Ασταμάτητη φαίνεται να είναι η Dacia στο χώρο των πωλήσεων και τη φετινή χρονιά. Οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων της κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2023 ανήλθαν στις 345.432, αριθμός που ισοδυναμεί με 24,2% αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022. Οι πωλήσεις επιβατικών έφτασαν τις 342.809 μονάδες, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στο στόχο του 4,7%. Η Dacia έχει εδραιώσει τη θέση της στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων, όπου κατέλαβε για πρώτη φορά τη 2η θέση στην Ευρώπη με μερίδιο 8,4%.

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, τα τέσσερα βασικά μοντέλα της μάρκας σημείωσαν αύξηση: Το Spring κατά 38%, το Sandero κατά 24%, το Duster κατά 13% και το Jogger κατά 130%.
Οι πωλήσεις του Dacia Sandero αυξήθηκαν κατά 24% μέσα σε ένα χρόνο, φτάνοντας τις 138.978 μονάδες. Το Sandero έχει εδραιωθεί ως το best seller στην κατηγορία των ευρωπαϊκών λιανικών πωλήσεων από το 2017. Οι πωλήσεις του Dacia Duster αυξήθηκαν κατά 13%, σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2022, φθάνοντας τις 111.891 μονάδες, ενώ το μοντέλο διατήρησε τη θέση του στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων της κατηγορίας των SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Τα 50.569 αυτοκίνητα που πούλησε το Dacia Jogger το πρώτο εξάμηνο του 2023, ανέβασαν το συνολικό αριθμό σε 100.000, από την μέρα που παρουσιάστηκε.

Οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 29,5% στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών, η οποία συνολικά σημείωσε άνοδο της τάξεως του 17,5%. Το μερίδιο της Dacia έφτασε το 4,5%, νούμερο που αντιπροσωπεύει μία αύξηση 0,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 1ο εξάμηνο του 2022. Στις πωλήσεις λιανικής η Dacia ισχυροποίησε τη θέση της, μεταξύ των 3 πρώτων της Ευρώπης: αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι η μάρκα σκαρφάλωσε για πρώτη φορά στην 2η θέση, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 8,4%.
Και το 1ο εξάμηνο του 2023, η Dacia συνέχισε να υλοποιεί τη στρατηγική της, αλλά και να χτίζει τη δυναμική των πωλήσεών της με άξονα τα τέσσερα βασικά της μοντέλα. Αυτά διαθέτουν, πλέον, τις νέες εκδόσεις Extreme, που σημειώνουν ήδη επιτυχία, με τις παραγγελίες λίγων μηνών να ξεπερνούν τις 45.000 μονάδες.
Όλα τα μοντέλα της DACIA - Sandero, Sandero Stepway, Jogger και Duster βρίσκονται στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα σε όλες τις πόλεις.

To XC60 είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της Volvo
Τον τίτλο του πιο επιτυχημένου εμπορικά μοντέλου στην ιστορία της Volvo κατέχει πλέον το XC60, καθώς πλέον αριθμεί πάνω από 2,7 εκατ. πωλήσεις, αφήνοντας πίσω το εμβληματικό Volvo 240. Το μεσαίου μεγέθους SUV της σουηδικής μάρκας έκανε το ντεμπούτο του το 2008 και γρήγορα γνώρισε μεγάλη επιτυχία χάρη στην κορυφαία ασφάλεια, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την premium οδηγική αίσθηση που πρόσφερε. Αρχικά κατασκευαζόταν αποκλειστικά στην Ευρώπη, ενώ σύντομα έγινε το πρώτο Volvo με παγκόσμια παρουσία. Μία από τις σημαντικότερες διακρίσεις του μοντέλου σημειώθηκε το 2008, όταν αναδείχθηκε σε «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» (World Car of the Year).
Η τρέχουσα γενιά του XC60 εισήγαγε τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης σε ένα ευρύτερο κοινό και το 2024 ήταν το plug-in υβριδικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Πρόσφατα το XC60 υποβλήθηκε σε εκτενείς αναβαθμίσεις, με πιο σύγχρονη σχεδίαση, πιο διαισθητική εμπειρία χρήσης, βελτιωμένη άνεση και ένα βελτιωμένο σύστημα πολυμέσων.

Το XC60 αποτελεί την ιδανική all-round επιλογή για οικογένειες, συνδυάζοντας κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας, σκανδιναβικό design και την πρακτικότητα ενός SUV σε ένα ολοκληρωμένο και αξιόπιστο σύνολο.
Για πολλά χρόνια η έκδοση station wagon του Volvo 2024 ήταν η κορυφαία επιλογή για τις οικογένειες ανά τον κόσμο, χάρη στα υψηλά επίπεδα ασφάλειας και την ποιοτική οδική συμπεριφορά του. Σήμερα, στις οικογενειακές μετακινήσεις κυριαρχούν τα SUV, όπως αποδεικνύεται από την ανάδειξη του XC60 ως το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην ιστορία της Volvo.
Πολλοί από όσους μεγάλωσαν με το Volvo 240 επιλέγουν σήμερα το XC60 για τις δικές τους οικογένειες. Και όπως το 240 σημάδεψε τα παιδικά τους χρόνια, έτσι και το σημερινό XC60 δημιουργεί αναμνήσεις για μια νέα γενιά. Η εμφάνιση του Volvo 240 το έτος 1974 όρισε νέα δεδομένα στον τομέα της ασφάλειας, καθώς διέθετε προηγμένο σχεδιασμό αμαξώματος με ζώνες απορρόφησης κραδασμών εμπρός και πίσω, όπως και ενισχυμένο θάλαμο επιβατών. Πρόκειται για μια σχεδιαστική προσέγγιση ασφαλείας που συνεχίζει να προστατεύει τους επιβάτες των Volvo στους δρόμους μέχρι σήμερα. Το 240 ήταν επίσης από τα πρώτα αυτοκίνητα που ενσωμάτωσαν ενισχυμένη προστασία από πλευρικές συγκρούσεις, η οποία αργότερα εξελίχθηκε στο Σύστημα Πλευρικών Αερόσακων (SIPS) της Volvo.

Το Volvo XC60 συνεχίζει να εισάγει πλήθος προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας, όπως το City Safety – το πρώτο στον κόσμο εργοστασιακό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε χαμηλές ταχύτητες. Παράλληλα, στο XC60 έκανε την πρώτη του εμφάνιση το σύστημα αποφυγής οδήγησης στο αντίθετο ρεύμα (Oncoming Lane Mitigation), ενισχύοντας την ασφάλεια των επιβατών.
Το ΧC60 είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο, ενώ με την πρόσφατη ανανέωσή του έχει σημαίνοντα ρόλο στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της μάρκας, συνδυάζοντας την ηλεκτρική ενέργεια με την ασφάλεια ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, για όσους δεν είναι έτοιμοι να περάσουν πλήρως στην ηλεκτροκίνηση.
