ο Albon έκανε εκπληκτική άμυνα στα τελευταία στάδια του αγώνα, κρατώντας πίσω του την Alpine του Esteban Ocon, την McLaren του Lando Norris, την Alfa Romeo του Bottas και την Aston Martin του Lance Stroll, επωφελούμενος από την μεγάλη τελική ταχύτητα στις ευθείες της FW45 του.

Ο Norris έχασε τον τερματισμό εντός των βαθμών, καθώς του επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για “αντιαθλητική συμπεριφορά” πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς ο οδηγός της McLaren κατηγορήθηκε ότι καθυστέρησε τους οδηγούς πίσω του για να ανοίξει το δρόμο για ένα “διπλό” pit stop στο box της McLaren, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στην πίστα μετά το ατύχημα του Russell.
Οδηγός του αγώνα
Γνωρίζαμε ότι η Williams έφερε σημαντικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο του Alex Albon αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά λίγοι θα είχαν προβλέψει τον οδηγό της βρετανικής ομάδας να τερματίζει στην 7η θέση, ο οποίος έκανε τα πάντα σωστά καθώς ανέβηκε δύο θέσεις από τη θέση του grid που εκκίνησε. Μετά κράτησε πίσω του ένα “τρένο” μονοθέσιων και τελικά κατάφερε να συγκεντρώσει έξι πολύτιμους πόντους και την ψήφο του κοινού.

Aυτή η τρομερή απόδοση του Albon ήταν η αιτία να αναδειχτεί ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 28,7% των ψήφων του κοινού. Ακολούθησε ο Lewis Hamilton με 16,4%, ο Fernando Alonso με 16,3%, ο Max Verstappen με 7,4% και ο Charles Leclerc με 7,3%
Ταχύτερος γύρος
Ο Sergio Perez πήρε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου στο GP του Καναδά, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:14.481, “κλέβοντας” τον βαθμό από τον Lewis Hamilton στον τελευταίο γύρο του αγώνα.

O τελευταίος σημείωσε χρόνο 1:15.396, για να τον ακολουθήσει ο Max Verstappen με 1:15.594, ο Fernando Alonso με 1:15.779, και ο Charles Leclerc με 1:15.907.
Επόμενος αγώνας
Μετά από μια σύντομη στάση στη Βόρεια Αμερική, η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη, καθώς ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Αυστρία, στην πίστα Red Bull Ring και είναι προγραμματισμένος για τις 30 Ιουνίου με 2 Ιούλιου.

F1: Απο την πίστα της Suzuka στο Bahrain International Circuit
Το Bahrain που βρίσκεται ανάμεσα στη χερσόνησο του Katar και στη ΒΑ ακτή της Σαουδικής Αραβίας, άρχισε να υποδέχεται τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού που καταφθάνουν από όλα τα μέρη του κόσμου. Όλοι περιμένουν να δουν έναν καλό αγώνα και όχι σαν αυτό που έγινε την περασμένη Κυριακή στην Ιαπωνία που έλειπαν οι προσπεράσεις και η αγωνία. Στην πίστα της Suzuka ο Max Verstappen ξεκίνησε από την πρώτη θέση και τερμάτισε πρώτος.
Οι πιλότοι της McLaren δεν ρίσκαραν ούτε τις θέσεις ούτε τους βαθμούς. Ο Piastri ζήτησε από τον μάνατζερ της ομάδας να κάνει προσπέραση αλλά δεν πήρε το πράσινο φως και περιορίσθηκε στην 3η θέση. Φυσικά με το 2-3 των Norris και Piastri, η McLaren ξέφυγε στη βαθμολογία. Μέσα σε τρείς αγώνες έχει φτάσει τους 111 βαθμούς ενώ η Mercedes που βρίσκεται στην 2η θέση έχει 75 . Η Red Bull ακολουθεί με 61 βαθμούς. Έχει σχεδόν τους μισούς βαθμούς από την McLaren. Στην 4η θέση βρίσκεται η Ferrari με 35 βαθμούς. Μεγάλη απογοήτευση.

Στη βαθμολογία των οδηγών τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Lando Norris έχει 62 βαθμούς και ο Max Verstappen 61. Η διαφορά του ενός βαθμού δίνει κίνητρο και στους δύο οδηγούς να παλέψουν στον αγώνα της Κυριακής για τη νίκη προκειμένου να ανοίξουν την ψαλίδα.
Εδώ τα πράγματα θα είναι τελείως διαφορετικά. Γιατί από τους 15 βαθμούς θερμοκρασία στη Suzuka η θερμοκρασία στην έρημο του Sakhir είναι ακριβώς διπλάσια. Ας μην ξεχνάμε ότι η πίστα που θα γίνει την Κυριακή ο αγώνας ενδείκνυται για συγκρίσεις. Άλλωστε τόσο οι πιλότοι της F1 όσο και οι μηχανικοί, την πίστα αυτή την γνωρίζουν αρκετά καλά γιατί το Φεβρουάριο έκαναν τις δοκιμές εξέλιξης και πραγματοποίησαν τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις.

Σήμερα Παρασκευή 11 Απριλίου θα γίνουν τα δύο πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά. Το Practice 1 θα ξεκινήσει στις 14.30. Το Practice 2 θα γίνει στις 18.00. Με το Μπαχρέιν έχουμε την ίδια ώρα.
Το Σάββατο 12/4 στις 15.30 θα γίνει το Practice 3 και στις 19.00 θα γίνει το Qualifying για την Pole Position.
Ο αγώνας της Κυριακής (13/4) θα ξεκινήσει στις 18.00 και θα γίνει υπό το φως των προβολέων.
Για πρώτη φορά αγώνας στο Bahrain έγινε το 2004. Ήταν και ο πρώτος αγώνας της F1 που έγινε στη Μέση Ανατολή. Η πίστα έχει μήκος 5.412 μέτρα. Οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν 57 γύρους και θα καλύψουν 308.238 km.
Το 2004 ο Michael Schumacher έκανε την παρθενική του νίκη. Το ρεκόρ γύρου το κατέχει από το 2005, ο Petro Dele Rosa με 1.31.447. Όμως πολυνίκης στην πίστα αυτή είναι Lewis Hamilton. Τρείς νίκες έχει ο F. Alonso, δύο ο M. Verstappen και μία ο Charles Leclerc.
