Νέα μοντέλα

02 Aug, 2023 Ώρα 10:24

Αυτό είναι το Nissan Z Nismo των 425 ίππων

Thumbnail

Μετά από αρκετές teaser φωτογραφίες αλλά και βίντεο γεμάτα drift, η Nissan προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του σκληροπυρηνικού Z Nismo. Μίας έκδοσης που προσθέτει επιδόσεις και αγωνιστικές αντιδράσεις σε ένα ήδη εξαιρετικά σπορ σύνολο. 

Close

 

 

Πριν περάσουμε στο κινητήριο σύνολο, αξίζει να δούμε λίγο την βελτιωμένη και πιο αεροδυναμική εμφάνιση σε σχέση με το «απλό» Z, η οποία παράγει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ένα αναθεωρημένο πακέτο εμπρός προφυλακτήρα και splitter, γνωστό ως "Grand-Nose" ή "G-Nose" που εκτείνεται πιο μπροστά και αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από το Fairlady 240ZG.

 

Close

 

Οι μηχανικοί της Nissan έχουν επίσης ανακατασκευάσει τον πίσω προφυλακτήρα για να μειώσουν την αντίσταση. Παράλληλα οι νέες ποδιές στο πλάι μειώνουν περαιτέρω την αντίσταση ενώ νέο spoiler και μεγαλύτερος διαχύτης συνδράμουν αντίστοιχα στο πολύ πιο αεροδυναμικό σύνολο.

 

 

Το κινητήριο σύνολο εξακολουθεί να είναι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 3,0 λίτρων, με τους μηχανικούς της Nissan να κάνουν τα μαγικά τους και να μεγαλώνουν την ιπποδύναμη του κατά 20 ίππους και 45Nm ροπής. Έτσι πλέον το σύνολο αποδίδει 425 ίππους και 520 Nm ροπής, στέλνοντας την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 ταχυτήτων. 

 

 

Οι επιπλέον βελτιώσεις έρχονται στα φρένα όπου πλέον υπάρχουν μεγαλύτερα δισκόφρενα, αναρτήσεις που αποτελούνται από νέες αντιστρεπτικές, πιο σφικτά ελατήρια και μεγαλύτερα αμορτισέρ, αλλά και 19άρες ζάντες με φαρδύτερα ελαστικά.

 

 

Στο εσωτερικό υπάρχει φυσικά και ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη του infotainment, ενώ δεσπόζουν τόσο τα μπάκετ καθίσματα της Recaro όσο και οι επενδύσεις σε δέρμα και suede.

 

 

Για την ώρα οι επιδόσεις του μοντέλου δεν ανακοινώνονται, ούτε και οι τιμές του. Να θυμίσουμε βέβαια δυστυχώς στην Ευρώπη δεν προβλέπεται να κυκλοφορήσει το Nissan Z, λόγω των υψηλών εκπομπών ρύπων που έρχονται σε αντίθεση με την αυστηρή σχετική νομοθεσία.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.