Πριν από μερικές μέρες η Maserati αποκάλυψε το MCXtrema, ένα πραγματικό «θηρίο» σχεδιασμένο για αποκλειστική χρήση σε πίστα. Ένα μοντέλο περιορισμένης έκδοσης που θα παραχθεί σε μόλις 62 μονάδες και θα αποδίδει 730 συνολικά ίππους.Η Maserati MCXtrema είναι το πιο δυνατό αυτοκίνητο πίστας που έχει κατασκευάσει η μάρκα και προσφέρεται για συλλέκτες και πιστούς πελάτες της Maserati που αρέσκονται σε επιδόσεις μέσα σε πίστα.
Αυτή η τελευταία δημιουργία της Maserati προέρχεται από τη συνεργασία μεταξύ του Centro Stile και της ομάδας μηχανικών της Ιταλικής μάρκας. Μια προσπάθεια που αντανακλά την επιθυμία να δημιουργηθεί ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ικανό να περάσει την κληρονομιά της ένδοξης Maserati MC12 στον κόσμο του αυτοκινήτων επιδόσεων και αν δώσει το στίγμα των μελλοντικών μοντέλων της Maserati.
Σύμφωνα με τον Davide Grasso, Διευθύνων Σύμβουλο της Maserati: «Η Maserati MCXtrema δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει ένα αποκλειστικό προϊόν στους πελάτες μας και παράλληλα να αποτελέσει ένα νέο παράδειγμα για τα αυτοκίνητα πίστας της εταιρείας μας. Απευθύνεται σε επιλεγμένους πελάτες μας που αρέσκονται στη λεπτομέρεια, τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό και τις κορυφαίες επιδόσεις. Το MCXtrema ενσαρκώνει το σπορ πνεύμα που χαρακτηρίζει το DNA της Maserati. Ένα μοντέλο, ικανό να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό με επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς».
Ανοδική η πορεία του Ομίλου της BMW στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων
Το BMW Group συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία στον τομέα των BEV παρά τις προκλήσεις της αγοράς, το 2024. O Όμιλος παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης το 2024, με τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να φτάνουν τις 426.594 μονάδες και το ποσοστό ετήσιας ανόδου όσον αφορά τις πωλήσεις BEV να αγγίζει το +13,5%. Οι μάρκες BMW και MINI σημείωσαν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις BEV, με 368.523 (+11,6%) και 56.181 (+24,3%) μονάδες αντίστοιχα. Η μάρκα BMW κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις των οχημάτων της ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης σε όλες τις περιοχές πωλήσεων εκτός Κίνας.
Ενώ οι παραδόσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο του 2024 παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο επηρεάστηκαν από τις προκλήσεις της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεών του για τις πωλήσεις για το σύνολο του έτους. Με συνολικές παραδόσεις 2.450.804 οχημάτων το 2024, το BMW Group πέτυχε τον νέο στόχο πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσώπευαν το 24,2% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το 2024, με 593.215 ταξινομήσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν το 17,4% των συνολικών πωλήσεων.
Η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 2.200.177 οχήματα στους πελάτες το 2024. Με το ελκυστικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις τεχνολογίες, η BMW διατήρησε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά. Στην Ευρώπη, η μάρκα αύξησε το μερίδιο αγοράς της, καταγράφοντας διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη Γερμανία, παρά την πτωτική τάση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW παρουσίασε αύξηση στις νέες ταξινομήσεις BEV.
Το 2024, η M GmbH παρέδωσε συνολικά 206.582 οχήματα στους πελάτες της, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά +2,1% και επιτυγχάνοντας νέο ιστορικό υψηλό. Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το περασμένο έτος, κατέγραψε πωλήσεις 244.915 μονάδων παγκοσμίως. Το τέταρτο τρίμηνο, η MINI σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις BEV σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 29.698 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, η BMW Motorrad πούλησε 210.408 μοτοσικλέτες και σκούτερ (+0,6%), πετυχαίνοντας μία ακόμα χρονιά ρεκόρ.