Ειδήσεις

22 Jun, 2023 Ώρα 12:35

H Mazda ετοιμάζει νέο Wankel!

Thumbnail

Μέχρι και τις αρχές Ιουνίου, η Mazda κατοχύρωσε έξι πατέντες ευρεσιτεχνίες, στον αρμόδιο φορέα της Ιαπωνίας.

Close

Οι πατέντες αφορούν στο σχεδιασμό, στην εξέλιξη και εν τέλει στην παραγωγή ενός νέου κινητήρα Wankel, με δύο ρότορες και όχι ενός, όπως ευρείας εμβέλεις, όπως βρίσκεται στο ασυνήθιστο υβριδικό plug-in MX-30 e-Skyactiv R-EV.

Επίσης, αυτό δείχνει ότι η Mazda δεν εγκατέλειψε ούτε μια μέρα το σχεδιασμό παραγωής ενός διαδόχου των περιστροφικών σπορ αυτοκινήτων RX-7 και RX-8, υποστηρίζοντας προηγούμενες δηλώσεις στελεχών της, ότι οι κινητήρες Wankel είναι αναπόσπαστο στοιχείο της κληρονομιάς της μάρκας και ότι η Mazda θα ήθελε πολύ να το κρατήσει ζωντανό.

Close

Τρεις από τις έξι πατέντες σχετίζονται συγκεκριμένα με το σχεδιασμό που θα πρέπει να έχουν οι ρότορες

Ο στόχος αυτών των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, είναι να “βελτιωθεί η απόδοση καυσίμου ενός περιστροφικού κινητήρα”,  διορθώνοντας ένα από τα μεγάλα προβλήματα των Wankel, που είναι απαραίτητο για να γίνει βιώσιμος για άλλη μια φορά στην παραγωγή.

Close

Για το σκοπό αυτό, κάθε εξωτερική όψη του ρότορα στα νέα σχέδια πρέπει να έχει μια εσοχή εγκοπής (κάθε πατέντα ευρεσιτεχνίας παρουσιάζει διαφορετικό σχέδιο κοπής), με διαφορετικό μήκος, πλάτος και βάθος ως την κοιλότητα τους.

Αυτές οι εγκοπές αλλοιώνουν το μέγεθος και το σχήμα του θαλάμου καύσης, ο οποίος δημιουργείται όταν ο ρότορας ταλαντεύεται πέρα ​​από τις θύρες εισαγωγής αέρα και ψεκασμού καυσίμου και στο σημείο όπου το μπουζί ξεκινά την ανάφλεξη.

04 Dec, 2025 Ώρα 09:30

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)

Thumbnail

Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.

Close

Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.

Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα ​​από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.

Close

 

 

Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.

 

 

Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.

Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.

 

 

Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;